Jongen (13) probeert bejaarde vrouw (91) te verkrachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lein87

Re: Jongen (13) probeert bejaarde vrouw (91) te verkrachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:51

Sneu voor mevrouw inderdaad dat ze dit nog moet meemaken.

Met 13 jaar moet hij de maatschappij nog 'in'
dat belooft wat :S

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:52

geerke schreef:
tja...uitgelokt?
Wat moet ik mij daarbij voorstellen bij een 91 jarige?

Dat ze niet als een dertigjarige geëmancipeerde Hollandse dame een strijkijzer in haar tas deed en het jong KO heeft geslagen, en DUS heeft toegestemd ofzo?

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:53

Verschikkelijk, wie doet nu zoiets! Arme mevrouw.

Ik zeg, allemaal 't land uitzetten en in het buitenland de jongen levenslang achter slot en grendel. (Want ja, gevangenis in Nederland moet ook betaald worden, en ik vertik het één cent aan zulk soort mensen uit te geven)

Citaat:
De vader ziet de buitenwereld als schuldige voor de gedragsproblemen van zijn zoon.

Daar heb ik wel een oplossing voor,.. zo komt 'ie nooit meer in aanraking met de buitenwereld. ~~}>
En trouwens, als 'wij' hier in nederland schuldig zijn voor de gedragsproblemen van die mensen, waarom flikkeren ze dan niet op?

Ik kan hier zo boos om worden. :(

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 13:03

Gewoon castreren en opgelost :+

En dat dan al eigelijk op de 13 jarige leeftijd al, yak.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 13:05

het word met de dag gekker,
arme vrouw.

Lente77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 13:17

De telegraaf is dan wel een sensatieblad maar dit zal toch niet zomaar uit de lucht gegrepen zijn.

Bijna iedereen kan kinderen 'maken' maar weinig mensen kunnen ze ook opvoeden en de begeleiding of ondersteuning geven die een kind nodig heeft.
Waarom niet standaard en verplicht het goed leren opvoeden als vak op school voor zowel de meisjes als de jongens met een stukje psychologie erachter? Ik denk dat ook veel jongeren het leuk zullen vinden als het goed gedoceerd wordt.

Kinderen krijgen houdt in dat je jezelf en je eigen wensen een behoorlijke tijd op een lager pitje zult moet zetten. Wil je dit niet dan moet je voorkomen dat je zwanger wordt of iemand zwanger maakt.
Vrijen brengt een grote verantwoording met zich mee en dat wordt makkelijk vergeten, ja als het te laat is.

Als dit verhaal waar is zijn in mijn ogen de ouders net zo strafbaar als de jongen zelf. Ook dat zie ik als een consequentie van het ouderschap.

Maar kom op zeg, een snotneus van 13, die hoort nog gezellig met kameraden en leeftijdgenoten buiten te spelen.
Meestal is het zo dat een zedendelinquent dat de rest van zijn leven blijft, dus zonder onfeilbare controle als een enkelband met GPS niet meer loslaten op de samenleving.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 13:52

geerke schreef:
kally schreef:
"Waarschijnlijk heeft de vrouw het uitgelokt"

Dit is gewoon te triest voor woorden, wat moet je hier nog mee.....

tja...uitgelokt?
Wat moet ik mij daarbij voorstellen bij een 91 jarige?

Dat is meestal het excuus van de verkrachters, was dus ook ernstig sarcastisch bedoelt.....

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 13:58

hobbelheks schreef:
mara vind het wel een erg telegraaf bericht die weer eens op zoek is naar sensatie en het wrs op hun eigen manier vertaald.

Nee dus, het hele verhaal staat op rechtspraak.nl, uitspraak van 25 mei.

LJN: BM5907, Rechtbank Amsterdam, 13/421126-09 (PROMIS)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:04

WHAAAT!!!????

Niet normaal zo zie je maar dat je op jonge leeftijd al aardig gestoord ken zijn!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:06

Gadverdamme. Alleen al het idee dat je het wilt doen met iemand die je overgrootmoeder had kunnen zijn... Echt. Gadverdamme.

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:13

er moet toch een vlinke steek bij hem los zitten om tot dit in staat te zijn 13 en nu al verrot
wat gaat dat worden als hij straks 20 is of ouder :7
van mij mogen ze hem lang opsluiten zo.n 30 jaar
maar helaas kan dit niet in nl dat word weer een taak straf
en hij moet beloven het nooit meer te doen
ja amehoela opsluiten voor goed :(
in andere landen had hij er veel slechter van af gekomen hoor daar geld de doodstraf nog
en dan nog een vrouwtje van 91 die haar laatste jaartjes leuk wilden leven

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:15

Dit is echt te triest voor woorden *zoekt nee-knikkende smiley*
De reactie's van de ouders zijn ook niet normaal, als je het leest op rechtspraak.nl dan kan je er als ouders toch niet omheen dat je zoon dit heeft gedaan. 13 en dan zulke daden, waar gaan we naartoe?????

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:19

vinurr schreef:
Verschikkelijk, wie doet nu zoiets! Arme mevrouw.

Ik zeg, allemaal 't land uitzetten en in het buitenland de jongen levenslang achter slot en grendel. (Want ja, gevangenis in Nederland moet ook betaald worden, en ik vertik het één cent aan zulk soort mensen uit te geven)

Citaat:
De vader ziet de buitenwereld als schuldige voor de gedragsproblemen van zijn zoon.

