Ik vind het ook een erg sterk verhaal. Als zo'n borstel echt in haar anus terecht was gekomen, had ze idd ook niet naar het toilet gekund. Lijkt mij...

Enniewee: sterkte voor de nabestaanden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bramasole schreef:Heel triest dat de mevrouw is overleden maar komop zeg een wc borstel in je achterwerk... dan kun je toch ook niet naar de wc om te poepen. Je kan onmogelijk twee jaar lang je ontlasting ophouden.
Hoe groot is de kans dat je van de wc afvalt op de wc borstel en hoe groot is de kans dat dat ding ook echt naar binnengaat... dan moet je wel heel veel glijmiddel gebruiken. Als het al zo is gegaan dan is het volgens mij een gevalletje "leuk rollenspelletje met de wc borstel in de slaapkamer"
wemkelover schreef:oooo wat moet dat een pijn hebben gedaan...
Maar ja zo zijn er nog wel raardere dingen in de medische wereld. Doekjes die in de wond blijven, meende ook al eens gelezen te hebben over een '' gereedschap'' wat is achter gebleven.
Mijn moeder haar knie was versleten, wouden ze haar niet helpen omdat ze te jong was nog voor een ander knie. Vind ik ook raar want jongere mensen hebben nog een heel leven en moeten nog dingen doen. En door zoiets zou het niet door kunne gaan.
Maar ik vind dit wel het toppunt.
rockwitch schreef:Dat verhaal van die paling geloof ik zowiezo niet, want zo'n beest is dan allang gestikt.
Dit verhaal met die wc borstel, tja hij zal dan idd wel in 1 van haar bilhelften terecht zijn gekomen, maar dan moet ze wel heeeeel hard gevallen zijn wil zoiets zover door je huid gaan. En dan heeft het aardig door haar lijf gereist als het met haar heup is vergroeid.
Overigens zou je dit gewoon op een foto moeten zien, want dat plastic ziet er namelijk veel witter uit als bot op een röntgen foto.