Jeee wat absurd! Echt niet te geloven dat mensen dit doen. Vreselijk
Rienn
Geplaatst: 11-05-10 16:31
Diep triest! Heb er gewoon weg geen andere woorden voor.
Ezzzyy
Geplaatst: 11-05-10 17:04
Wat verschrikkelijk! Ik kan niet geloven dat sommige mensen dit doen...
Narya
Geplaatst: 11-05-10 17:18
Afgezien van het feit dat het heel treurig is dat een jongen is vermoord, er wordt wel veel gemaakt van zijn homo-zijn. Het is een van de opties die de politie onderzoekt naar ik begrijp, geen feit. Maar hoe dan ook, het blijft natuurlijk vreselijk.
Pff voor zo'n dader met zo'n motief mag wat mij betreft de straf wel eventjes viervoudig omhoog. Ik heb er geen woorden voor, dat iemand zoveel haat (of angst)voor een seksuele geaardheid kan hebben dat hij zoiets doet. Onbegrijpelijk...
Ik vind het altijd heel, tja hoe zal ik het zeggen, ''bijzonder'' hoe sommige mensen er heilig van overtuigd kunnen zijn dat iemand anders een tekortkoming heeft, terwijl die gedachte juist hun éigen tekortkoming is. Kortzichtige mensen zijn echt een ramp voor de samenleving, bah.
Vreselijk. Echt enorm schokkend en niet te begrijpen hoe kortzichtig mensen kunnen zijn. Helemaal eens met Angelita.
Somebitch
Geplaatst: 13-05-10 12:20
Diep triest dit, ik heb hier geen woorden voor.
alex66
Geplaatst: 13-05-10 16:02
weer een .... en ik ben er zoals altijd weer stil van .....
homofobie is in tegenstelling tot homosexualiteid niet aangeboren maar aangeleerd, dat zegt wel iets over wat de dader/daders thuis en op school/werk over homo`s geleerd hebben
Heeel heel heel triest, waarom die jongens dat doen, geen idee. psygisch niet helemaal goed dat staat vast. en kom op, we leven niet meer in de middeleeuwen, overal zijn wel jongens die homo zijn en die daar voor durven uitkomen, echt gestoord van die groep, baahh