Te sexy voor de werkvloer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:24

Chiqa schreef:
Ronja_b schreef:
Had ze nu een naveltruitje en hotpants aan was het een ander verhaal := , maar nu zie ik helemaal geen probleem met haar kleding.

Nou precies.....Zulke vrouwen hebben wij hierboven ook op de directie lopen, hebben totaal geen problemen naast de normale aandacht. Dus het verhaal zal wel twee kanten hebben, zoals in het artikel ook al staat klopt er niest van wat die vrouw loopt rond te bazuinen.
Tyisch gevalletje van een gekwetst ego met een tikkeltje grootheidswaanzin.
De eerste vrouw die lastig gevallen wordt door mannen en daardoor ontslag krijgt moet ik nog steeds meemaken.
en ik zit al vanaf jongs af aan in de mannen.

Larasilver; jalouzie is een vrouw of man nog nooit op ontslagen hoor, daar is veel meer voor nodig.

Zoals ik al zei iedereen zijn eigen mening. En daar ik er zeker van ben dat jij ook niet kan zien wat er in ieder bedrijf op de wereldbol gebeurd en waarom mensen ontslagen worden; blijf ik toch bij die van mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:25

De rechter zal dr vierkant uitlachen :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:27

Chiqa schreef:
De rechter zal dr vierkant uitlachen :D

Dat lijkt mij niet, in Amerika zijn er rechtzaken gewonnen die gingen over echt werkelijk idiote dingen, die bank zal door de jury levend worden gevreten. ;)

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:27

Angelita schreef:
Robja_b: Maar wie zegt (afgezien van zij zelf) dat zij daadwerkelijk daarom ontslagen is? Is makkelijk zeggen hoor.... :)

Ik denk dat er sowieso meer aan de hand is/was maar als zij dan tóch de waarheid spreekt (waar ik toch mijn twijfels bij heb, hoewel we aan de ene kant moeten onthouden dat het nog steeds over Amerika gaat ;) ) zou ik echt belachelijk vinden dat ze haar ontsloegen om haar uiterlijk.
En natuurlijk is het makkelijk zeggen maar het zal er vroeg of laat wel uitkomen of ze al dan niet gelogen heeft denk ik ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:45

Heb even gespeurd je zit er toch dik naast Lara_Silver bijzonder beeld heb jij over vrouwen trouwens.

http://www.businessinsider.com/debrahle ... iti-2010-6

Hierin staat dat ze een rechtzaak wil startten omdat er sexueel getinte uitspraken zijn gemaakt door de mannen, staan ook voorbeelden bij.
Bovendien verteld ze uitgebreid hoe ze dit heeft ervaard, zijn dr eigen woorden die ze voor de rechtzaak wil gaan gebruiken. Staat niets over een jaloerse vrouw bij.

Denk dat ik ook maar eens een rechtzaak ga startten :7

MamboBeach

Re: Te sexy voor de werkvloer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:57

Toch begrijp ik wel wat Lara_Silver bedoelt. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 05:45

Gaan mannen juist niet beter presteren in het bijzijn van een mooie vrouw :D ?

iig, als ik het filmpje zo bekijk, zie ik niets schokkends. Als het echt waar is wat ze zegt vind ik het nogal bizar dat zij degene is die ontslagen wordt..

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 06:07

MamboBeach, ik begrijp ook wel wat lara_silver bedoelt..

Tegenwoordig ben ik meer in paardenkloffie te vinden, maar heb in het verleden ook vaak genoeg meegemaakt dat vrouwen ongelofelijk jaloers kunnen reageren als je een aantrekkelijke vrouw bent. Jaloers op het feit dat hun mannen zo opgewonden raken van een mooie vrouw.. jaloezie op werk, gewoon simpelweg in de winkel, boodschappen halen, enz enz..
Je ziet het meteen in een oogopslag.. staan ze je weer boos aan te staren, of dat ze meteen hun nek omdraaien.. en niets met je te maken willen hebben.. bij voorbaat al hoor, nog voor je ook maar iets gezegd kunt hebben.. Of men erachter komt dat je niet een mannenverslinnende huwelijksbrekende kapotmakende vrouw bent.. hahaha.. kan er nu om lachen maar in het verleden heeft het me wel gefrustreerd...

