Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:daarom begrijp ik niet dat er mensen in nederland afhankelijk zijn van een voedselbank, ik snap niet dat mensen niet de zorg kunnen krijgen die ze behoeven..........
KiWiKo schreef:PVV draait op uitkeringstrekkers, voedselbankvoorzieners.......... (en dat zijn er ondertussen een hoop!! ) de PVV draait op de lagere inkomens in deze maatschappij...... DAT zijn de Pvv stemmers............
Electra63 schreef:Gitta1977 schreef:Ik had eigenlijk al wel een bericht verwacht dat ie uit de fractie was gezet...
Dat kan niet meer, omdat de kieslijst al is vastgesteld.
Daarom heeft hij gewacht om het naar buiten te brengen, dat is dan wel weer slim van hem.
Ik denk echt, dat hij is afgekikt van de drank.
rainbow8 schreef:De gevestigde orde was al gedeeltelijk wakker geschud door Pim Fortuyn, maar zijn weer in slaap gesukkeld daarna. Tot op heden zijn er weinig tot geen partijen die echt respect hebben voor hun kiezers/landgenoten. Zoals met elke verkiezing worden er dingen beloofd die ze niet of nauwelijks waarmaken.
KiWiKo schreef:en???????????? dat is de Nederlander......... je kan je daarboven verheven voelen.............
maar feit is dat de onderkant van onze samenleving behoorlijk in het nauw zit
KiWiKo schreef:en???????????? dat is de Nederlander......... je kan je daarboven verheven voelen.............
Ninx schreef:KiWiKo schreef:heee,.,,,,,,,, ernst van de zaak is wel dat er veel mensen op die pipo stemmen........\
hoe ernstig wil je het verhaal hebben?
Ernst van de zaak is dat de meeste mensen van Frans Bauer houden. Je weet direct weer even wat het niveau van de gemiddelde Nederlander is.
alex66 schreef:KiWiKo schreef:en???????????? dat is de Nederlander......... je kan je daarboven verheven voelen.............
helemaal waar!! zo lang de politiek zich niets aantrekt van werkende mensen die elke week naar de voetselbank moeten en bakken geld uit blijft geven aan subsidies voor van alles en nog wat, zo lang zal er een voedingsbodem zijn voor een partij als de PVV.
odetteke schreef:En zijn mensen en hun mening daarom minder waard? Blijkbaar wonen en leven jij en ik in een omgeving waarin wij weinig hinder ondervinden van de allochtone medemens. Als je winkel voor de zoveelste keer is overvallen door jongelui die duidelijk niet hier geboren zijn, je kinderen niet veilig buiten kunnen spelen en je 's nachts wakker ligt door de herrie die hangjeugd onder je slaapkamerraam maakt ga je hier vanzelf anders over nadenken. Mensen stemmen niet zo maar op geert wilders, mensen hebben last van serieuze problemen en geert wilders in een van de weinigen die deze problemen serieus neemt. Ik zeg absoluut niet dat het de goede methode is, maar deze mensen hebben gezien dat de huidige politiek niets heeft verbeterd.
alex66 schreef:helemaal waar!! zo lang de politiek zich niets aantrekt van werkende mensen die elke week naar de voetselbank moeten en bakken geld uit blijft geven aan subsidies voor van alles en nog wat, zo lang zal er een voedingsbodem zijn voor een partij als de PVV.