Mijn schoonvader heeft de ooievaarspaal gemaakt en geplaatst. Hij kreeg het mailtje zondagavond, en daar stond ook in dat de moeder ooievaar nu verdwaast in het weiland rondloopt. Ik vind het echt heel erg sneu, mijn schoonvader zegt dat het daar een pokkebuurt is, er lopen dus gewoon jongeren met pistolen op zak, en zijn bouwkeet was ook al helemaal gesloopt, en de gemeente vroeg of hij hem weg wilde halen omdat ze er niks tegen kunnen doen en het alleen maar erger wordt. Echt te belachelijk voor woorden daarzo. Ik vind het ook zo zielig, omdat mij bijstaat dat ooievaars met zen 2e voor de babys zorgen en dat het een heel ritueel is met dat klapperen van de snavels enzo, en dat ze elkaar heel erg hard nodig hebben met het uitbroeden van eieren in verband met voedsel. Ik vind het echt heel erg, en ik snap niet dat ze de boel niet aanpakken daarzo.
dorothea
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-10 21:57
Ik krijg daar echt tranen van in mijn ogen . Ooievaars vormen een paar voor het leven. Oké, mensen mogen het recht niet in eigen hand nemen, maar in zo'n geval heb ik er eerlijk gezegd niet zoveel moeite mee. Ik weet dat het niet klopt, maar bij mij heeft de emotie de overhand...
Snoevie
Geplaatst: 21-04-10 07:11
Yamcha schreef:
dorothea schreef:
Bron: AD 19 april 2010
Het is jammer dat Pistolen Paul niet meer leeft.
Ik snap die adoratie voor Pistolen Paul niet, vuile crimineel was dat.....
nou ik snap het wel. als je ziet hoe gruwelijk dieren soms toegetakeld worden
Noean
Geplaatst: 21-04-10 07:43
Ik woon aan de rand van dit park.. en hoorde pas maandag van dit .. tja heb er eigenlijk geen woorden voor Weet wel dat de bewoners hier nu JUIST het mooie laantje aflopen daar waar die Ooievaarspaal staat als ze de hond uitlaten (ik ook) en reken maar dat mocht iemand iets horen of zien .. degene die dit op zijn geweten heeft het moeilijk gaat krijgen!
Ik heb mn gsm standby op het alarmnummer... klein cameraatje in mn zak.. Het is daar z'n mooi stukje natuur midden in de stad! en dan zo iets Ik geniet elke dag van al die verschillende vogels daar .. we hebben er vorig jaar eens 7 verschillende gefotografeerd op 1 stukje!
en helemaal de klepperende ooievaars.. dat is zo mooi om te zien
Ik hoop voor de dader dat hij mijn buurman nooit zal tegenkomen.. die man is echt zo vreselijk boos...
@Caiitliin Je schoonvader heeft een heel mooi kunstwerk gemaakt (het is een ooievaars poot met een nest daarbovenop) Heel vervelend dat zijn bouwkeet gesloopt is.. er lopen hier idd. vervelende niksnutten rond maar gelukkig heb ik daar persoonlijk nog nooit iets van gemerkt.
Ik weet wel.. dat de politie nu erg veel rondrijdt hier in het park.
sweety-loves
Geplaatst: 21-04-10 07:49
Gadver!! Heb hier echt geen worden voor Ziek dat sommige mensen dit doen .....