Dus ik kan me wel iets in haar verhaal vinden..

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:31

Wat fijn te lezen dat er meer mensen zien wat ik bedoelen. En Chiqa mijn beeld is inderdaad vrij bijzonder maar niet minder waar. Althans in mijn eigen ogen en ervaringen. Zelfs ik als 19 jarige loop er tegen aan, onder jonge mensen is het namelijk nog veel erger, als ik de grimassen zou moeten nadoen die ik toegeworpen krijg, kreeg ik er kramp van in mijn gezicht! Ik ben trots dat ik kan zeggen: ja ziet er leuk uit, hoe dan ook ze het voor elkaar heeft gekregen. Niet meteen: ze is nep, draagt kilo's make up, is verzot op aandacht, en bla bla bla. Nee gewoon kunnen zeggen: ja ze ziet er leuk uit! En niet iedere vrouw of meid kan dat gewoon, en dat is jammer.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:56

Zo bijzonder is dat beeld van Lara_Silver niet hoor. Kijk maar eens hoe al die roddelbladen winstgevend zijn. Die staal vól met modemissers, foto's waar beroemde mooie vrouwen zonder make-up of heel lelijk op staan, als iemand 10 kilo is aangekomen is het voorpaginanieuws. En andere ellende in het privé-leven van mooie en succesvolle mensen. Blijkbaar is er een grote doelgroep die blij wordt van zulke dingen lezen.
Hier zie je ook meteen reacties voorbij komen, van ze is nep, naieve mannen, zal wel operaties gehad hebben etc. Kan dat niet heel veel anders uitleggen dan een bepaalde jaloezie, een ander het niet gunnen etc.

We krijgen inderdaad maar een kant van het verhaal mee, maar ik geloof best dat die vrouw last heeft gehad van sexuele intimidatie en wellicht om haar uiterlijk ontslagen is. Er is laatst ook al een rel geweest van een wetenschapper die een artikel liet zien over vleermuizen die orale seks hebben aan een vrouwelijke collega. Ik denk dus helemaal niet dat deze vrouw uitgelachen gaat worden in de rechtbank.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:05

Meestal krijgen "mooie" vrouwen toch juist meer "voor elkaar" ?
Kan me er niks bij voorstellen dat zij juist daarom haar baan is kwijtgeraakt. Lijkt me juist een goede "klantenwerver" (mits ze daadwerkelijk zo mooi zou zijn ;) )

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 09:11

Is het niet soms dat we soms meer jaloerse blikken van vrouwen zien dan we er werkelijk krijgen.
Heb er nog van mijn weten geen gekregen, maar soms hoor ik meiden bezig en dan denk ik? Die blik heb ik echt gemist.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 14:35

Ik had toen ik er jonger was vrij veel 'last' van.. schaamde me vaak erom, zeker als ik met mijn kids liep en mannen zich zo aanstelden.. Ook vond ik het storend dat vrouwen gelijk zo boos reageerden, ondanks dat ik geen kwaad in bedoeling had.. ik had en heb minachting voor mannen die naast hun vrouw staan en toch proberen te flirten.. vind dat je dat gewoon niet kunt maken.. Maar juist die vrouwen reageerden dan erg vijandig..

