Waar ergeren jullie je op straat aan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 01:49

- Mensen met een enorm agressieve rijstijl die denken dat de straat alleen van hen is...
- Mensen die de trein al in willen stappen terwijl er mensen nog naarbuiten moeten (ik druk die altijd weer naabuiten met de woorden: "Als we nou allemaal ff wachten tot we uit zijn gestapt loopt het een stukkie soepeler!")
- Mensen die tassen etc. naast zich neerzetten in de trein terwijl deze overvol is
- Mensen die praten in de stiltecoupes
- Hangjongeren

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 13:44

Adil18 schreef:
- Mensen die tassen etc. naast zich neerzetten in de trein terwijl deze overvol is

Dit ook ja! En als ik dan zeg "ik zou hier graag willen zitten" kijken ze je vaak nog boos aan ook :P

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 14:00

Boodschappen doen op zaterdag :\
Mensen graaien alles voor je neus weg,laten hun karretje midden in het gangpad staan en je kan nérgens bij... Voor mij echt een reden om op zaterdag de winkel te mijden. :=

lesilla

Re: Waar ergeren jullie je op straat aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 14:03

mensen die spugen

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 14:04

mensen die geen richting aangeven (met auto of op de fiets) zodat je voor niets staat te wachten op een rotonde.

mensen die hun hond niet onder controle hebben, maar die toch los laten lopen... en dan boos op mij zijn dat ik mijn hond wel gewoon onder appel heb en niet ga staan wachten tot zij hun hond weer gevangen hebben.

bumperklevers, hardrijders, asorijders, vooral mensen die te hard door mijn straat rijden (woonerf met veel spelende kinderen) kan ik niet uitstaan.

tja, verder probeer ik me niet al te druk te maken om wat andere mensen doen.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 14:08

-Met zijn 3e/4e naast elkaar op een stoep lopen zodat je er niet eens meer langs kan :\
-Inderdaad met de trein dat ze die deurtjes dicht laten klapperen terwijl je er aan loopt, zoveel moeite is het niet om je hand er tegen aan te houden zodat de volgende achter je geen klap krijgt van dat deurtje.
-Dat gedring bij het instappen van een bus, vooral de 'school'bussen rond een uur of half 8/8 uur. Wacht gewoon op elkaar, dan gaat het allemaal veel sneller.
-Schelden met kanker.
-Geschreeuw in de trein.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:07

Heino schreef:
Adil18 schreef:

Dit ook ja! En als ik dan zeg "ik zou hier graag willen zitten" kijken ze je vaak nog boos aan ook :P

Ik heb zelfs wel eens gehad dat een vrouwtje mij heel erg pissig aankeek en toch zei: "Jawel, m,aar zet u de tas maar boven op het rek, ik krijg hem er niet op". Ik stond daar echt van "WAAAAAT?!"...De man die tegenover haar zat heeft de tas gepakt en naarvoren in de coupe gebracht, daar waren zulke grote rekken voor grote koffers e.d., was een internationale trein...Zegt die vrouw tegen die man "Wordt mijn tas gestolen dan klaag ik u aan!"

Nou ja, de conducteur heeft het daarna allemaal geregeld, maar ik strond echt helemaal perplex van die brutaliteit!

bosmonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:14

ik erger mij aan niet fatsoenlijk opgevoede kinderen/jeugd! van de week fietste ik naar huis vanuit het werk en bij het speelveldje bij ons voor de deur waren 3 kinderen aan het voetballen, leeftijd 10-12 jr. toen ik langs hen fietste, schopte het meisje van ong. 12 jr tegen de bal, die vervolgens keihard tegen mijn wiel aan kwam en daarna voor een 2e keer terugstuiterde. en denk je dat ze 'sorry' zeiden?? neeeeeuuuhhh, gewoon erom lachen! daar erger ik mij kapot aan! ik haalde het vroeger nog niet in mijn hoofd om een bal weg te schoppen wanneer er voorbijgangers waren en als er iets per ongeluk gebeurde, verontschuldigde ik mij altijd. 'k heb dat meisje er op aangesproken, maar ze grijnsde alleen maar. wat wilde ik haar graag een draai om haar oren geven... maar ja, daar los je ook niks mee op.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 16:15

Adil18 schreef:
Ik heb zelfs wel eens gehad dat een vrouwtje mij heel erg pissig aankeek en toch zei: "Jawel, m,aar zet u de tas maar boven op het rek, ik krijg hem er niet op". Ik stond daar echt van "WAAAAAT?!"...De man die tegenover haar zat heeft de tas gepakt en naarvoren in de coupe gebracht, daar waren zulke grote rekken voor grote koffers e.d., was een internationale trein...Zegt die vrouw tegen die man "Wordt mijn tas gestolen dan klaag ik u aan!"

