Dansfilmpje van jonge meisjes zorgt voor grote ophef

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:31

Ach ik vind ze gewoon ontzettend gaaf. Wil je dit verbieden dan moet je ook zorgen dat ze de clips niet zien. Ze dansen super en mijn god, wat stelt dat pakje nou voor..

zonnebloem18

Re: Dansfilmpje van jonge meisjes zorgt voor grote ophef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:34

Ze dansen echt heel goed maar ik vind zowel de moves als de kleding echt niet gepast.
Ik had het op 12 of 16 jaar ook niet gepast gevonden en vind dat ouders hier in hadden moeten grijpen.

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:36

nou daar kan beyoncee nog wat van leren!

Het dansje ansich vind ik echt helemaal super en of een 9 jarige dit danst ik zie er geen probleem.

Zie gewoon een blije groep meiden die super kunnen dansen.

En ik zou er zelf niet voor kiezen om zulke jonge kinderen zo bloot op een podium te laten staan al zongen ze het elvenlied ofzo.

Ik denk dat omdat deze meiden zo goed dansten ze ook de aandacht trekken met kleding die niet zo bloot is.

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:37

ik vond het een leuke en redelijk goed optreden voor meisjes van die leeftijd. En ja amerikanen zijn erg preuts. Het stoorde mij niet. Vond het zelf erg leuke pakjes voor dit optreden. Niks mis mee hoor. Ze lopen er vast dagelijks zo niet bij dus what is the problem!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:46

Zo, die kunnen dansen!
Ook ik vind het niet 'erg' dat de dames er zo bijlopen, vind het goed bij het liedje passen en de dames doen echt hun best!
Inderdaad, zoals Chevano zegt, ze lopen er vast dagelijks niet zo bij.

manon_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:47

Ze zijn wel ontzettend goed zeg. Vind de kleding ongepast, pasjes vond ik nog meevallen.
Ik denk dat die meiden zelf niet eens in de gaten hebben dat er zo over hen wordt gedacht nu.
Al vind ik het wel vreemd, ik speelde op die leeftijd nog gewoon met de playmobiel en barbies :+
Maar dat heeft dan weer niks te maken met of dit sexueel aanstotend is of niet ;)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:54

Ik zie het probleem niet zo...
Zie alleen maar grietjes die ontzettend goed kunnen dansen!
Het zijn de volwassenen weer die er weer vanalles in zien, die kinderen zelf zijn nog zo onschuldig die zien niet eens iets sexueels in die pakjes.
Als die kids nou buiten over straat rond zouden lopen in die pakjes is het iets anders, maar voor een optreden prima hoor.....

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:54

ooooooh, guttegut, ik had echt wat verschrikkelijks verwacht

ik ben strontjaloers, zo wil ik ook wel kunnen dansen :D

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:00

Ze kunnen heeel goed dansen, maar als ik kinderen zou hebben, zou ik dit niet goed kunnen vinden.. Die pakjes, en dan die bewegingen erbij.. Soms dacht ik dat ik naar vrouwen van in de 20 zat te kijken!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:01

geerke schreef:
Dit zijn gewoon miniatuur volwassenen...

een volwassen vrouw ziet er toch heel anders uit dan kids van 8-9 jaar, kleding bepaalt niet de leeftijd, de vormen wel.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:02

Precies Qimm, ik zie hier ook kinderen en echt geen volwassenen

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:09

Goh, en dan vinden mensen het nog raar dat de kinderen van nu steeds sneller 'volwassen' worden, dus eerder aan de sex en de drank ed beginnen.
Nee, ik vind dit niet goed. Trek die kinderen gewoon iets aan wat bij hun leeftijd past en niet een pakje wat de gemiddelde h.oer niet zou misstaan. En die moves, bah. Alsof ze iemand staan te berijden :n Maargoed, ik hou daar in de clips ook niet echt van.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:10

Ik zou mijn kind hier dus echt niet bij willen hebben.. :n Als die meiden zoveel talent hebben, zijn er dan geen andere dansjes die ze dan kunnen doen..? :? Waarom zoiets? Dit is meer voor het publiek gedaan als ik zo kijk naar de bewegingen..

