Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:Ga er maar van uit dat ieder vliegtuig dat is neergestort, en waarvan ze de reden weten waarom hij is neergestort, het vliegen weer veiliger maakt. Als ze weten waarom er een is neergestort, kunnen ze de oorzaak aanpakken.
Cassidy schreef:Er wordt aan alle kanten beknibbeld, mensen worden ontslagen, er wordt niet echt moeite gedaan om kennis aan te houden. Niet alleen in de vliegindustrie, maar overal. Kennis doet niet meer mee, het zijn de kosten die tellen. Dus trappen ze de duurdere en ervaren mensen eruit (of wordt er door de piloten gekozen om te vertrekken omdat er zo aan het salaris wordt getornd dat het niet leuk meer is), en gaan door met de jongere bezetting. In mijn kennissenkring zitten meerdere, heel ervaren piloten die ontslagen zijn en niet meer aan de bak komen. Daar zit je dan met je kennis, je specificatie, je opleiding van TONNEN die je misschien zelf hebt moeten financieren....en misschien ook wel een berg met schulden.
Ik zou zelf toch niet in een vliegtuig willen zitten zonder echt de beste aan het roer te weten. En ik ben bereid om daar meer voor te betalen. Maar vluchten moeten goedkoper, vliegmaatschappijen stunten, en in het verleden is er weleens heel slordig omgegaan met het onderhoud van de vliegtuigen.
fixture schreef:maar gezien het aantal vluchten die er dagelijks worden gemaakt valt het wel mee
citroen schreef:fixture schreef:maar gezien het aantal vluchten die er dagelijks worden gemaakt valt het wel mee
helemaal mee eens! Volgens mij vliegen er toch wel minimaal 10.000 vliegtuigen perdag op deze wereld.. En daar stort er 1x in de zoveel tijd 1 van neer,
dit keer toevallig dan 2 snel achter elkaar.. Maar kijk is hoeveel auto ongelukken er alleen al in nl gebeuren over de heledag!
Neehoor ik stap nogsteeds liever in 't vliegtuig dan in een auto!![]()
Je gaat toch een x dood dus wat maakt t uit![]()