Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De vader ziet de buitenwereld als schuldige voor de gedragsproblemen van zijn zoon.
geerke schreef:kally schreef:"Waarschijnlijk heeft de vrouw het uitgelokt"
Dit is gewoon te triest voor woorden, wat moet je hier nog mee.....
tja...uitgelokt?
Wat moet ik mij daarbij voorstellen bij een 91 jarige?
vinurr schreef:Verschikkelijk, wie doet nu zoiets! Arme mevrouw.
Ik zeg, allemaal 't land uitzetten en in het buitenland de jongen levenslang achter slot en grendel. (Want ja, gevangenis in Nederland moet ook betaald worden, en ik vertik het één cent aan zulk soort mensen uit te geven)Citaat:De vader ziet de buitenwereld als schuldige voor de gedragsproblemen van zijn zoon.
Daar heb ik wel een oplossing voor,.. zo komt 'ie nooit meer in aanraking met de buitenwereld.![]()
En trouwens, als 'wij' hier in nederland schuldig zijn voor de gedragsproblemen van die mensen, waarom flikkeren ze dan niet op?
Ik kan hier zo boos om worden.
Lein87 schreef:Sneu voor mevrouw inderdaad dat ze dit nog moet meemaken.
Met 13 jaar moet hij de maatschappij nog 'in'
dat belooft wat :S
Lieke schreef:Waarom zou je zo'n jongen terug sturen naar zijn vaderland? Hij heeft ernstige problemen, dat is wel duidelijk, maar ik denk niet dat het in zijn vaderland wel stopt, ook daar kan hij nieuwe slachtoffers maken.
Aan de ene kant klopt het natuurlijk niet dat de vader de schuld buiten hen zelf legt en het ontkent, maar ik kan me voorstellen dat als je kind echt goed en glashard kan liegen dat je je kind gelooft, puur omdat dat hetgene is wat je wilt geloven.
Wel echt een verschrikkelijk en bizar verhaal.
Lieke schreef:Waarom zou je zo'n jongen terug sturen naar zijn vaderland? Hij heeft ernstige problemen, dat is wel duidelijk, maar ik denk niet dat het in zijn vaderland wel stopt, ook daar kan hij nieuwe slachtoffers maken.
Aan de ene kant klopt het natuurlijk niet dat de vader de schuld buiten hen zelf legt en het ontkent, maar ik kan me voorstellen dat als je kind echt goed en glashard kan liegen dat je je kind gelooft, puur omdat dat hetgene is wat je wilt geloven.