Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Volgens mij gaat het er meer om: DIT GEBEURD!
RedPassion schreef:Aan de reacties in dit topic te lezen is het beter dat ik de filmpjes niet bekijk, maar ik begrijp echt niet dat er nu afgegeven wordt op Marianne Thieme omdat zij de aandacht wil vestigen op nare praktijken. Ik zie nergens staan dat zij dit beschrijft als zijnde dagelijkse praktijken? Als dat wel ergens staat, dan graag een linkje, dan heb ik het gemist.
Hoe dan ook, elke vorm van dierenmishandeling, waar ter wereld ook, is erg en mag onder de aandacht gebracht worden. Bizar dat de boodschapper dan ineens de boeman (vrouw) is.
sporter schreef:Er is in Nederland genoeg te doen aan dieren welzijn.
sporter schreef:Dat de PvdD niks beters te doen hebben dan dit soort actie's zegt imo genoeg. Ik snap het wel want de verkiezingen komen eraan en mensen beginnen door te krijgen dat ze helemaal niks nuttigs uitvoeren daar.
NonaWen schreef:Wat gebeurt er eigenlijk op de filmpjes? Ik hoef geen details, alleen grove lijnen denk ik![]()
Ik durf na de reacties nu niet meer te kijken
RedPassion schreef:sporter schreef:Er is in Nederland genoeg te doen aan dieren welzijn.
Helemaal mee eens, maar dat hoeft wat mij betreft nog niet te betekenen dat we onze ogen sluiten voor wat er buiten Nederland gaande is.sporter schreef:Dat de PvdD niks beters te doen hebben dan dit soort actie's zegt imo genoeg. Ik snap het wel want de verkiezingen komen eraan en mensen beginnen door te krijgen dat ze helemaal niks nuttigs uitvoeren daar.
Waar kan ik dan vinden dat ze dit voor hun campagne gebruiken en het afdoen als 'dagelijkse' praktijken?