Politiek slagveld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 12:40

sarabande schreef:
geerke schreef:
ik maak mij wel wat zorgen..in een week tijd...agnes kant,eurlings en bos opgestapt....wat is er aan de hand?

Makkelijk om het op het gezin te gooien,daar kan niemand dan iets van zeggen.

Wat er aan de hand is is een verruwing van de politiek. Iemand die als leidraad racisme heeft en zijn collega's te pas en onpas uitscheld, die gemaakt heeft dat de politiek niet meer iets is waar men ontzag voor heeft.

Gisteren ook weer hoe die mevrouw van de SP even weggezet werd. Daar moet een einde aan komen. Dat zou een goed begin zijn, elkaar fatsoenlijker bejegenen.

Nou laten we hopen dat de PVDA nu het grootste wordt eindelijk een MP waar we ons niet voor hoeven te schamen

niet weer beginnen wilders voor rascist uit te maken...dat is hij niet...de nieuwe nederlanders die gewoon werken,en zich aanpassen hoeven niet het land uit...wie heeft dat in hemelsnaam in de wereld geholpen?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 12:44

Duke schreef:
Chubby schreef:

Precies, om vervolgens een zware baan te vinden die beter betaald :+
Misschien heeft de ABN nog een plekje vrij, krijgt Bos vast een dikke bonus :D

Las ik niet ergens dat Bos had gezegd: "Ik ga alleen bij ABN Amro werken als ik geen bonus hoef...." _O-

Kijk eens naar een foto van Wouter nu en die van 4 jaar geleden.
Ik denk niet dat hij het makkelijk op zijn gezin gooit, trouwens hij heeft hele jonge kinderen.

Maar hij kan het nooit goed doen he, als hij zijn woord houdt is het niet goed als hij toegeeft is het een draaikont, zo gemakkelijk. Ik vind het een prima vent die heel hard gewerkt heeft, hij is alleen niet oneerlijk genoeg dus niet geschikt als politicus, het is goed dat hij dat nu na al dat geëtter van Verhagen en Balk ontdekt heeft, Nu kan hij nog wat van zijn leven maken.

En wat betreft werk, met zijn achtergrond hoeft hij niet te bedelen om een bonus, hij kan alles krijgen wat hij wil.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 12:47

geerke schreef:
niet weer beginnen wilders voor rascist uit te maken...dat is hij niet...de nieuwe nederlanders die gewoon werken,en zich aanpassen hoeven niet het land uit...wie heeft dat in hemelsnaam in de wereld geholpen?

Dit topic gaat niet over Wilders, maar die is toch echt de enige die zichzelf als racist neerzet door een hele bevolkingsgroep weg te zetten.

En wie zich aanpast hoeft niet weg, daar heeft hij gelukkig niets over te zeggen.

Zappa

Re: Politiek slagveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 12:49

Bos opgestapt ?

oliebol zit op mijn werk dus weet niet de ins and outs maar lees ik dat job Cohen het overneemt van bos ?
Daar kan ik alleen maar blij van zijn

Gaat nu even op i net verder naar info zoeken

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:01

Cohen...argh...dan word de PvdA wel weer heel erg old school links hoor...Bos , ik was het niet altijd met hem eens,maar hij zorgde er wel voor dat de PvdA nog een beetje entrum links was... vind het erg jammer, denk dat de Pvda en het land meer goeds van Bos kunnen verwachten dan van Cohen
en ja, tuurlijk , de partij is meer dan de leider...maar degene die leid, bepaalt wel een beetje de sfeer

thysvisscher

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:07

Duke schreef:

Las ik niet ergens dat Bos had gezegd: "Ik ga alleen bij ABN Amro werken als ik geen bonus hoef...." _O-[/quote]

jajaja, zoals hij ook zei: "nee, ik wordt nooooit vice-premier, dan blijf ik in de kamer"
De man heeft een sympathieke uitstraling, maar is net zo betrouwbaar als Bush Sr "read my lips, no more taxes" :D
Ennuh, als Cohen PM wordt, dan kunnen wij waarschijnlijk onze stad niet meer uit, want die man stuurt alle Utrechters steeds terug!! :D :( :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:08

het is een politicus, die zijn per definitie niet 100% betrouwbaar

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:10

Wel goed quoten graag. ;) Anders zeg ik dingen die ik niet gezegd heb... :o
Chubby schreef:

Duke schreef:
Las ik niet ergens dat Bos had gezegd: "Ik ga alleen bij ABN Amro werken als ik geen bonus hoef...." _O-

thysvisscher schreef:
jajaja, zoals hij ook zei: "nee, ik wordt nooooit vice-premier, dan blijf ik in de kamer"
De man heeft een sympathieke uitstraling, maar is net zo betrouwbaar als Bush Sr "read my lips, no more taxes" :D
Ennuh, als Cohen PM wordt, dan kunnen wij waarschijnlijk onze stad niet meer uit, want die man stuurt alle Utrechters steeds terug!! :D :( :D

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:11

Sonja_vR schreef:
het is een politicus, die zijn per definitie niet 100% betrouwbaar

En daar zijn het weer mensen voor. ;)

thysvisscher

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:11

ik kon maar 2 quotes plaatsen, dus het ging ergens mis :D sorry!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:15

thysvisscher schreef:
ik kon maar 2 quotes plaatsen, dus het ging ergens mis :D sorry!

