KiWiKo schreef:WAAROM...... in hemelsnaam (of allah's naam for that matter) WAAROM doen "jullie" niet intern iets aan dit soort dingen........ duidelijk is dat de BV Nederland dit niet kan!!...... "Jullie" moeten dit oplossen............ voordat dadelijk iedereen PVV gaat stemmen!
En dat gaat niet meer door te zeggen, tja cultuur heeft niks met geloof te maken en dat soort dingen........ INTERN, moet het opgelost worden...... De Plaatselijke Imam moet naar de familie toe gaan en de familie an plain public in de moskee een paar goddelijke draaien om de oren geven.......... en vertellen dat dit niet meer de manier is in 2010 op dit continent!!! Dat is het enige wat helpt........
zo jou bericht is nogal emotioneel...
wie is JULLIE?.. ik neem aan dat je daarmee de moslims bedoeld.
nou.. ik ken geen moslims die waarde aan familieeer hechten, misschien omdat ik alleen met goede moslims omga

daarbij. wat weet jij over de imams? wat ze prediken etc? wat nou INTERN??, en zogenaamd doen 'wij' niets aan dit 'probleeem', wat een vreemde gedachtes heb jij.
het gaat hier toch gewoon om menselijk moraal?? geldig voor iedereen.
de imam is niet verantwoordelijk hoor. ze prediken enkel goede dingen en behoeden onze gemeenschap voor slechte zaken. maar dit soort mensen bezoeken waarschijnlijk geen moskeeen.. dus wat heeft de imam ermee te maken? ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, imams doen genoeg. het verbaast mij steeds weer hoe verdraaid jou visie op de maatschappij is. omdat ze toevallig ali en fatima heten.. wie zegt dat ze bidden? werkelijk geloven? wie zegt dat ali zich bewust is van zijn schepper en het hiernamaals en daar zoveel waarde aan hecht dat hij een geweten heeft? lekker makkelijk allemaal..
laten we voorzichtig zijn met het oordelen over familieeer.. gebeuren namelijk genoeg familiedrama's (vaker in 'blanke' gezinnen dan 'islamitische'gezinnen).. maar zodra deze familie van islamitische komaf is, (of een islamitische naam dragen) wordt er direct gesproken over familieeer