Lekker hotelletje..... NOT

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:11

Henrieke schreef:
:wow: dat die mensen dan ook helemaal niks geroken hebben of wat dan ook.
Erg slecht, zo zie je maar weer hoe 'goed' sommige hotelkamers wel niet schoongemaakt worden.

misschien toch wel, omdat ze niks ruikte :D

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:15

Gadverdamme.
Wij gaan regelmatig naar een hotel, maar hier schrik ik toch wel van. Voortaan maar even onder het bed kijken :+
Gruwelijk zeg.

Rana

Re: Lekker hotelletje..... NOT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 15:29

hihi, moeten we maar hopen dat dit soort dingen alleen maar in amerika gebeuren?

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 16:18

Marchador schreef:
Gadverdamme.
Wij gaan regelmatig naar een hotel, maar hier schrik ik toch wel van. Voortaan maar even onder het bed kijken :+
Gruwelijk zeg.

Hmm en dan bedenk ik me nu dat ik laatst dood leuk onder het bed in een hotel kamer lag om mijn ring te zoeken.. Stel je voor dat daar ook een lijk lag :oo !

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 16:27

Vreselijk....

Je zal op dat bed maar samen met je gelieve vriend fruit met slagroom hebben gegeten ....

Vreselijk ook voor de familie ik heb het filmpje ook gezien vind het echt erg voor ze.

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:29

Gatver, wat een raar verhaal..
Het lijkt me toch dat je dat ruikt? En ze lag tussen het bedframe en het matras.. ze was aan de foto te zien niet superslank dus ik neem aan dat je die vrouw toch voelt als je in bed ligt? :')
Je zal er maar later achter komen dat jij op die dode vrouw hebt gelegen zeg.. vreselijk.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:35

Gats zeg. }:0
Goede manier om een lijk te verstoppen blijkt maar weer. :Y)
Ik vind het wel erg raar dat niemand het eerder geroken heeft, een dode geeft toch best een lucht af. :=

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 12:53

ja daar verbaas ik me ook echt over?? een muis ruik je al?!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:04

Dat kan ook echt alleen maar in Amerika...
Lugubere gedachte dat er een dooie onder je bed ligt, bah!

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:05

toevallig zag ik dit zelfde verhaal laatst in een programma waar ze broodje aap verhalen ontmaskerde. En daar was het verhaal dus waar. ( alleen dit speelde zich af in china ofzo )

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:33

Nou dat ruik je toch wel? :}

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:36

Bah wat een vies idee om dat mee te maken.
Sowiezo vraag ik me af hoe het lichaam dan onder het bed terecht komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:38

Hmm...heb er mijn twijfels bij.
Ten eerste ruik je het wel, en je merkt het toch wel als er iets onder je matras ligt ? :+

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:32

Bizzybijtje, als je het filmpje bekijkt zie je dat er een aardige ruimte onder het bed is ;) Voel je niet door matras heen denk.

Brrr je zou maar de laatste maand daar in hotelkamer 222 hebben geslapen en nu dit op het nieuws horen...

NLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:27

Lijkt me ook wel dat je het ruikt.
Brr, bah, akelig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:41

Careano schreef:
Bizzybijtje, als je het filmpje bekijkt zie je dat er een aardige ruimte onder het bed is ;) Voel je niet door matras heen denk.

Brrr je zou maar de laatste maand daar in hotelkamer 222 hebben geslapen en nu dit op het nieuws horen...

Dat is zo, maar los daarvan geloof ik het nog niet..

- Het is al vaker gebeurd :+ (paar jaar geleden ook in China)
- Je ruikt het echt wel....
- Schoonmakers verschonen hopelijk het bed, en tillen hierbij het matras hopelijk ook op? (althans, had ik vorige herfstvakantie een lege wodka-fles gevonden onder mijn matras...maar goed...)
- Niemand die zich afvraagt hoe het lijk daar gekomen is? Hoe wil je dat een hotel binnenkrijgen? En als ze verdwenen is terwijl ze op die kamer sliep, waarom werd daar dan niet gezocht :) ?

Nee, wat mij betreft is het broodje aap...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:43

Rana schreef:
Ja vocht loopt volgens mij wel uit een lichaam (ook ooit eens een docu gezien over dat lijken tuintje in de USA waar ze allemaal onderzoeken deden juk!)

Ze zullen dan wel goed absorberende vloerbedekking gehad hebben?

Voor de familie moet het een nachtmerrie zijn ! Dat er gewoon mensen in dat bed geslapen hebben! Boven op de gene van wie je houd echt ik kan er met mijn kop niet bij!!!

Je bedoeld the body farm? Daar hebben ze plusminus 100 dode lichamen liggen... *grinnikt* tuintje

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:53

Citaat:

- Het is al vaker gebeurd (paar jaar geleden ook in China)
- Schoonmakers verschonen hopelijk het bed, en tillen hierbij het matras hopelijk ook op? (althans, had ik vorige herfstvakantie een lege wodka-fles gevonden onder mijn matras...maar goed...)
- Niemand die zich afvraagt hoe het lijk daar gekomen is? Hoe wil je dat een hotel binnenkrijgen? En als ze verdwenen is terwijl ze op die kamer sliep, waarom werd daar dan niet gezocht ?

misschien eerst ff het fimpje kijken....
heeft misscchien de vriend gedaan...en er zijn idd spullen achter gebleven die heeft het personeel opgeruimt...der zus wilde daar gaan kijken maar mocht niet van hotel personeel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:53

Heb gekeken.... ;)

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:57

Bizzybijtje schreef:
Careano schreef:

- Het is al vaker gebeurd :+ (paar jaar geleden ook in China)
- Niemand die zich afvraagt hoe het lijk daar gekomen is? Hoe wil je dat een hotel binnenkrijgen? En als ze verdwenen is terwijl ze op die kamer sliep, waarom werd daar dan niet gezocht :) ?

Als je de volledige tekst leest op de site in de link van de OP zie je hoe het verhaal zit. de familie heeft in dat hotel verbleven, zij is toen als vermist opgegeven. Zij verbleef dus in die kamer, dus met een beetje logisch nadenken zou je dan kunnen concluderen dat ze waarschijnlijk vermoord is op de kamer en daar is verstopt. Daar ga je niet zoeken als iemand een vermist is.. een ring, ja. een mens... nee :+

Het bed heeft -zoals je kon zien in het filmpje- 2 matrassen, het was namelijk een boxspring, dus de bedkast, waar zij dus in lag, dan de boxspring-matras en dan het werkelijke slaapmatras. Het bovenste zullen ze wel verschonen, het onderste niet (althans, niet regelmatig) dus nee, dan zie je dit niet. En als je een rare geur ruikt denk je aan miljoenen andere dingen alvorens te denken dat er een lijk in de kamer verstopt ligt... Bovendien: het hotel heet budget hotel, op het moment dat je daar gaat slapen denk ik dat je zowiezo wel nare geurtjes kunt verwachten, dus je er ook niet zo snel bij stil staat! ;)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 18:08

DL_ is mij net voor, ik wilde precies het zelfde gaan posten!

Maar ik kijk voortaan even goed onder het bed :+

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 18:12

aaah gatver!! :r

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 18:16

Mette schreef:
DL_ is mij net voor, ik wilde precies het zelfde gaan posten!

Maar ik kijk voortaan even goed onder het bed :+

ik ook! :Y)