Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
_Rhiannon_ schreef:Met terug gaan naar de natuur bedoel ik dus alles he.
Dus als je niet zwanger kunt worden heb je pech en als je het wel kunt worden moet je maar afwachten, geen echo's, puncties, kraamverpleegsters etc.
En als het kind niet gezond ter wereld komt heeft het pech gehad.
Bloed de moeder tijdens de bevalling leeg, ook pech gehad.
Het zou verschrikkelijk onmenselijk zijn, maar wel natuurlijk.
Hoewel, alle kennis en middelen die de mens heeft opgedaan zijn ook natuurlijk.
De mens is zich gaan ontwikkelen tot wat ze nu is.
Maar dreigt nu aan het eigen succes ten onder te gaan.
Ragdollcat schreef:Oh ja, daar zeg je iets belangrijks, veel worden kunstmatig zwanger gemaakt er zijn tegenwoordig zoveel mensen onvruchtbaar en of moeilijk zwanger kunnen raken, misschien was dat wel de natuurlijke (vriendelijke) oplossing van de moeder natuur, om ervoor te zorgen dat er vanzelf minder mensen geboren worden zodat er niet teveel mensen komen, maar helaas die vrouwen doen er alles aan om zwanger te worden en daardoor is er ook onderzoek naar gedaan in de medische wereld om die vrouwen ook een kans te geven, zelfs 50+ vrouwen worden geholpen zwanger te laten worden, bah.
Tja he, misschien hard wat ik hier neerzet maar het is wel de waarheid, ik ken best veel vrouwen die moeilijk zwanger raken en of niet lukte via de natuurlijke weg en dus gaan ze raak spuiten en ziekenhuis in en ziekenhuis uit en dat terwijl ze al 1 kind hebben maar nee ze willen er nog meer.
Ik snap dat eerlijk gezegd niet. Wees blij met wat je hebt en ga leuke dingen doen ipv de ellendige medische molen in te gaan met veel tranen om mislukte bevruchtingen enzo.
tja, zo groeit de populatie van de mens idd snel! LadyGrace schreef:Daarbij komt ook nog dat als je kunstmaatig zwanger gemaakt wordt, je ook een veel grote kan hebt op een 2,3,4,5,6,7 of zelfs 8 lingtja, zo groeit de populatie van de mens idd snel!
Cheveyo schreef:was er 'vroeger' niet een 'natuurlijke' selectie door wel/niet vruchtbaarheid van mannen/vrouwen?
Vandaag de dag zijn er heel wat kundige handelingen om zwangerschap toch mogelijk te maken maar vroeger had je die niet.
(aangezien ex-lief nou niet bepaald "gezond" cq "normaal" is)Ragdollcat schreef:Ja precies we zijn te emotioneel en houden erg veel van familieleden, in de natuur gaat dat heel anders.