Vrouw loopt twee jaar met wc-borstel in achterwerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:46

Ik moest eerst erg lachen, maar dit verhaal heeft wel een naar staartje niet raar bedoeld gekregen zeg....
Ik vind het ook een erg sterk verhaal. Als zo'n borstel echt in haar anus terecht was gekomen, had ze idd ook niet naar het toilet gekund. Lijkt mij... :o

Enniewee: sterkte voor de nabestaanden.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:46

Bramasole schreef:
Heel triest dat de mevrouw is overleden maar komop zeg een wc borstel in je achterwerk... dan kun je toch ook niet naar de wc om te poepen. Je kan onmogelijk twee jaar lang je ontlasting ophouden.

Hoe groot is de kans dat je van de wc afvalt op de wc borstel en hoe groot is de kans dat dat ding ook echt naar binnengaat... dan moet je wel heel veel glijmiddel gebruiken. Als het al zo is gegaan dan is het volgens mij een gevalletje "leuk rollenspelletje met de wc borstel in de slaapkamer"

Er staat nergens dat ie ook echt in de anus is gegaan he ;)

Bramasole

Re: Vrouw loopt twee jaar met wc-borstel in achterwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:48

Waar moet dat ding dan in... Als het via de huid was binnen gedrongen en dus een wond was, dan had het ziekenhuis personeel het wel gezien.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:48

er stond in het artikel dat ze de verwondingen wel liet zien, maar ze alsnog niet serieus genomen werd. :(:)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:49

Het slachtoffer heeft zoals vermeld ook de wonden laten zien

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:50

"Dit is echt niet te filmen! " ;-)

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:51

Maar dan ga je toch naar een ander ziekenhuis... een wc borstel is geen pen waar je zo even omheen kunt. Ik vind het allemaal heel onwaarschijnlijk klinken.

Maar dat de vrouw is overleden is natuurlijk verschrikkelijk, maar hoe het dan is gegaan? Denk dat het goed is dat de man een onderzoek laat instellen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:54

Ik vind dit een heeeel vreemd verhaal...

1) het komt uit de Telegraaf en
2) het is haast te bizar voor woorden.

Ik vraag me af in hoeverre het waar is. Mocht het waar zijn, dan is het echt sneu voor de dame in kwestie. Ik vraag me alleen af hoe een WC-borstel kan vergroeien met je heup - het lijkt me dat het ding dan niet via de anus erin is gegaan, aangezien ze dat anders wel gemerkt zou hebben...
Mocht 'ie wel in haar anus gezeten hebben dan denk ik niet dat mevrouw "er op gevallen" is. Iets wat ik sowieso al een beetje dubieus vind en het is algemeen bekend dat "ik ben er op gevallen" een veelgebruikte smoes is in dit soort situaties (niet met WC-borstels misschien, maar wel met (serieus!) levende hamsters of dildo's).
Ook het feit dat ze terugkwam van een feestje en erg dronken was... wie weet wat haar vrienden bij haar uitgespookt hebben? Ik las laatst een verhaal over een Chinese man die stomdronken op een feestje was waar zijn vrienden ("vrienden") hem een halve meter lange paling in de kont geschoven hebben... de man is later overleden in het ziekenhuis met waanzinnige pijnen in de buik. Wat bleek... de paling had zijn ingewanden van binnen opgegeten.

Een WC-borstel is geen klein ding maar je hoort de zotste dingen. Ik vraag me af wat er hier nu precies aan de hand was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:57

Fiffill een Paling in je aars?! := brrrrr die je ingewandelen opvreet?!? nog meer brrrrrr :r

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:59

Ieeel een Paling die je ingewanden opeet, Gadverdamme :oo

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:02

Paling is een aas etertje he, in dit geval een aars eter, hihi sorry.......................

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:04

Lady1969 schreef:
Paling is een aas etertje he, in dit geval een aars eter, hihi sorry.......................

:= nog wat uitjes bij...

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:04

en smullen maar! Mjammie!!

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:05

ben ik nou de enige die hier geen snars van gelooft? :=

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:09

wemkelover schreef:
oooo wat moet dat een pijn hebben gedaan...
Maar ja zo zijn er nog wel raardere dingen in de medische wereld. Doekjes die in de wond blijven, meende ook al eens gelezen te hebben over een '' gereedschap'' wat is achter gebleven.
Mijn moeder haar knie was versleten, wouden ze haar niet helpen omdat ze te jong was nog voor een ander knie. Vind ik ook raar want jongere mensen hebben nog een heel leven en moeten nog dingen doen. En door zoiets zou het niet door kunne gaan.

