Nieuwe hype in de aantocht: ''Vodka eyeballing''

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:49

jameyskatje schreef:
ik las het in de spits vanochtend (tenminste, ik probeer het te lezen want ik werd er duizelig van, dus heb het niet afgemaakt)
mijn eerste reactie was 'haat je leven', haha maar dat is een niets toevoegende reactie.

jakkes. ben sowieso al anti-alcohol, maar dit laat maar weer eens blijken dat het enkel gaat om 'dronken worden'. en dit is de volgende generatie.. de vaders en moeders van morgen... zucht

Jij bent toch ook jong geweest. Dit vind ik een beetje een ouwbollige reactie :o (overigens praat ik dit gedrag niet goed

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:01

Anoniem schreef:
jameyskatje schreef:
ik las het in de spits vanochtend (tenminste, ik probeer het te lezen want ik werd er duizelig van, dus heb het niet afgemaakt)
mijn eerste reactie was 'haat je leven', haha maar dat is een niets toevoegende reactie.

jakkes. ben sowieso al anti-alcohol, maar dit laat maar weer eens blijken dat het enkel gaat om 'dronken worden'. en dit is de volgende generatie.. de vaders en moeders van morgen... zucht

Jij bent toch ook jong geweest. Dit vind ik een beetje een ouwbollige reactie :o (overigens praat ik dit gedrag niet goed

Ach ja, als je ziet wat ik allemaal heb gedronken, geslikt en gesnoven ben je ook niet blij met me. Maar ik ben nu 23, ik drink zelden en ik gebruik al helemaal geen drugs meer. 't Is vaak gewoon een fase. Alleen grens van uitproberen schuift steeds een stukje op.

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:01

Ik vind dit ook best wel dom.. snap ook niet waarom mensen dronken zouden willen worden.. :S

Janine1990

Re: Nieuwe hype in de aantocht: ''Vodka eyeballing''

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:06

Noujaaa zeg, las het vanochtend ook in de spits. Het is toch alleen maar vragen om moeilijkheden wanneer je dit meer onder de aandacht brengt? Iedere gek snapt toch dat dit niet goed is?

Dronken willen worden, tsjah... Is wat anders dan dronken worden omdat het iets te gezellig is... :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:08

Ik denk dat de meisjes onder ons het wel laten!

Daar gaat de make-up :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:09

eenitraM schreef:
Ik denk dat de meisjes onder ons het wel laten!

Daar gaat de make-up :')

Je gaat toch al thuis voordrinken, dus dan eerst maar even dit, dan wat oogdruppeltjes om de pijn te verzachten en huppaa, make up erop...

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:13

Ze worden met de dag creatiever maar of het wel zo verstandig is := Als je dan toch snel dronken wil worden, wat is er mis met wijn uit een rietje?
Ik ben niet anti-alcohol en kan ook goed genieten van een goede stapavond zo nu en dan maar spook geen vreemde dingen uit. Ik ben gek op tequila meer niet. Ik heb geen alcohol nodig om het leuk te hebben maar soms is dronken worden toch ook wel erg leuk en grappig om er de volgende dag weer spijt van te hebben :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:16

F3nn3 schreef:
Ik vind dit ook best wel dom.. snap ook niet waarom mensen dronken zouden willen worden.. :S

Is goed tegen de onzekerheid ;)

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:18

Ik vraag me altijd af welke mafkees dit nou toch verzint en dan ook zo'n trendsetter is. Is het gek dat ik zo'n persoon nou graag in dienst zou hebben op een marketingafdeling :D

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:23

MarcoBorsato schreef:
F3nn3 schreef:

Is goed tegen de onzekerheid ;)

Dat is misschien wel zo, maar ik weet niet... Ik vind alcohol drinken prima, maar weet wel wanneer je veranderd qua gedrag. De meeste mensen denken dat het wel meevalt.. maar dat doet het niet.. Ik drink geen alcohol omdat ik weet dat je gedrag veranderd en in de meeste gevallen niet positief..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:26

F3nn3 schreef:
Dat is misschien wel zo, maar ik weet niet... Ik vind alcohol drinken prima, maar weet wel wanneer je veranderd qua gedrag. De meeste mensen denken dat het wel meevalt.. maar dat doet het niet.. Ik drink geen alcohol omdat ik weet dat je gedrag veranderd en in de meeste gevallen niet positief..