Ik denk dat als er zoveel talent in die meiden schuilt (want dansen kunnen ze!!), ze op een andere manier ook spectaculair kunnen zijn! :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:11

Waar een groot land klein in kan zijn: ik had ook veel meer en schokkender verwacht dan dit. En dansen kunnen ze zeker! Zelf had ik voor een ander kostuum gekozen, maar een balletpakje of turnoutfit bedekt het middenrif maar is in weze toch hetzelfde? Als het nu een groep meisjes was geweest in tutu of gympak, had het dan wel gemogen?

Ik heb een keer een demonstratie gezien van een groep kinderen die aan streetdance deed, dat verschilde er niet zoveel van.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:12

Maar als deze pakjes nu eens een sportbroekje en topje met gympen waren geweest dan was er niks aan de hand geweest?Maar nu is het rood met wat opsmuk tja en dat kan niet......
Ik zie hier echt kinderen met veel enthousiasme dansen en niet met de intentie om te verleiden.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:13

Weet je wat ik nou zo grappig vind, dat de negatieve reactie's van meiden tussen de 16 en 25 komen die zelf nog geen eens kinderen hebben :D

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:14

Idd JD,als mijn dochter een bikini aan heeft, heeft ze nog minder aan.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:15

justdiesel schreef:
Weet je wat ik nou zo grappig vind, dat de negatieve reactie's van meiden tussen de 16 en 25 komen die zelf nog geen eens kinderen hebben :D

Omdat er ook veel van 'rondstruinen' hier op bokt.. En wil dat zeggen dat de gedachten van meiden tussen 16 en 25 radicaal anders zijn dan 25+ ers??

Sorry, maar ik vind van niet.. Ik vind dit gewoon niet horen bij deze leeftijd, en ik ben ervan overtuigd dat ik dat over 20 jaar nog zo vind..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 10:15

justdiesel schreef:

Dat maakt toch niet uit?
Je kunt gewoon een mening hebben zonder kinderen te moeten hebben.
Ik ben eind 20 en heb ook geen kinderen, maar ook ik vind dit gewoon niet kunnen :)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:16

hittepit_12 schreef:
Idd JD,als mijn dochter een bikini aan heeft, heeft ze nog minder aan.

Maar het overgrote deel danst niet op zo'n manier in haar bikini op een groot podium.. Dat vind ik wel een verschil ;)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:16

Karin_88 schreef:
justdiesel schreef:

Omdat er ook veel van 'rondstruinen' hier op bokt.. En wil dat zeggen dat de gedachten van meiden tussen 16 en 25 radicaal anders zijn dan 25+ ers??

Sorry, maar ik vind van niet.. Ik vind dit gewoon niet horen bij deze leeftijd, en ik ben ervan overtuigd dat ik dat over 20 jaar nog zo vind..

Dat mag je ook gerust vinden!
Ik respecteer je mening, vond het alleen wel grappig te zien ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:17

justdiesel schreef:

Mijn reactie was niet negatief en ik val ook binnen die leeftijdscategorie. ;) Een leeftijdscategorie die op Bokt het grootst is dus logisch dat je daarvan veel reacties krijgt.

Ach, ik vind het typisch Amerika, ophef om niks. Pakjes vind ik ook iets te "ho.erig" door de frutseltjes en de kleuren, maar de dans vind ik echt meevallen hoor. We/ze zijn hier niks gewend. ;) Kijk maar naar Zuid-Amerika, Afrika, sommige Oosterse landen... dansen is passie en verleiding. ;)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:18

Okey :) Maar ik weet zeker genoeg mensen, collega's die er hetzelfde over zullen denken, en daar zitten ook 50+ers tussen.. :) Maar er zit verschil in alle mensen, en dat zie je hier inderdaad ook ja :) :)

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:18

justdiesel schreef:

Mag je hier dan pas een mening over hebben als je kinderen hebt of wat? Ik vind dit een beetje een denigrerende opmerking.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 10:20

Polly_ schreef:
justdiesel schreef:

Mag je hier dan pas een mening over hebben als je kinderen hebt of wat? Ik vind dit een beetje een denigrerende opmerking.

Kom op hee!
Je kan natuurlijk ook alles negatief gaan bekijken!
Ik schrijf alleen dat ik het grappig vind en verder respecteer ik ieder zijn mening!
Dus niet gaan liggen zeiken he