Sandeman schreef:Ze willen loonsverhoging. Ze verdienen nu netto 1300 in de maand. Dat verdien ik zelf niet eens.
Wou dat ik dat verdiende , voor dat bedrag ga ik wel schoonmaken !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sandeman schreef:Wij maken nu al 2 weken schoon en zo erg is het niet om te doen hoor.
Sandeman schreef:Tuurlijk hebben ze recht om te staken,heeft iedereen. Maar ik zal het zelf nooit doen. En wij moeten nu hun zooi opruimen, extra werk dus. Krijg ik ook niet extra voor betaald.
Rienn schreef:Doe je precies het zelfde als zij doen?
mickydo schreef:Sandeman schreef:Ze willen loonsverhoging. Ze verdienen nu netto 1300 in de maand. Dat verdien ik zelf niet eens.
Wou dat ik dat verdiende , voor dat bedrag ga ik wel schoonmaken !
Sandeman schreef:Ik ben wel bijna 40 ja, maar heb geen gezin.
Ben wel opgegroeid in een gezin met een uitkering. Alleenstaande moeder met 3 kids, dus die had het ook niet makkelijk.
Ik verdien exact 2,99 teveel om voor subsidies in aanmerking te komen en betaal overal de volle mep voor.
Daarnaast heb ik een kat met suikerziekte en dat kost me ook klauwen vol met geld.
Sandeman schreef:Ik ben wel bijna 40 ja, maar heb geen gezin.
Ben wel opgegroeid in een gezin met een uitkering. Alleenstaande moeder met 3 kids, dus die had het ook niet makkelijk.
Ik verdien exact 2,99 teveel om voor subsidies in aanmerking te komen en betaal overal de volle mep voor.
Daarnaast heb ik een kat met suikerziekte en dat kost me ook klauwen vol met geld.
Sandeman schreef:De een heeft kinderen en ik een kat. Dat heeft ermee te maken.
Nou en idd misschien ga ik wel voor een carriere switch. Lekker in de buitenlucht.
eenitraM schreef:Sandeman schreef:De een heeft kinderen en ik een kat. Dat heeft ermee te maken.
Nou en idd misschien ga ik wel voor een carriere switch. Lekker in de buitenlucht.
Dan doe je de kat weg. Kinderen kunnen helaas niet zomaar op straat gezet worden
Ik vind, voor wat de schoonmakers doen, ze het beste moeten krijgen.
Sandeman schreef:Wij maken nu al 2 weken schoon en zo erg is het niet om te doen hoor.
xDramaQueen schreef:als schoonmaakster ga je op een moment niets meer verdienen, bij sommige bedrijven klim je omhoog, als je in de schoonmaak de 22 bent gepasseerd dan verdien je een bepaald bedrag en dat gaat niet meer omhoog.
dat ze maar gelijk mogen krijgen
xDramaQueen schreef:Mensen hebben daadwerkelijk géén idee wat voor rotzooi ze maken, totdat het ineens niet meer opgeruimd word![]()
als ik met me kar langs een groep mensen loop gaan ze niet eens aan de kant, zo kijken ze over je heen, op me oude werk gingen sommige mensen niet eens met je de lift in, daar voelden ze zich veel te groot voor.
Echwel schreef:xDramaQueen schreef:Mensen hebben daadwerkelijk géén idee wat voor rotzooi ze maken, totdat het ineens niet meer opgeruimd word![]()
als ik met me kar langs een groep mensen loop gaan ze niet eens aan de kant, zo kijken ze over je heen, op me oude werk gingen sommige mensen niet eens met je de lift in, daar voelden ze zich veel te groot voor.
En wat is de ene mens meer dan de andere, in een maatschappij is iedereen even belangrijk, kan niemand in zijn eentje functioneren..
Zie vaak dat schoonmakers druk bezig zijn en mensen gewoon over de net schoongemaakte vloer walsen met vieze schoenen..
Kleine moeite om even te vragen of je er al overheen mag..