Op de CDA zou ik nooit stemmen, omdat ik vind dat geloof en regeren niet samen gaan. Voor de rest klopt het wel. Ik zit namelijk te twijfelen tussen de PVV en TON.
SplashIsLief
Geplaatst: 09-05-10 11:02
Meeste overeenstemming met: PvdA CDA SP PVV ChristenUnie Partij voor de Dieren SGP GroenLinks VVD D66 Trots op Nederland
Eigenlijk had ik niks verwacht. En eigenlijk heb ik nog geen idee wat ik uiteindelijk zal gaan stemmen. Maar eens kijken hoe iedereen zich profileert de komende weken.
ik heb me verder nog niet in het hele verkiezings gebeuren verdiept, dus met 'lege' gedachtes heb ik m ingevuld. dit kwam er bij mij uit : SP PvdA PVV CDA Partij voor de Dieren ChristenUnie Trots op Nederland GroenLinks D66 VVD SGP
bij mij komen SP en PVV ls eersdte uit de bus... de eerste kan ik niet meer op stemmen, en de tweede soieso niet ik ben bang dat de VVD en D66 de enige zijn die overblijven...geen idee welke het echt word eingelijk...
MaNdiii
Geplaatst: 10-05-10 15:35
Mij lijst was: PVV, Trots op Nederland VVD PVDA SP Christen Unie CDA SGP Partij voor de Dieren Groenlinks D66
Wat ik ga stemmen daar ben ik nog niet helemaal uit, maar denk niet dat het de PVV wordt.
Nou. Vind het weer veelste kort door de bocht. Ik stem Groenlinks.
Maar uit de wijzer kwam: 1. PVDA gelijk met PVDD 2. Groenlinks.
Maar GL en PVDA staan misschien met veel dingen wel enigszins aan de zelfde kant. Maar er zijn nog veel meer punten die de stemwijzer niet behandeld. Ik vind zo een stemwijzer zeer onvolledig.
Ik heb net met een open mind de stemwijzer ingevuld. 1. PVV 2. SP Dat zijn dus precies de twee partijen waar ik tussen twijfel. Dus ik weet het nog niet helemaal. En ik hoorde ook op de radio dat de stemwijzer deze verkiezingen niet helemaal betrouwbaar is.
Had ik niet verwacht, voorgaande keren kwam er altijd VVD of CDA uit en dat zijn ook de 2 partijen die me het meest liggen. PvdA is wel het laatste waar ik op zou stemmen. (net als partij voor de dieren trouwens)
Laux
Geplaatst: 11-05-10 16:00
PvdA Partij voor de Dieren ChristenUnie
Omg, Partij voor de Dieren. De VVD en het CDA staan trouwens helemaal onderaan bij mij, niet verwacht eigenlijk.
Steef
Geplaatst: 11-05-10 18:24
PvdA Groenlinks Partij voor de dieren
Hmm vorige keer had ik Groenlinks Een tijdje geleden..
Laatst bijgewerkt door Steef op 11-05-10 18:34, in het totaal 2 keer bewerkt
Ben er blanco in gegaan, nadat mijn broertje op SGP kwam en mijn vader Trots op Nederland (wat ze beide niet snapten), ook maar eens de stemwijzer gedaan.
1. PvdA 2. SP 3. PvdD
Overigens stond de PVV op nummer 4 bij mij.
Nic
Geplaatst: 12-05-10 13:01
Meeste overeenstemming met: PVV SP Lijst 17 (bnn jongerenpartij??)
Hahah heb de stemwijzer nog een x gedaan. Had bij de eerste keer een paar keer 'geen van beide' gekozen, omdat ik daar te weinig vanaf wist. Met wat meer kennis van zaken nog een keer gedaan en ik kreeg GroenLinks in plaats van PvdA. PvdA wel op twee