Hoezo niet positief? Heb jij zulke slechte ervaringen met dronken mensen?
Afgelopen zaterdag was ik best wel ver heen, en een vriend van mij heeft de nacht in het park doorgebracht. Maar die is er echt niet vervelend door, die is melig en lacht overal om.
Ik net zo, iedereen is lief, je praat met iedereen. Ik word er heel open door. Een jongen die aan het begin van de avond in m'n kont knijpt en afgeblaft wordt door mij, zal ik aan het eind van de avond bij wijze van een gezellig gesprek mee hebben.
Gedrag veranderd? Dat vind ik zo negatief klinken. Ik geen dan de voorkeur aan 'je gedraagt je anders'.
Over onzekerheid, ja dat vind ik geen reden om te drinken...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:41

Ik vind onzekerheid ook geen goede reden, maar het is wel een reden. Veel pubers drinken veel omdat ze onzeker zijn, ze willen van hun remmingen af of stoer zijn. Dingen zoals tampons en eyeballing zijn geïnspireerd door programma's zoals Jackass, daar kijken jongeren tegen op, die willen ook zo stoer en onaantastbaar zijn.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:44

MarcoBorsato schreef:
Ik vind onzekerheid ook geen goede reden, maar het is wel een reden. Veel pubers drinken veel omdat ze onzeker zijn, ze willen van hun remmingen af of stoer zijn. Dingen zoals tampons en eyeballing zijn geïnspireerd door programma's zoals Jackass, daar kijken jongeren tegen op, die willen ook zo stoer en onaantastbaar zijn.

Hebben programma's als Jackass het zelf verzonnen? Denk het niet ;)
Zij zijn ook niet voor het nadoen, ze waarschuwen altijd. De verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk nog altijd bij de gebruiker zelf. Dus een programma beschuldigen vind ik een no-go.

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:48

Ja, heb veel ervaring met vervelende dronken mensen.. met name vrienden en kennissen.. mensen die ruzie gaan zoeken met anderen, mensen die opeens 'weg' zijn en die je dan kan gaan zoeken. Mensen die agressief worden..Nee.. ik ga bijna niet meer uit want het is gewoon niet gezellig meer.. Zoveel mensen die alcohol drinken om dronken te worden.. Misschien ligt het aan de leeftijd. Ik ben bijna 20 en ik ga om met mensen die wat jonger zijn (de vrienden van mijn vriend) en ja.. ik weet niet.. vind het erg vervelend.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:50

Janine1990 schreef:
MarcoBorsato schreef:

Hebben programma's als Jackass het zelf verzonnen? Denk het niet ;)
Zij zijn ook niet voor het nadoen, ze waarschuwen altijd. De verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk nog altijd bij de gebruiker zelf. Dus een programma beschuldigen vind ik een no-go.

Ehm....waar heb ik gezegd dat het door Jackass zelf is verzonnen? Wat doet het ertoe? En ik beschuldig geen programma, hoe kom je daarbij? Ik zeg alleen dat het erop geïnspireerd is, en natuurlijk moet je het niet nadoen en ligt de verantwoordelijkheid bij de persoon zelf. (daarom zeggen ze altijd Don't Try This At Home zodat ze geen verantwoording schuldig zijn) Ik vind het echter naief om te denken dat pubers er niet door op ideeën worden gebracht.

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:51

Had hier vanochtend ook al een filmpje van gezien, maar als je dit doet ben je toch gewoon gek! :n
Je ogen kunnen er beschadigd van raken, snap niet wat daar leuk aan is (en erg prettig lijkt het me trouwens ook niet, als ik die gezichten zo zag). Vraag me wel af wat voor persoon dit heeft verzonnen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:51

Janine1990 schreef:
F3nn3 schreef:

Hoezo niet positief? Heb jij zulke slechte ervaringen met dronken mensen?
Afgelopen zaterdag was ik best wel ver heen, en een vriend van mij heeft de nacht in het park doorgebracht. Maar die is er echt niet vervelend door, die is melig en lacht overal om.
Ik net zo, iedereen is lief, je praat met iedereen. Ik word er heel open door. Een jongen die aan het begin van de avond in m'n kont knijpt en afgeblaft wordt door mij, zal ik aan het eind van de avond bij wijze van een gezellig gesprek mee hebben.
Gedrag veranderd? Dat vind ik zo negatief klinken. Ik geen dan de voorkeur aan 'je gedraagt je anders'.
Over onzekerheid, ja dat vind ik geen reden om te drinken...

