Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moontje1991 schreef:hmm dankje myca voor de verduideling.
De moeder heeft dus duidelijk toch tegen de wil in van haar kinderen ze terug laten halen.
Arme kinderen weg papa hallo akelig mens dat papa heeft afgepakt.
Ik zie hier niks positiefs in.
Kind wil geen contact met de moeder maar moeders eist blijkbaar toch haar kinderen op.
Ik vraag me af of die vrouw wel in teraphie is geweest toen haar kinderen werden afgenomen.
Want zo het leven van je kinderen in dringen om ze hun normale leven af te pakken vindt ik niet normaal.
En trouwes in hoevere kun je het zien als haar kinderen?
Ja leuk ze is de biologische moeder maar verder niks verder is het gewoon een wildvreemde vrouw die deze 2 kinderen hun leven afneemt.
Als de vrouw al in teraphie is geweest heeft dit duidelijk niet goed geholpen want ze heeft duidelijk niet goed doorgekregen dat het niet meer haar kinderen zijn en ze ze met rust moet laten en zelf een eigen leven op moet bouwen inplaats van na 15 jaar nog steeds geobsedeert te zijn dat zou veel beter voor die arme kinderen zijn maar nee hoor weg leven, weg toekomst.
Vraag me af wanneer de eerste in een inrichting terecht komt of zelfmoord pleegt.
mick75 schreef:Ik heb bijna 10 jaar geen contact gehad met mijn vader en dat contact zal nooit worden zoals de meeste dochter-vadercontacten. Daarvoor hebben we beiden teveel gemist. Ik had het vreselijk gevonden als ik in die tijd gedwongen was geworden bij mijn vader te gaan wonen, en dat had zeker sporen nagelaten. En dan is mijn vader op zijn manier nog niet eens een kwaaie. (en ben ik niet ontvoerd door mijn moeder).
Didoo schreef:Ik vraag me dan af of die kinderen er wel wat aan hebben om na 15 jaar bij een voor hun wildvreemde vrouw te gaan wonen terwijl ze hun vader al die tijd wel mee gemaakt hebben.. Hangt er natuurlijk vanaf in wat voorn omstandigheden zij leefde, maar ik blijf het altijd naar vinden, het vechten om kinderen.
mick75 schreef:Natuurlijk was ik blij dat ik weer contact kreeg met mijn vader. Maar als ik op dat moment gedwongen werd bij hem te gaan wonen was de wereld toch echt te klein geweest. Contact hebben met iemand is iets heel anders dan van de ene dag op de andere naar de andere kant moeten verhuizen en bij een voor jou wildvreemde te gaan wonen! En ik denk dat jij er ook niet op zit te wachten nu in een keer bij je vader te moeten gaan wonen nadat je hem 9 jaar niet hebt gezien. Dat is de situatie voor die kinderen!