Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urielle schreef:Mensen staan voor mij boven dieren, zonder meer. Ik vind de dood van de baby van de buren erger dan de dood van een kitten.
Maar je hebt wel de verantwoording over je huisdieren en dus de zorg dat ze een goed leven hebben (in dit geval vind ik dus dat de hond in een kennel moet als hij alleen met de poezen is of de poezen op een veilige plek), en ik vind ook dat je niet vrijblijvend kunt omgaan met je positie aan de top van de voedselketen, dus dat je ook verantwoord om moet gaan met de natuur en de wilde dieren om je heen.
KiWiKo schreef:absoluut snoevie....... ongelijke mishandelende strijd tussen mensen vind ik ook echt heel triest.........
als twee onderwereld figuren elkaar afmaken vind ik het helemaal prima, boksers in de ring helemaal goed joh..... leef je uit
maar een vrouw in een kelder mishandelen........ nee, of met 4 man een jochie in elkaar slaan....... nee.......
Snoevie schreef:kiwiko,ik had het over jouw stellingen eens met mijn vader die naast me tv zit te kijken.
en die zei; dat je niet beslist uit verstand,maar uit reflex,het gaat waarschijnlijk zo snel......
wbt de leeuw zou het makkelijker zijn,ik zou voor mn eigen leven gaan.
maar sommigen hier in het topic dus niet
Snoevie schreef:en die zei; dat je niet beslist uit verstand,maar uit reflex,het gaat waarschijnlijk zo snel......
jameyskatje schreef:aha op die manier. dat is waar. dus dieren leven volgens hun instinct... doen wat op dat moment nodig is.