Dat vind ik dus het gevaarlijke aan alcohol. Je kunt dus niet goed meer filteren wie er goed is, en bij wie je uit de buurt moet blijven. Als iemand aan jou zit als je dronken brengt dan heb jij daar vervolgens een goed gesprek mee.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:53

Ik snap dit echt niet, als je zo graag dronken wilt worden, neem dan 5 tequila shotjes achter elkaar, doet ook zijn werk :+

Ook ik ga wel eens te ver, maar ik ben (bijna) nooit dronken. :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:54

Daarom ben ik dus nooit alleen dronken... (drink sowieso alleen in gezelligheid :') )
Het voorbeeld dat ik gaf, is dus echt gebeurd, alleen deel 1. Want iemand die mij loopt lastig te vallen per mobiel (ja hij had mijn nummer van iemand anders) ga ik dus echt niet te woord staan, dan ben je echt de loser van de dag... Simpel zat.
Maar er zijn mensen die ik niet zo mag, maar waar ik dan toch mee praat. Ach, uitgaan van het goede in de mensen is ook niet verkeerd, en dan word ik ook niet zo snel arrogant gevonden.
Je eigen grenzen kennen is belangrijk, ik weet hoe ver ik kan gaan...

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:55

Ik vind trouwens dronken worden met de mening ;'dan is het gezelliger' ontzettende onzin.. Als je dronken wordt ben je niet gezellig... aangeschoten.. daar kan ik mee leven, dat is soms nog wel leuk.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:57

He gatver zeg! :oo :r
Krijg je daar niet hartstikke oogbeschadiging van?

Doet me denken aan die andere Wodka hype om sneller dronken te worden, kon wel alleen door dames uitgevoerd worden (of naja, creatieve heren misschien ook wel :Y))

Doop je tampon in een glas wodka en voila, een kater de volgende dag := :roll: %)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:58

hehe t lijkt mji branden in je ogen vooral als je b.v tequila neemt ofzo of zeg ik nou iets doms??
en volgens mij kan je er nog blind van worden ook....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:59

Janine1990 schreef:
Daarom ben ik dus nooit alleen dronken... (drink sowieso alleen in gezelligheid :') )
Het voorbeeld dat ik gaf, is dus echt gebeurd, alleen deel 1. Want iemand die mij loopt lastig te vallen per mobiel (ja hij had mijn nummer van iemand anders) ga ik dus echt niet te woord staan, dan ben je echt de loser van de dag... Simpel zat.
Maar er zijn mensen die ik niet zo mag, maar waar ik dan toch mee praat. Ach, uitgaan van het goede in de mensen is ook niet verkeerd, en dan word ik ook niet zo snel arrogant gevonden.
Je eigen grenzen kennen is belangrijk, ik weet hoe ver ik kan gaan...

Prima, dus als je dronken bent, ben je afhankelijk van anderen. Daar zou ik toch niet voor tekenen. Ik ben verantwoordelijk voor mezelf, ik ben ook leuk als ik nuchter ben, of aangeschoten.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:00

cp112 schreef:
He gatver zeg! :oo :r
Krijg je daar niet hartstikke oogbeschadiging van?

Doet me denken aan die andere Wodka hype om sneller dronken te worden, kon wel alleen door dames uitgevoerd worden (of naja, creatieve heren misschien ook wel :Y))

Doop je tampon in een glas wodka en voila, een kater de volgende dag := :roll: %)

Gaat dat niet verschrikkelijk branden, daar benee ?? :D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:00

meestal worden mensen inderdaad niet positief dronken nee... ben ik het mee eens, ja misschiehn lijkt het positief voor de andere dronken toeters die eromheen staan.
Ik heb absoluut geen greintje respect voor mensen die strontlazerus zijn.
Ik drink zelf helemaal geen alcohol, puur omdat ik het nergens voor nodig vind. Daarbij, ken ik voornamelijk alleen maar mensen die óf strontirritant en vervelend worden wanneer dronken, of echt agressief als je ook maar iets verkeerd zegt.

Nee, heb veel dronkenlappen gezien (mijn ouders hebben een bar) maar nog nooit een leuk/vrolijke/gezellige hoor :n