Maar ik vind dit wel het toppunt.

Maar dat heeft een reden :) Een knieprothese gaat maar een aantal jaren mee, plaatsen ze een nieuwe is die dus na een aantal jaar versleten. Tegen die tijd zou er dus weer een nieuwe prothese in moeten en is je moeder mogelijk te oud/zwak voor operatie. Daarom stellen ze dat soort dingen zo lang mogelijk uit :)

Oh zie dat dat al een keer gezegd is, sorry :o

Maar wel een raar verhaal dit, als dit al 2 jaar lang gaande is was ik allang naar andere ziekenhuizen gegaan..
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 19-05-10 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:10

Dat verhaal van die paling geloof ik zowiezo niet, want zo'n beest is dan allang gestikt.

Dit verhaal met die wc borstel, tja hij zal dan idd wel in 1 van haar bilhelften terecht zijn gekomen, maar dan moet ze wel heeeeel hard gevallen zijn wil zoiets zover door je huid gaan. En dan heeft het aardig door haar lijf gereist als het met haar heup is vergroeid.
Overigens zou je dit gewoon op een foto moeten zien, want dat plastic ziet er namelijk veel witter uit als bot op een röntgen foto.

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:15

Marian_ schreef:

Nope.

Vooral dat palingverhaal niet :')

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:29

Marian_ schreef:

Nee. :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:43

rockwitch schreef:
Dat verhaal van die paling geloof ik zowiezo niet, want zo'n beest is dan allang gestikt.

Dit verhaal met die wc borstel, tja hij zal dan idd wel in 1 van haar bilhelften terecht zijn gekomen, maar dan moet ze wel heeeeel hard gevallen zijn wil zoiets zover door je huid gaan. En dan heeft het aardig door haar lijf gereist als het met haar heup is vergroeid.
Overigens zou je dit gewoon op een foto moeten zien, want dat plastic ziet er namelijk veel witter uit als bot op een röntgen foto.

Hoeft niet hoor, zo'n beest kan behoorlijk veel schade aanrichten voordat 'ie sterft. ;)

Ik vind dit verhaal nog veel ongeloofwaardiger moet ik zeggen. :=

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:47

ik weet ook niet of ik het geloof :+
maar knap banketstaaf als het wel zo is, arme vrouw!
het ergste is nog dat ze het wss niet serieus nemen doordat er genoeg mensen zijn die het leuk vinden dit soort dingen als grap te zeggen oid....

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:54

voor degen die het 'lollig 'vinden, helaas kan dit waar gebeurd zijn.
Een familielid van mij is iets soortgelijks overkomen,deze viel van de trap op een bezem.
vreselijk ongeluk,waarbij deze persoon heel veel geluk heeft gehad.

Vind het vreselijk voor deze vrouw dat ze zo lang heeft moeten door lopen en dit haar uiteindelijk fataal is geworden........

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:02

Gatverdarrie..
Als het echt waar is, zou het wel echt vreselijk pijn moeten hebben gedaan denk ik..

Dat palingverhaal vind ik trouwens nog viezer als dit verhaal, gatver zeg! :r Ik geloof trouwens ook maar niet, brrrrr.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:04

Dit is natuurlijk de grootste bullshit allertijden he. Mensen denk even na. Een pleeborstelsteel in je kont. Die zou vastgegroeid zijn aan je heupbot. Dan moet die dus dwars door je endeldarm gegaan zijn, waar je op zich normaal gesproken al aan doodbloedt. Vervolgens loop je daar nog een flinke poos levend mee door? RIGHT. En alsof je niet voelt dat er iets in je kont zit. Poepen met een steel in je kont? Tuurlijk. twee jaar niet poepen dus voor deze mevrouw? Tuuuuurlijk.

Dat jullie je nog afvragen of dit waar is. }:0

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:06

pniekepnak schreef:
Marian_ schreef:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:06

Mindfields, er wordt nergens aangegeven dat hij door de anus naar binnen is gegaan. ;)

Verder vind ik het ook ongeloofwaardig klinken, daar niet van.