Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:Die kindermoordenaar dat snap ik ook niet.
Mijn vriend heeft vast gezeten. Voor iets niet zo super ergs. ( was natuurlijk wel erg maar geen verkrachting, moord, mishandeling, beroving of zoiets). En die zat echt 23 uur per dag op zijn cel van 3 vierkante meter. Moest alles zelf kopen, had geen eigen douche, kon maar een bepaald aantal keer per dag de WC doorspoelen. Hij had een TV maar moest daar 12.50 huur per week voor betalen.
breezy302 schreef:Rendel: Ik neem aan dat je in Zuid- Holland woont? Ik ook met een paar geweldige verpleeghuizen!
frangelica schreef:weer een goede reden om te gaan stemmen,
mijn oma zat ook in verzorgings tehuis.
mijn moeder ging drie keer per dag erheen om oma (haar moeder) te verschonen...mee te wassen...eten geven.
anders had e het geen 16 jaar vol gehouden.
oma was overigens bed liggend.
breezy302 schreef:.
En thuiszorg is ook niet perfect hoor. Daar heb ik ook gewerkt. Ben nooit zo gestresst geweest. Het was ren en vlieg werk en dan kom je bij iemand thuis die 4 uur geleden al in haar broek heeft geplast. En die lekker het gas aan heeft maar dat zelf is vergeten. Gelukkig had ze ook alle ramen en de kachel aan terwijl het buiten 30 graden was.
breezy302 schreef:Moest alles zelf kopen, had geen eigen douche, kon maar een bepaald aantal keer per dag de WC doorspoelen. Hij had een TV maar moest daar 12.50 huur per week voor betalen.
Janine1990 schreef:Pfff... Waarom moet dit verhaal weer op bokt?![]()
Lekker makkelijk, zoiets van internet zoeken. Kijk eens in een bejaardentehuis rond, dat personeel heeft zoveel over voor de cliënten! Dat werk doe je niet omdat je er rijk van wordt hoor...![]()
En als het dan echt zo is, waarom doe JIJ dan niet de moeite om iets beters voor je moeder te verzorgen? En plaats je alleen een verhaal op internet? Daar kom je echt niet verder mee...
Rendel schreef:Janine1990 schreef:Pfff... Waarom moet dit verhaal weer op bokt?![]()
Lekker makkelijk, zoiets van internet zoeken. Kijk eens in een bejaardentehuis rond, dat personeel heeft zoveel over voor de cliënten! Dat werk doe je niet omdat je er rijk van wordt hoor...![]()
En als het dan echt zo is, waarom doe JIJ dan niet de moeite om iets beters voor je moeder te verzorgen? En plaats je alleen een verhaal op internet? Daar kom je echt niet verder mee...
pfff!
Lees jij ff lekker eerst het hele verhaal een goed!!!!!!!! Daar wordt je toch ook gek van, die mensen die maar half lezen!