Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NonaWen schreef:http://casper.frontier.nl/eham/
Hier kun je het luchtverkeer in de gaten houden, lijkt me een aparte verschijning.. geen vliegtuigen in de lucht
hazel schreef:Wie heeft er verstand van aswolken en hoe lang dit blijft hangen? Ik vlieg morgen naar Amerika
mairead schreef:Vriendin van mij is nèt gisteravond vertrokken: heeft die even geluk!
Het gaat om een aswolk van de vulkaan 'Eyjafjallajokull' uit IJsland. Weet iemand hier toevallig hoe je dat uitspreekt?
Muzefee schreef:Dat staat nu inderdaad overal vermeld.![]()
Is wel gevaarlijk natuurlijk, laten vliegen als vliegtuigen plots kunnen uitvallen van de as.Liever zeker voor onzeker want niemand vergeeft een vliegtuigongeluk door onvoorzichtigheid.
Janine1990 schreef:Muzefee schreef:Dat staat nu inderdaad overal vermeld.![]()
Is wel gevaarlijk natuurlijk, laten vliegen als vliegtuigen plots kunnen uitvallen van de as.Liever zeker voor onzeker want niemand vergeeft een vliegtuigongeluk door onvoorzichtigheid.
En als ze niet vliegen gaat men massaal schadevergoeding eisen
Janine1990 schreef:noordje schreef:Het probleem van die wolk is dat je geen idee hebt waar ie heen gaat.En wat ie gaat doen.Kan alle kanten op gaan.
Volgens mij is dat tegenwoordig wel aardig te voorspellen??
Janine1990 schreef:Ik ben heel nieuwsgierig, voor de mensen die er de hele dag mee bezig zijn qua werk, wat voor werk doen jullie?
Vooral Blackje, dat klinkt gewoon echt als best leuk werk (al begrijp ik natuurlijk het het nogal wat is om voor veel transport ander vervoer te regelen)...
noordje schreef:Las trouwens dat de luchthaven van Ijsland wel gewoon open is
Janine1990 schreef:Muzefee schreef:Dat staat nu inderdaad overal vermeld.![]()
En als ze niet vliegen gaat men massaal schadevergoeding eisen