Daar heb ik wel een oplossing voor,.. zo komt 'ie nooit meer in aanraking met de buitenwereld. ~~}>
En trouwens, als 'wij' hier in nederland schuldig zijn voor de gedragsproblemen van die mensen, waarom flikkeren ze dan niet op?

Ik kan hier zo boos om worden. :(

Ja, ik ben het hier ook mee eens! Ik vind de reactie van de vader ronduit schokkend. En daarbij als jij al 13 jarige al meerdere malen betrokken bent geweest bij geweldsincidenten en grensoverschrijdend gedrag vertoond richting meisjes is het al eerder ergens goed mis gegaan. Makkelijk om de buitenwereld de schuld te geven. Zet zulke mensen inderdaad met een enkeltje terug naar hun vaderland. Hier kosten ze de maatschappij bakken met geld. Die jongen komt op den duur weer op vrije voeten en ik kan me niet voorstellen dat dat lang goed zal gaan :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:23

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:28

Ik begrijp niet zo goed wat zijn geloof hiermee te maken heeft. De imam heeft hem ook niet de hand boven het hoofd gehouden. Dit is een ernstig ziek persoon, ongeacht zijn afkomst. De vrouw heeft zich nog wel goed verweerd zeg, dieptriest dat ze dit nog mee moet maken, zeker gezien haar leeftijd. :n

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:33

Lein87 schreef:
Sneu voor mevrouw inderdaad dat ze dit nog moet meemaken.

Met 13 jaar moet hij de maatschappij nog 'in'
dat belooft wat :S

Dat was ik idd vergeten: op deze leeftijd nog zoiets meemaken! -:(-
Respectloos.
En dan dat complotverhaal van pappie er nog bij...
Enkeltje Titanic 2 voor het hele gezin, GRATIS!!! *geen juiste smiley beschikbaar*

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:51

Waarom zou je zo'n jongen terug sturen naar zijn vaderland? Hij heeft ernstige problemen, dat is wel duidelijk, maar ik denk niet dat het in zijn vaderland wel stopt, ook daar kan hij nieuwe slachtoffers maken.
Aan de ene kant klopt het natuurlijk niet dat de vader de schuld buiten hen zelf legt en het ontkent, maar ik kan me voorstellen dat als je kind echt goed en glashard kan liegen dat je je kind gelooft, puur omdat dat hetgene is wat je wilt geloven.
Wel echt een verschrikkelijk en bizar verhaal.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:53

Lieke schreef:
Waarom zou je zo'n jongen terug sturen naar zijn vaderland? Hij heeft ernstige problemen, dat is wel duidelijk, maar ik denk niet dat het in zijn vaderland wel stopt, ook daar kan hij nieuwe slachtoffers maken.
Aan de ene kant klopt het natuurlijk niet dat de vader de schuld buiten hen zelf legt en het ontkent, maar ik kan me voorstellen dat als je kind echt goed en glashard kan liegen dat je je kind gelooft, puur omdat dat hetgene is wat je wilt geloven.

uh zodat we er hier geen last van hebben?
Dan zoeken ze daar maar uit wat ze verder met hem doen.
Of geef jij graag geld uit voor dit soort volk dat 1 hier niet hoort en 2 ons ook nog de schuld geven van dit ontspoorde gedrag?

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:58

geerke schreef:
ik ben bang dat die ouders net zo gestoord zijn...of mag ik dat niet zeggen?

ik ben ook geneigd dat te zeggen, dus ondersteun je maar.

Een kind is (mede) een product van opvoeding van de ouders!

Te ziek voor worden dit.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:15

Lekker makkelijk om de problemen maar te verplaatsen. Die jongen is hier opgegroeit, hij heeft hier een verblijfsvergunning of misschien een paspoort, dus zullen wij ook maar moeten dealen met die problemen. Dat soort volk hoort nergens thuis, maar iemand moet de problemen oplossen.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:16

Lieke schreef:

Omdat ik vind dat er hier meer dan genoeg allochtonen zijn. Als ze netjes werken en zich aanpassen heb ik er geen enkel probleem mee. Maar als ze zich zo misdragen, wat nog zacht is uitgedrukt, en vaders geeft de schuld min of meer aan de buitenwereld moet je zulke mensen niet hier willen hebben. Het kost de maatschappij gewoon al heel erg veel geld. Als zo'n jongen hier de jeugdgevangenis is gaat en therapie en weet ik veel wat geeft, dan kost het de maatschappij gewoon te veel geld vind ik. Vandaar dat ik vind dat ze gewoon terug moeten naar het vaderland en hem daar maar moeten straffen.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:20

inderdaad delphi.
je zegt precies wat ik bedoel.

En buiten dat waarom hier blijfen als het volgens vaders toch onze schuld is?

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:24

Lieke schreef:

Er is geen achtergrond van de ouders bekend verder, maar kom op zeg!
Alleen pappie heeft het over een complot. Mams komt niet aan de orde, omdat zij in hun cultuur toch niets te zeggen hebben.
Aan dit soort ontspoorde gedrag wil jij je belastingcenten toch niet aan kwijt?!?

13 vs 91 = imho not done en opzouten als dat kan.
Hebben ze dat 2e paspoort toch niet voor niets aangehouden...
(dit is een aanname; ik weet dus niet of deze familie dit ook heeft, maar dan zouden ze een minderheid zijn)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:25

ik vind het buitengewoon stuitend dat een heel gezin gewoonweg praktisch gestoord is................

snoopieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:29

kaal scheren en opsluiten!!!
als dat nu al begint op zijn 13e tjonge jonge waar gaat deze maatschapij heen zeg?? :( :(