Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:ik wil best een eigen risico van 750,- betalen, als ze daarnaast de verzekeringspremie omlaag doen. Ik betaal nu voor mijn gezin 220 per maand. Als ze dat nu eens afschaffen, en eigen dat risico gaan rekenen.. tja. misschien...
maar vooralsnog ga ik er vanuit dat het een 1 april grap is
juval schreef:ik wil best een eigen risico van 750,- betalen, als ze daarnaast de verzekeringspremie omlaag doen. Ik betaal nu voor mijn gezin 220 per maand. Als ze dat nu eens afschaffen, en eigen dat risico gaan rekenen.. tja. misschien...
maar vooralsnog ga ik er vanuit dat het een 1 april grap is
stefan3 schreef:Je kan je er erg over opwinden, maar het komt er uiteindelijk toch op neer dat je gewoon ken betaaluuuh.
Het geld moet linksom of rechtsom ergens vandaan komen, en als het ergens anders vandaan komt is daar hoogstwaarschijnlijk ook wat op tegen.
Of natuurlijk vluchten, je komt er alleen niet onder uit dat goede zorg duur is, en dit ook linksom of rechtsom betaald zal moeten worden.
stefan3 schreef:Je kan je er erg over opwinden, maar het komt er uiteindelijk toch op neer dat je gewoon ken betaaluuuh.
Het geld moet linksom of rechtsom ergens vandaan komen, en als het ergens anders vandaan komt is daar hoogstwaarschijnlijk ook wat op tegen.
Of natuurlijk vluchten, je komt er alleen niet onder uit dat goede zorg duur is, en dit ook linksom of rechtsom betaald zal moeten worden.
stefan3 schreef:zoals AOW leeftijd... Rekeningrijden... Hypotheekrenteaftrek... Volgens mij heb ik ze allemaal al voorbij zien komen hier, en heb ik alleen maar reacties gelezen dat mensen tegen zijn. En nog steeds moet dat geld ergens vandaan komen
Lynske78 schreef:De chronisch zieke mensen worden ermee gestraft en die hebben al ellende genoeg lijkt mij.
stefan3 schreef:hyppofocus, daar heb je inderdaad wel een aantal punten.
Echter eerlijk is eerlijk, als de zorg achteruit gaat zal het op de lange termijn alleen beter worden. Alle problemen (en zeker in Nederland) hebben verband met overbevolking. De files en daarmee het rekeningrijden, De vergrijzing en daarmee de AOW leeftijd, de hoge huizenprijzen. Dat het vanuit ons oogpunt niet echt een humaniaire oplossing is dat klopt, dat het uiteindelijk de problemen zal verhelpen denk ik echter wel.
Er zijn gewoon simpelweg te veel mensen in dit land, en daardoor kom je op problemen die gewoonweg niet op te lossen zijn. Enkel door het verminderen van het aantal mensen.....
stefan3 schreef:Dat armoede psychische problemen tot gevolg heeft heb zo mijn vraagtekens bij.
Ik ken hier tientallen mensen die in de ziektewet zitten, overspannen zijn, noem maar op.
Ik ben net terug van een half jaar in Afrika te zijn geweest, ik heb hier niemand gezien die psychische klachten had of ongelukkiger was dan de gemiddelde Nederlander.