Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikdoemaarwat schreef:als het zo simpel is, dan hadden ze het al opgelost
en ze hebben er echt wel slimme koppen op zitten,maar anders even een brief schrijven voor de ideeenbus?
ikdoemaarwat schreef:tja sommige mensen denken iets te simpel.......alsof schiphol en die knappe koppen daar nog niet naar gekeken hebben
maar zoals ik al melde,misschien even een brief schrijven
als het echt zo simpel is ,dan kan dat ook wel wijs gemaakt worden en is het probleem zo opgelost toch?
verootjoo schreef:Ik stond van de zomer nog te kijken hoe makkelijk ik een fles water mee het vliegtuig in nam (sja, vergeten eruit te halen) Niemand heeft in mijn tas gekeken, en ik heb de hele in/uitcheckprocedure geen paspoort laten zien
Nadir schreef:Ik heb liever een lange wachtrij op Schiphol dan een onveilige situatie...
saroanda schreef:Nogmaals, mocht de securitycheck op Schiphol weer terug gaan naar centraal, dan zal dat voor urenlange rijen gaan zorgen.
Schiphol heeft de security-check juist zo'n 5-6 jaar geleden verplaatst naar de gates i.v.m. de lange wachtrijen.
LF_xx_D schreef:verootjoo schreef:Ik stond van de zomer nog te kijken hoe makkelijk ik een fles water mee het vliegtuig in nam (sja, vergeten eruit te halen) Niemand heeft in mijn tas gekeken, en ik heb de hele in/uitcheckprocedure geen paspoort laten zien
Kijk.. dat is toch niet normaal!
Het is wel zo dat er met deze uitzendingen slapende honden wakker worden gemaakt maar alsnog vind ik het heel goed dat Alberto dit soort dingen aan het licht brengt!
Enne.. wanneer ze nou bij de eerste controle in de handbagage hadden gekeken en hadden gezegd dat er niet meer dan 100 ml meemag?
Wanneer ze bij elke controle controleren op vloeistoffen en op het aantal ml, kan dit probleem toch snel opgelost worden of heb ik het nou mis?
LF_xx_D schreef:verootjoo schreef:Ik stond van de zomer nog te kijken hoe makkelijk ik een fles water mee het vliegtuig in nam (sja, vergeten eruit te halen) Niemand heeft in mijn tas gekeken, en ik heb de hele in/uitcheckprocedure geen paspoort laten zien
Kijk.. dat is toch niet normaal!
Het is wel zo dat er met deze uitzendingen slapende honden wakker worden gemaakt maar alsnog vind ik het heel goed dat Alberto dit soort dingen aan het licht brengt!
Enne.. wanneer ze nou bij de eerste controle in de handbagage hadden gekeken en hadden gezegd dat er niet meer dan 100 ml meemag?
Wanneer ze bij elke controle controleren op vloeistoffen en op het aantal ml, kan dit probleem toch snel opgelost worden of heb ik het nou mis?
Nadir schreef:saroanda schreef:Nogmaals, mocht de securitycheck op Schiphol weer terug gaan naar centraal, dan zal dat voor urenlange rijen gaan zorgen.
Schiphol heeft de security-check juist zo'n 5-6 jaar geleden verplaatst naar de gates i.v.m. de lange wachtrijen.
Zijn die lange wachtrijen er nu dan ook bij vluchten naar Schengenlanden?
saroanda schreef:Nadir schreef:Ik heb liever een lange wachtrij op Schiphol dan een onveilige situatie...
Dan denk ik dat je de enige bent![]()
Nogmaals, mocht de securitycheck op Schiphol weer terug gaan naar centraal, dan zal dat voor urenlange rijen gaan zorgen.
Citaat:Ja, ik snapte het ook niet goed. Even voor de duidelijkheid; ik had echt niet door dat ik dat flesje nog in mijn tas had. Maar niemand heeft in mijn handbagage gekeken, alleen dat scanding. Paspoort is echt niet naar gevraagd. Toen we in het vliegtuig zaten zei ik het nog tegen mn vriendin: goh, hoef je tegenwoordig je paspoort niet meer te laten zien? En toen ik uit het vliegtuig was en mijn tas opendeed, zag ik mn flesje water, waar dus geen haan naar kraait.
Dit was idd wel naar een schengenland. Maar toch vind ik het raar. Dalijk ben ik een of andere voortvluchtige crimineel en weet niemand dat ik in het buitenland zit?