Chiqa schreef:Ronja_b schreef:Had ze nu een naveltruitje en hotpants aan was het een ander verhaal, maar nu zie ik helemaal geen probleem met haar kleding.
Nou precies.....Zulke vrouwen hebben wij hierboven ook op de directie lopen, hebben totaal geen problemen naast de normale aandacht. Dus het verhaal zal wel twee kanten hebben, zoals in het artikel ook al staat klopt er niest van wat die vrouw loopt rond te bazuinen.
Tyisch gevalletje van een gekwetst ego met een tikkeltje grootheidswaanzin.
De eerste vrouw die lastig gevallen wordt door mannen en daardoor ontslag krijgt moet ik nog steeds meemaken.
en ik zit al vanaf jongs af aan in de mannen.
Larasilver; jalouzie is een vrouw of man nog nooit op ontslagen hoor, daar is veel meer voor nodig.
Zoals ik al zei iedereen zijn eigen mening. En daar ik er zeker van ben dat jij ook niet kan zien wat er in ieder bedrijf op de wereldbol gebeurd en waarom mensen ontslagen worden; blijf ik toch bij die van mij.
, maar nu zie ik helemaal geen probleem met haar kleding.

)
en ouder maar het komt mij niet onbekend voor.
en mijn blouse was diep uitgesneden
en ga zo maar door... Gek werd ik ervan! Tot ik op een gegeven moment een brief kreeg van mijn eigen werkgever dat ik de mannen bij de receptie weg moest sturen, natuurlijk
want ik trok ze aan
en nog meer van dat soort gein in die brief. Het kan dus allemaal wel degelijk tegen je werken.