Cohen of Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Als ik moet kiezen tussen Job Cohen en Geert wilders dan kies ik voor...

Cohen
330 (58%)
Wilders
236 (41%)

Totaal aantal stemmen: 566

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:10

Hannah_Menno schreef:
phormicola schreef:
Cohen, Wilders mag van mij...nou ja laat ook maar :')

Haha, dat zal vanzelf wel gebeuren! :P
Even afwachten wanneer..

Wat een opmerking zeg...
Dat zegt ook weer wat over jullie!

Vjestagirl

Re: Cohen of Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:13

Cohen. No doubt at all

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:16

Charica schreef:
Wat een opmerking zeg...

Hoezo? Ik heb niet gezegd dat het van mij mag gebeuren, ik zeg alleen dat het ZAL gaan gebeuren. Kijk naar Pim Fortuyn, kijk naar.. noem maar op!

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:32

Cohen ofc.

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:37

Hannah_Menno schreef:
Charica schreef:
Wat een opmerking zeg...

Hoezo? Ik heb niet gezegd dat het van mij mag gebeuren, ik zeg alleen dat het ZAL gaan gebeuren. Kijk naar Pim Fortuyn, kijk naar.. noem maar op!

En dat is schandalig genoeg dat dit gebeurd.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:39

Mee eens! Maar geef toe, hij maakt het er wel een beetje naar! :)
Ik zal nog net niet zeggen eigen schuld..

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:45

Ik vind niet dat hij het er naar maakt. En Fortuin al helemaal niet. Mensen leg je niet om omdat ze een ander idee hebben dan jezelf.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:45

Ik vind 't wel, maar dat is misschien persoonlijk. Hij discrimineert gewoon. En ook al mag dat dan zijn mening zijn, dan nóg mag je niet discrimineren.

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:49

Nederlanders worden in Nederland ook discrimineert. Maar dat mag je niet zeggen.
En off topic.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:54

_sparta_ schreef:
Ik vind niet dat hij het er naar maakt. En Fortuin al helemaal niet. Mensen leg je niet om omdat ze een ander idee hebben dan jezelf.

Nee maar misschien wel omdat ze je in een enorm kwaad daglicht zetten. Ze maken je cultuur/religie, je alles, belachelijk. Ik weet niet hoe lief ik zou blijven als ik door anderen vuil aangekeken wordt omdat er iemand is die mijn religie zwartmaakt.
Praat het niet goed, maakt het wel begrijpelijk.

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 17:58

Een religie is niet zwart te maken als ze er niets mee zouden uitspoken. Hoor je rare dingen over boeddhisme als voorbeeld?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:00

Er zijn er maar een paar die onder hun geloof slechte dingen uithalen. Daarom hoeft nog niet een hele religie 'kwaadaardig' te zijn.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:01

Toekie schreef:
Waarom denken de mensen toch dat als Wilders aan de macht komt, er iets (positief?) gaat veranderen? :? :)

Sja dat vraag ik me ook altijd af.

Sinds hij in Engeland gezegd heeft dat hij MP gaat worden komt er wel steeds meer naar buiten gelukkig.

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:01

Hannah_Menno schreef:
Er zijn er maar een paar die onder hun geloof slechte dingen uithalen. Daarom hoeft nog niet een hele religie 'kwaadaardig' te zijn.

Dat zegt hij ook niet. Dat lezen/horen de tegenstanders alleen maar, omdat ze selectief luisteren/lezen.

Waarom denken mensen dat als links aan de macht komt het beter wordt? Die vraag kun je net zo goed stellen.
Laatst bijgewerkt door _sparta_ op 28-03-10 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:02

_sparta_ schreef:
Een religie is niet zwart te maken als ze er niets mee zouden uitspoken. Hoor je rare dingen over boeddhisme als voorbeeld?

De Islam wordt door Wilders wel degelijk zwartgemaakt. De Islam wordt echter door veel mensen misbruikt. Die mensen moet je aanpakken, niet de religie an sich.
Laatst bijgewerkt door RoodZonnetje op 28-03-10 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:02

_sparta_ schreef:
Dat zegt hij ook niet. Dat lezen/horen de tegenstanders alleen maar, omdat ze selectief luisteren/lezen.

