Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabinee__ schreef:Nou ik zweer het, ik en mijn ouders, we zaten alle 3 apart. En we zweerden allemaal dat we schoten hoorde ..
Ik hoorde echt *pang pang pang* en toen allemaal gillende hysterische mensen.
Sorry, maar 100 man gaat niet wegrennen voor iemand die overgeeft of flauwvalt lijkt me ?
roxxxiejjj schreef:Als er 1 iemand onwel wordt, hoezo worden er dan zoveel weggedragen?
Sabinee__ schreef:Nou ik zweer het, ik en mijn ouders, we zaten alle 3 apart. En we zweerden allemaal dat we schoten hoorde ..
Ik hoorde echt *pang pang pang* en toen allemaal gillende hysterische mensen.
Sorry, maar 100 man gaat niet wegrennen voor iemand die overgeeft of flauwvalt lijkt me ?
Myukii schreef:roxxxiejjj schreef:Als er 1 iemand onwel wordt, hoezo worden er dan zoveel weggedragen?
Mensen die van de schrik ook onwel werden?![]()
Ik denk niet dat ze de koningin terugzetten op haar plekkie als er echt geschoten is hoor..
Al hoorde ik ook echt schoten, maar veiligheid gaat zeker voor dat menssie boven alles. Die brengen ze niet willens en wetens terug het gevaar in
Myukii schreef:Één iemand zakt in elkaar, iemand die dat ziet denkt dat de inelkaarzakker doodgaat en gilt, iemand anders gilt mee omdat ie het niet verwachtte, 5 mensen springen opzij omdat ze schrikken van het gegil, 20 mensen gillen daarom...
Steffie89 schreef:Myukii schreef:Één iemand zakt in elkaar, iemand die dat ziet denkt dat de inelkaarzakker doodgaat en gilt, iemand anders gilt mee omdat ie het niet verwachtte, 5 mensen springen opzij omdat ze schrikken van het gegil, 20 mensen gillen daarom...
Lijkt mij het meest logische..
Iedereen gaat rennen, er staan hekken en daar struikelen mensen over.
Vandaar de verwondingen..
Miss_Montana schreef:Snap er ook helemaal niets van, maar neem aan dat we later op de avond wel meer zullen komen te weten. Denk niet dat het iets echt ernstigs is, anders zou de Koninklijke familie wel meteen met gierende banden uit Amsterdam zijn gereden door de bewaking. Ze zijn nu gewoon weer teruggekeerd naar de Dam om de ceremonie verder voort te zetten.