Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MysticTinker schreef:Klopt het ook dat het zo vreselijk onrustig en gevaarlijk is in de gevangenis met de ramadan?
Ik hoorde dat nl van een vrouw die ik ken die er ook werkte. Die vertelde dat ze rond die tijd de gevangenen helemaal niet uit hun cel konden laten omdat een aantal gevangenen dan flink herrie gingen schoppen, en dat het personeel dan vanalles en nog wat naar hun hoofd kreeg gegooid, en voor de meest vreselijke dingen werd uitgemaakt![]()
Dat lijkt me echt vreselijk eng!
MysticTinker schreef:Nou ja, veel mensen buiten de gevangenis hebben ook niet zo gek veel vrijheid![]()
Opstaan, ontbijten, in de file, 8 uur lang werken, weer in de file, avondeten, tv kijken en weer naar bed![]()
Allebei niks voor mij eigenlijk..
Gentlegiant schreef:Maar als iemand (de moordenaar dan) iemand (het slachtoffer) vermoord heeft vind ik dat ze die ook gewoon het zelfde aan moeten doen....
Dan weten ze ook hoe het voelt en zijn we van die moordenaar ook weer af dus een veiligere samenleving
en dan zullen zogehete moordlustige mensen het ook wel uit hun hoofd laten
Gentlegiant schreef:neehee tuurlijk niet dat zo styl zijn
Nee gewoon 1 persoon die er voor geschikt zou zijn die dus ook niet zelf moodlustige ideeen heeft dus bijvoorbeeld een poltie in een mega hoge functie? etc weet ik het
En anders gewoon de kogel
Een moordenaar blijft altijd een moordenaar in mijn ogen
Gentlegiant schreef:neehee tuurlijk niet dat zo styl zijn
Nee gewoon 1 persoon die er voor geschikt zou zijn die dus ook niet zelf moodlustige ideeen heeft dus bijvoorbeeld een poltie in een mega hoge functie? etc weet ik het
En anders gewoon de kogel
Een moordenaar blijft altijd een moordenaar in mijn ogen
Gentlegiant schreef:Maar als iemand (de moordenaar dan) iemand (het slachtoffer) vermoord heeft vind ik dat ze die ook gewoon het zelfde aan moeten doen....
Dan weten ze ook hoe het voelt en zijn we van die moordenaar ook weer af dus een veiligere samenleving
en dan zullen zogehete moordlustige mensen het ook wel uit hun hoofd laten