Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nemurin schreef:Monica: daar heb je ook een goed punt. Dit is eigenlijk precies wat Wilders wel fijn vindt, denk ik. Het is publiciteit, en het laat zien dat mensen geraakt zijn door wat hij zegt.
Eigenlijk moeten we hem gewoon collectief gaan negeren, maar niet iedereen heeft daar de tegenwoordigheid van geest voor denk ik.
Maar ja, je luistert toch ook niet naar een kind dat om aandacht zeurt?
Pas reageren als ie echt wat nuttigs te zeggen heeft.
Kanelly schreef:Klopt Adil dat vermeldde ik in mijn beginpost ook al
Maar wat krips zei, ben ik het ook weer mee eens, want meneer Wilders laat zijn waarheid overkomen als dé waarheid.
Zoals ik al zei vind ik het idee erachter goed, er mag best een duidelijk tegengeluid komen.
Maar of dit de juiste manier is?
En wat zou dan wel een goede manier zijn?
Ayasha schreef:Maar IMO doe je met deze bandjes hetzelfde als Wilders doet.Je hebt toch evenmin respect voor hem net zoals hij dat niet heeft? Dus eigenlijk ben je net zo fout bezig als hij zelf.
phormicola: Ik stem in België Vlaams Belang, ook een extreem rechtse partij.Maar geloof dat ze wel net wat meer inhoud hebben dan Wilders. En laatst kwam het er toevallig op, vraagt ze "ben jij ook zo'n extreme die een turks persoon gaat uitschelden zonder reden?"
Ik viel haast van mijn stoel. Mijn eerste vraag was: "Hoeveel vlaams belang stemmers ken je eigenlijk?" "nou geen..." "aha..."
Mijn tweede reactie was: "Dat heb ik nu nog nooit meegemaakt en ik ken er toch aardig wat"
IMO zijn degene die tegen zulke partijen zijn nog erger dan degene die er voor zijn... Hypocriete reacties die er van komen.... Onvoorstelbaar..
Monica_1987 schreef:phormicola schreef:Tja, ik denk dat de mensen die met de Wilders kudde meelopen hier niet zo snel zullen posten (dat zul nu dan wel komen na deze post)
Je kunt blanco stemmen, maar volgens mij is dat ook niet waterdicht.
Ja hoor hier is er een en was er eerder al