Nou ja, de conducteur heeft het daarna allemaal geregeld, maar ik strond echt helemaal perplex van die brutaliteit!

Ja echt je, alsof jij dan nog degene bent die iets heel raars vraagt ook :P

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:27

Heino schreef:
Adil18 schreef:

Ja echt je, alsof jij dan nog degene bent die iets heel raars vraagt ook :P

Inderdaad :))

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:28

Hallo zeggen en dan niks terug horen.. :+

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:34

mensen die bijvoobeeld in een bus overdreven hard kaugom zitten te smakkelijk...Vreselijk!

En mensen die je na roepen. Niks zeggen wanneer je langs komt maar ben je 2 meter verder op is het ineens nodig om me te roepen, psssttt meisjee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:43

Lopende tegemoetkomers in de stad die echt geen centimeter opzij gaan, dan beuk ik ook gewoon keihard tegen ze aan. Heb daar zo'n hekel aan. }>
Al die buitenlandse hangjongeren bij ons in de stad, voel me daar 's avonds niet bepaald prettig vooral als ze in het buitenlands naar je gaan schreeuwen.
En nog wel meer, maar trek me daar zo weinig mogelijk van aan, want anders krijg je denk ik wel een heel zuur leven :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 17:21

Mensen die op straat spugen. Hou je ranzige slijm effe bij je, wil je.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:24

-Spugen, zooo walgelijk! :(
-Mensen die met 3-en naast elkaar fietsen en nog niet het fatsoen hebben om aan de kant te gaan voor auto's ed.
-Mensen die denken dat ik wel aan de kant ga voor alles en iedereen en dus lekker breef blijven lopen, maar hell no dat ik aan de kant ga dan :=
-Jongeren die in een tunneltje staan te roken oid
-Mensen die je serieus helemaal plat duwen als ze de trein/bus willen instappen bij drukte, om maar een zitplaats te bemachtigen
-Mensen die geen richting aangeven in de auto, echt irritant!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 18:26

Aan die kleine meisjes (12/13/14) die proberen sexy erbij te lopen (wat uiteraard geen gezicht is). Kind ga aub in de zandbak spelen.. }:0

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 19:26

Angelita schreef:
Aan die kleine meisjes (12/13/14) die proberen sexy erbij te lopen (wat uiteraard geen gezicht is). Kind ga aub in de zandbak spelen.. }:0

Daar moet ik alleen maar heel hard om lachen :P

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:04

Mensen die net doen alsof ze niet zien dat iemand hulp nodig heeft. En dan denk ik aan het oude vrouwtje wat haar rollator niet meer op de stoep krijgt e.d.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:08

- Mensen die langzaam voor me lopen of plotseling stil gaan staan.
- Mensen die spugen op straat.
- Mensen die rommel op de straat gooien.
- Meisjes die er bij lopen als sletten, terwijl ze misschien net uit de luiers zijn? :roll:
- Mensen in de auto die geen knipperlicht gebruiken.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:09

mensen die denken alleen op de wereld te zijn,vooral in de supermarkten hebben ze daar een handje van....gewoon lopen zonder op of om te kijken

mensen die tegen je aanbotsen terwijl ze er makkelijk zonder te botsen langs kunnen.....

jonge gasten met hun mobiele telefoon op luidspreker zodat je moet horen wat hun muziek is...

mensen die zeggen een hekel te hebben aan liegen en het zelf het hardste doen :Y)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:11

Mensen die deuren voor je neus laten dichtslaan.
Mensen die hun hondenschijt niet opruimen.
Mensen die midden in een pad/doorgang gaan stil staan waardan vervolgens iedereen boven op knalt.

En idd, die laatste van ikdoemaarwat ook :j

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 21:13

Plotseling stilstaan, heeeeeel langzaam lopen !!
Spugen
Heel hard bellen in de bus.

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:08

mensen die je wilt inhalen met de fiets, en niet aan de kant gaan wanneer je belt, & wanneer je langs ze heen komt (eindelijk) ook nog raar tegen je gaan praten.
aggressieve houding van mensen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:18

MEnsen inhalen met de fiets die dan vervolgens harder gaan fietsen zodat je er niet voorbij kunt gaan.

Ook heel irritant :j

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:20

scholieren die denken zooooo stoer te zijn door met zijn drieen naast elkaar te blijven fietsen, of op rotondes voorang te nemen.

Heeeeel stoer. Vooral als je je ermee onder een auto rijdt. Ze zijn ook nog maar zo jong, die kinders.