Henrieke schreef:dat die mensen dan ook helemaal niks geroken hebben of wat dan ook.
Erg slecht, zo zie je maar weer hoe 'goed' sommige hotelkamers wel niet schoongemaakt worden.
misschien toch wel, omdat ze niks ruikte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marchador schreef:Gadverdamme.
Wij gaan regelmatig naar een hotel, maar hier schrik ik toch wel van. Voortaan maar even onder het bed kijken
Gruwelijk zeg.
Careano schreef:Bizzybijtje, als je het filmpje bekijkt zie je dat er een aardige ruimte onder het bed isVoel je niet door matras heen denk.
Brrr je zou maar de laatste maand daar in hotelkamer 222 hebben geslapen en nu dit op het nieuws horen...
Rana schreef:Ja vocht loopt volgens mij wel uit een lichaam (ook ooit eens een docu gezien over dat lijken tuintje in de USA waar ze allemaal onderzoeken deden juk!)
Ze zullen dan wel goed absorberende vloerbedekking gehad hebben?
Voor de familie moet het een nachtmerrie zijn ! Dat er gewoon mensen in dat bed geslapen hebben! Boven op de gene van wie je houd echt ik kan er met mijn kop niet bij!!!
Citaat:Dat is zo, maar los daarvan geloof ik het nog niet..
- Het is al vaker gebeurd (paar jaar geleden ook in China)
- Je ruikt het echt wel....
- Schoonmakers verschonen hopelijk het bed, en tillen hierbij het matras hopelijk ook op? (althans, had ik vorige herfstvakantie een lege wodka-fles gevonden onder mijn matras...maar goed...)
- Niemand die zich afvraagt hoe het lijk daar gekomen is? Hoe wil je dat een hotel binnenkrijgen? En als ze verdwenen is terwijl ze op die kamer sliep, waarom werd daar dan niet gezocht ?
Nee, wat mij betreft is het broodje aap...
Bizzybijtje schreef:Careano schreef:Bizzybijtje, als je het filmpje bekijkt zie je dat er een aardige ruimte onder het bed isVoel je niet door matras heen denk.
Brrr je zou maar de laatste maand daar in hotelkamer 222 hebben geslapen en nu dit op het nieuws horen...
Dat is zo, maar los daarvan geloof ik het nog niet..
- Het is al vaker gebeurd(paar jaar geleden ook in China)
- Je ruikt het echt wel....
- Schoonmakers verschonen hopelijk het bed, en tillen hierbij het matras hopelijk ook op? (althans, had ik vorige herfstvakantie een lege wodka-fles gevonden onder mijn matras...maar goed...)
- Niemand die zich afvraagt hoe het lijk daar gekomen is? Hoe wil je dat een hotel binnenkrijgen? En als ze verdwenen is terwijl ze op die kamer sliep, waarom werd daar dan niet gezocht?
Nee, wat mij betreft is het broodje aap...