Gaan we hier nu ook al beginnen? Ik ga TEMmen

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:03

Temmen, waarom? Kijk zijn programma maar eens na. Hij heeft het over mensen die de wet niet naleven. Niet over iedereen. Dat is dus selectief lezen/luisteren.
Dat jij je dan aangesproken voelt en gaat temmen, over wie zegt dat iets?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:04

Cohen natuurlijk, Wilders vind ik drie keer niks. Enge vent.

Captain

Dus de hoofddoekjes moeten alleen verboden worden voor degene die zich misdragen?

RoodZonnetje

Wilders laat zich in de media regelmatig negatief uit over heel de Islam.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:05

Cohen, vind Wilders echt een gevaar voor ons landje..

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:06

Het is maar wat iemand als negatief ervaart. Ik vind andere dingen negatief. Zoals mensen knuffelen die crimineel zijn, dat wat al 30 jaar aan de gang is. Lees het Veenendaal topic maar eens.

Maar nog eens, dat is offtopic. En jullie helemaal blij, mijn on topic is Cohen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:17

_sparta_ schreef:
Het is maar wat iemand als negatief ervaart. Ik vind andere dingen negatief. Zoals mensen knuffelen die crimineel zijn, dat wat al 30 jaar aan de gang is. Lees het Veenendaal topic maar eens

Oh Sparta, je hebt volkomen gelijk. Onderstaande uitspraken kan je niet negatief richting de Islam noemen, nee, hoe kom ik dáááár nou toch bij? Ik zal wel te veel Marrokaanse thee gedronken hebben :Y)

“We hebben een gigantisch probleem met moslims, het loopt aan alle kanten de spuigaten uit.”

“De demografische samenstelling van de bevolking is het grootste probleem van Nederland. Ik heb het over wat er naar Nederland komt en wat zich hier voortplant. Als je naar de cijfers kijkt en de ontwikkeling daarin... Moslims zullen van de grote steden naar het platteland trekken. We moeten de tsunami van de islamisering stoppen.”

“Van die tsunami van een ons wezensvreemde cultuur die hier steeds dominanter wordt. Daar moet een halt aan worden toegeroepen.”

“Dus er is een verband tussen de islam en criminaliteit? ‘Absoluut. De cijfers tonen dat aan. Eén op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur. Je kunt dat niet los van elkaar zien. De paus had laatst volkomen gelijk: de islam is een gewelddadige religie. Islam betekent onderwerping en bekering van niet-moslims. Die interpretatie geldt in de huiskamers van die probleemjongeren, in de moskeeën. Het zit in die gemeenschap zelf.’”

“De islam is in mijn ogen een gewelddadige religie en de koran is een gewelddadig boek. Ik geloof niet in een gematigde islam.”

“Maar over vier jaar moet u toch kunnen laten zien dat u iets tegen de islam heeft gedaan? ‘We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen…’

“Maar ik wil niet dat er meer moslims in Nederland komen, ik wil liever dat het er minder worden. Dus wil ik de grenzen voor migranten uit moslimlanden dichtgooien. Bovendien wil ik moslims aanmoedigen om Nederland vrijwillig te verlaten. De demografische ontwikkeling moet zo worden, dat de kans klein is dat er weer twee in het kabinet komen. Er is nu teveel islam in Nederland.”

“Ik heb genoeg van de islam in Nederland: geen moslimimmigrant er meer bij. Ik heb genoeg van de aanbidding van Allah en Mohammed in Nederland: geen moskee er meer bij. Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek.”

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:19

Ik kies uit die twee absoluut voor Cohen.
Als Wilders het wordt, wordt het pas echt een drama in ons land. :\

Gelukkig heb ik het idee dat steeds meer mensen dat beseffen. :D

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 18:21

Ja en?
Hij schrijft bijvoorbeeld al, 1 op de 5 is crimineel. Heeft hij het dan over alle?
En zo kun je de rest ook lezen. Het is gewoon echt wat je wilt lezen.
En daar mag je weer op temmen. Dan ga ik temmen over het herhaaldelijk offtopic gaan. Oké?