Niet dat ik nu zo'n fotomodel ben, maar heb een bepaalde uitstraling met intense lichtblauwe ogen en grote volle lippen.. Je kunt je voorstellen dat dat bepaalde mannen enorm opwind.. Er was een periode dat ik altijd maar met mijn ogen naar beneden liep om maar vooral geen aandacht te trekken.. Daarnaast in kroegen en.d. wil je niet weten wat ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg als ik wel eens aandacht aan mezelf had besteed.. (en nee geen contactlenzen, en nee geen 'lippenjob' gedaan.. :Y))

Ik was ook geen poppetje dat zielig in een hoekje ging zitten, maar was zeker geen onverbeterde flirt, en hoe vaak ik wel niet te horen kreeg als ik met een man in gesprek ging hij uiteindelijk verbaasd zei.... ''Goh, je bent hartstikke intelligent'' (duh) dat ze dat niet verwachten maar een of ander leeghoofdig blondje..

Ben nu 38, dus geen jong meisje meer. Heb daarin echt wel het een en ander aan ervaring opgedaan.. Maar goed, tis wel mijn ervaring dus..

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 14:53

ik ben bij mijn vorige werkgever ook de laan uitgestuurd omdat volgens hun mijn rokje te kort was :?
Dit, en dat ik niet bij hun in het team paste was de rede dat ik die zelfde dag nog naar huis toe mocht en niet meer terug hoefde te komen.
Ik droeg daar gewoon een spijkerrokje met een legging en laarsen en een coltruitje.
Het kan dus inderdaad voorkomen dat je ontslagen wordt vanwege je kleding.....

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:09

Jesser schreef:

Tegenwoordig ben ik meer in paardenkloffie te vinden, maar heb in het verleden ook vaak genoeg meegemaakt dat vrouwen ongelofelijk jaloers kunnen reageren als je een aantrekkelijke vrouw bent. Jaloers op het feit dat hun mannen zo opgewonden raken van een mooie vrouw.. jaloezie op werk, gewoon simpelweg in de winkel, boodschappen halen, enz enz..
Je ziet het meteen in een oogopslag.. staan ze je weer boos aan te staren, of dat ze meteen hun nek omdraaien.. en niets met je te maken willen hebben.. bij voorbaat al hoor, nog voor je ook maar iets gezegd kunt hebben.. Of men erachter komt dat je niet een mannenverslinnende huwelijksbrekende kapotmakende vrouw bent.. hahaha.. kan er nu om lachen maar in het verleden heeft het me wel gefrustreerd...

Ik ben nu moeder }> en ouder maar het komt mij niet onbekend voor.
Heb voor een detacheringsbedrijf gewerkt dus kon het zo zijn dat ik iedere dag naar een andere vestiging moest om te werken. Met 30 andere meiden (mijn collega's dus) hadden wij bedrijfskleding aan, lees: de pakjes zoals die van KLM :D, maar ik liep in mijn blote kont :+ en mijn blouse was diep uitgesneden :Z en ga zo maar door... Gek werd ik ervan! Tot ik op een gegeven moment een brief kreeg van mijn eigen werkgever dat ik de mannen bij de receptie weg moest sturen, natuurlijk :roll: want ik trok ze aan _O- en nog meer van dat soort gein in die brief. Het kan dus allemaal wel degelijk tegen je werken. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:14

Ze is niet lelijk maar te knap of te sexy?? Kom op zeg, zijn wel knappere vrouwen toch? :))

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:16

Anthea schreef:
Ze is niet lelijk maar te knap of te sexy?? Kom op zeg, zijn wel knappere vrouwen toch? :))

Het is de aantrekkingskracht! :Y)
Ik vind het geen lelijk ding hoor! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:17

Naaa dat zeg ik ook niet, ze mag er wel zijn. :)) Zeker :Y)
Maar zó knap dat ze alle mannen afleid?? Hmmm. :P

Misschien moet ik er 'n vent voor zijn om het te begrijpen. :P

osiris21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:18

geerke schreef:
eenitraM schreef:
Ze is wel heel nep hoor. Net tanden, neppe lach, neppe nagels. Volgensmij zijn die mannen blind daar _O-

:D dat is precies wat ik ook dacht!
Flinke verbouwklus is het geweest....mannen zijn zoooo naief..

