Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Suzanne F. schreef:Wilders wil echt niet alle Islamieten eruit zetten hoor, alleen degene die zich structureel misdragen en daar is niks mis mee. Weg met die lui. Of het nou Marokkanen zijn of Turken of weet ik wat, als ze zich structureel bezig houden met crimineel gedrag moeten ze vertrekken.
En hij heeft gewoon een punt dat het grootste gedeelte van de criminelen Marokkaan of Antilliaan is.
. Het zijn toch allemaal Nederlanders? Chris schreef:Suzanne F. schreef:Wilders wil echt niet alle Islamieten eruit zetten hoor, alleen degene die zich structureel misdragen en daar is niks mis mee. Weg met die lui. Of het nou Marokkanen zijn of Turken of weet ik wat, als ze zich structureel bezig houden met crimineel gedrag moeten ze vertrekken.
En hij heeft gewoon een punt dat het grootste gedeelte van de criminelen Marokkaan of Antilliaan is.
Ik vind het zo raar dat hij wel islamieten het land uit wil zetten en geen christenen of boeddhisten. Het zijn toch allemaal Nederlanders?
Chris schreef:Suzanne F. schreef:Wilders wil echt niet alle Islamieten eruit zetten hoor, alleen degene die zich structureel misdragen en daar is niks mis mee. Weg met die lui. Of het nou Marokkanen zijn of Turken of weet ik wat, als ze zich structureel bezig houden met crimineel gedrag moeten ze vertrekken.
Ik vind het zo raar dat hij wel islamieten het land uit wil zetten en geen christenen of boeddhisten. Het zijn toch allemaal Nederlanders?
Chris schreef:Niet volgens de wet sjonnie48, het klopt niet wat je zegt. Iedereen die een Nederlands paspoort heeft is Nederlander.
Vind je ook dat een tweede generatie-allochtoon 'terug moet naar zijn eigen land', als hij de wet overtreedt?

Chris schreef:Niet volgens de wet sjonnie48, het klopt niet wat je zegt. Iedereen die een Nederlands paspoort heeft is Nederlander.
Vind je ook dat een tweede generatie-allochtoon 'terug moet naar zijn eigen land', als hij de wet overtreedt?
sjonnie48 schreef:Chris schreef:Niet volgens de wet sjonnie48, het klopt niet wat je zegt. Iedereen die een Nederlands paspoort heeft is Nederlander.
Volgens de wet , kan je wel gelijk hebben hoor , maar het blijven voor mij gewoon buitenlanders en wat betreft overtreden van de wet , het ligt wel aan de overtreding natuurlijk , maar echte criminelen , die de boel hier verzieken , graag enkele reis naar land van oorsprong .
Lijkt me heel normaal , mijn buurjongetje speelt bij mij in de tuin op de trampoline , maar als hij de trampoline opzettelijk stuk maakt , stuur ik hem ook naar zijn moeder.
Chris schreef:Ik denk dat het een reactie op mij was.
Laat ik het dan anders zeggen, als een Nederlander een moord pleegt en zijn grootouders zijn in Engeland geboren, moet die Nederlander dan 'terug naar Engeland'?
sjonnie48 schreef:Chris schreef:Ik denk dat het een reactie op mij was.
Laat ik het dan anders zeggen, als een Nederlander een moord pleegt en zijn grootouders zijn in Engeland geboren, moet die Nederlander dan 'terug naar Engeland'?
Als dat zou kunnen graag , maar als dat niet haalbaar is moet hij hier gepaste straf krijgen
En dit geldt dus ook voor mensen met Marokkaanse grootouders of Turkse grootouders? sjonnie48 schreef:Chris schreef:Ik denk dat het een reactie op mij was.
Als dat zou kunnen graag , maar als dat niet haalbaar is moet hij hier gepaste straf krijgen