Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:Weet je wat ik nou zo grappig vind, dat de negatieve reactie's van meiden tussen de 16 en 25 komen die zelf nog geen eens kinderen hebben
justdiesel schreef:Weet je wat ik nou zo grappig vind, dat de negatieve reactie's van meiden tussen de 16 en 25 komen die zelf nog geen eens kinderen hebben
Karin_88 schreef:justdiesel schreef:Weet je wat ik nou zo grappig vind, dat de negatieve reactie's van meiden tussen de 16 en 25 komen die zelf nog geen eens kinderen hebben
Omdat er ook veel van 'rondstruinen' hier op bokt.. En wil dat zeggen dat de gedachten van meiden tussen 16 en 25 radicaal anders zijn dan 25+ ers??
Sorry, maar ik vind van niet.. Ik vind dit gewoon niet horen bij deze leeftijd, en ik ben ervan overtuigd dat ik dat over 20 jaar nog zo vind..
Polly_ schreef:justdiesel schreef:Weet je wat ik nou zo grappig vind, dat de negatieve reactie's van meiden tussen de 16 en 25 komen die zelf nog geen eens kinderen hebben
Mag je hier dan pas een mening over hebben als je kinderen hebt of wat? Ik vind dit een beetje een denigrerende opmerking.