Als ze zich zo toch gelukkig voelt ondanks dat ze (nep) is, Sorry hoor maar dan is het toch goed!
Tegenwoordig word niemand in z,n waarde gelaten.
Misschien heeft ze wel een heel echt en mooi karakter.

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:20

geerke schreef:
eenitraM schreef:
Ze is wel heel nep hoor. Net tanden, neppe lach, neppe nagels. Volgensmij zijn die mannen blind daar _O-

:D dat is precies wat ik ook dacht!
Flinke verbouwklus is het geweest....mannen zijn zoooo naief..

Ja maar dan kan het een man nog wel afleiden. Of het nou nep is of echt

Niet dat ik het er mee eens ben ofzo hoor! Maar of het nep of echt doet er niet echt toe denk ik...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:28

Anthea schreef:
Naaa dat zeg ik ook niet, ze mag er wel zijn. :)) Zeker :Y)
Maar zó knap dat ze alle mannen afleid?? Hmmm. :P

Misschien moet ik er 'n vent voor zijn om het te begrijpen. :P

Ehm, wat is knap? :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:29

@Osiris21: Precies, de reacties die jij quote zijn die reacties die ik bedoelde in mijn eerdere posts. Totale afgunst, spot en komen zeer jaloers over... Flinke verbouwklus, komop zeg, als zij zich erna beter voelt is dat toch goed? Inderdaad, niemand word meer in zijn waarde gelaten.

@MamboBeach: Inderdaad wat is knap? Knap doet er niet toe, het is de uitstraling die het doet. Althans dat is mijn persoonlijke ervaring.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:32

Lara_Silver, ik denk ook eerder dat het de uitstraling is dan het 'knap'zijn... Want wat is nu knap? De 1 vindt Angelina Jolie het einde en een ander koningin Beatrix. :j

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 06:48

MamboBeach schreef:
Jesser schreef:

Ik ben nu moeder }> en ouder maar het komt mij niet onbekend voor.
Heb voor een detacheringsbedrijf gewerkt dus kon het zo zijn dat ik iedere dag naar een andere vestiging moest om te werken. Met 30 andere meiden (mijn collega's dus) hadden wij bedrijfskleding aan, lees: de pakjes zoals die van KLM :D, maar ik liep in mijn blote kont :+ en mijn blouse was diep uitgesneden :Z en ga zo maar door... Gek werd ik ervan! Tot ik op een gegeven moment een brief kreeg van mijn eigen werkgever dat ik de mannen bij de receptie weg moest sturen, natuurlijk :roll: want ik trok ze aan _O- en nog meer van dat soort gein in die brief. Het kan dus allemaal wel degelijk tegen je werken. :j

Walgelijk dat men zo kan reageren..

Lara_Silver, dat zijn inderdaad reakties die getuigen van jaloezie, afgunst.. Want ik zie een vrouw die bijzonder knap en aantrekkelijk is..
En inderdaad, wat is knap.. Denk dat het meer gaat om een uitstraling die je hebt..
Dat doet meer met mensen dan alleen een knap gezicht..

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:57

Ik zie ook gewoon een mooie vrouw... Het zou mij ook niet verbazen als dit echt gebeurd is. Er worden volgens mij nogal wat rare dingen uitgespookt op de werkvloer, die eigenlijk helemaal niet door de beugel kunnen.

En ook de afgunst van andere vrouwen kan ik me helemaal in vinden. Ik wil niet zeggen dat ik extreem aantrekkelijk ben ofzo, ben imo een doodnormale meid, maar ik krijg in de kroeg wel regelmatig te horen dat ik een mooie meid ben. Van mannen welteverstaan, die gewoon een mooie vrouw zien ipv vergelijkingsmateriaal (vrouwen), want van vrouwen krijg ik alleen maar jaloerse reacties.
Vind ik gek, als ik een mooie vrouw zie wil ik er juist graag naar kijken (en ja, ik ben echt hetero! ;))
Laatst bijgewerkt door pniekepnak op 06-06-10 20:05, in het totaal 2 keer bewerkt