:D LOL. ;)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:16

Retweet van Twitter: Trots Op Natrappen. RT @ritaverdonk: Stond Wouter nu weer te liegen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:21

Nou daar verliest Nederland niets aan. Goede beslissing, had hij alleen eerder moeten nemen.

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 16:15

Ik vind het heel erg jammer voor de PVDA, Bos was imo een sterk leider! Als je goed opgelet hebt heeft hij in interviews al eerder over zijn gezin gesproken. Ik zie het niet als wegrennen, de man wil gewoon zijn kinderen zien opgroeien, ik geloof hem. En waarom nu juist veel politici die keuze maken is heel simpel te verklaren. Als hij nu een nieuwe verkiezing in gaat, net als bij agnes Kant, dan zit je daar de komende jaren aan vast. Het is toch niet meer dan logisch dat hij er nu voor kiest om de politiek te verlaten. Nieuwe verkiezingen met een nieuwe leider. Maar alsnog vind ik het heel erg jammer. Ondanks dat ik geen PVDA stemmer maar een GL stemmer ben geloofde ik Wouter Bos altijd heel erg en vond ik hem een uitstekend politicus.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 16:32

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 17:05

Ik vind het erg jammer. Ik ben zelf geen fan van de PvdA, maar had Bos wel graag als Premier gezien. Ik heb nu geen idee wie ik als premier geschikt vind eerlijk gezegd...

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 17:14

geerke schreef:
Kunnen wouter en job niet gewoon ruilen?
Is wouter lekker dicht bij huis ,kan hij z'n kindertjes ook nog uit school halen...

Ik stem voor!!

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 17:32

Ik ben blij dat Bos is opgestapt. Heeft imo sinterklaas gespeeld van onze belastingcenten!!

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:04

Ik vind Bos tof! Moedig besluit, hij had 't vaak over z'n kinderen en papadag enzo. Cohen lijkt me trouwens een meer dan waardige opvolger! Dat komt vast helemaal goed! :j

Wat zal Bos 't zwaar gehad hebben... :(:)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:06

Fitch schreef:
Ik vind Bos tof! Moedig besluit, hij had 't vaak over z'n kinderen en papadag enzo. Cohen lijkt me trouwens een meer dan waardige opvolger! Dat komt vast helemaal goed! :j

Wat zal Bos 't zwaar gehad hebben... :(:)

Ja dat is hem aan te zien en het siert hem dat hij niet achteruit trapt +:)+

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:40

Klopt is echt aan 'm te zien... Die arme man zag er eerst zo vlot en jong uit, maar na zijn carrière als lijsttrekker helemaal grijs en rimpelig. Dan kun je wel zien wat de politiek met iemand doet! :(:)

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:44

sarabande schreef:
Duke schreef:
Vind dit een goed voorbeeld van de individualisering van de maatschappij. Eigen geluk is belangrijker. Mensen zijn steeds minder bereid om opofferingen te maken in het algemeen belang.

Ik denk dat je niet helemaal een beeld hebt van hoe hard Wouter gewerkt heeft en hoe hij keer op keer gepakt is. Ik kan me voorstellen dat toen Balkie zei dat hij gewoon bleef, er iets bij hem knapte.

ik denk eerder: eerst het kabintet laten vallen door alles te weigeren.
en nu weggaan onder het mom van kinderen, had hij dat niet eerder kunnen bedenken voordat het kabinet viel?
hoop dat cohen het anders gaat doen.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:48

Lyonesse schreef:
Cohen lijkt mij geen slechte opvolger :)

Als Cohen maar niet zo'n groot gat in zijn handen heeft :D ..
Ben wel blij eigenlijk dat Wouter Bos weg is... die eeuwige grijns op zijn hoofd.. en hoe hij een aantal dingen die hij gezegd heeft.

Eurlings vind ik wel erg jammer dat die weg is.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:50

Fitch schreef:
Klopt is echt aan 'm te zien... Die arme man zag er eerst zo vlot en jong uit, maar na zijn carrière als lijsttrekker helemaal grijs en rimpelig. Dan kun je wel zien wat de politiek met iemand doet! :(:)

Of hij wordt ook gewoon ouder???

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:56

gekvanfleur schreef:
ik denk eerder: eerst het kabintet laten vallen door alles te weigeren.
en nu weggaan onder het mom van kinderen, had hij dat niet eerder kunnen bedenken voordat het kabinet viel?
hoop dat cohen het anders gaat doen.

Dus hij had wel voor de kinderen het kabinet mogen laten vallen maar niet omdat hij de belofte aan de kiezers waarmaakte :?