Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Adil18 schreef:- Mensen die tassen etc. naast zich neerzetten in de trein terwijl deze overvol is
Dit ook ja! En als ik dan zeg "ik zou hier graag willen zitten" kijken ze je vaak nog boos aan ook
Adil18 schreef:Ik heb zelfs wel eens gehad dat een vrouwtje mij heel erg pissig aankeek en toch zei: "Jawel, m,aar zet u de tas maar boven op het rek, ik krijg hem er niet op". Ik stond daar echt van "WAAAAAT?!"...De man die tegenover haar zat heeft de tas gepakt en naarvoren in de coupe gebracht, daar waren zulke grote rekken voor grote koffers e.d., was een internationale trein...Zegt die vrouw tegen die man "Wordt mijn tas gestolen dan klaag ik u aan!"
Nou ja, de conducteur heeft het daarna allemaal geregeld, maar ik strond echt helemaal perplex van die brutaliteit!
Heino schreef:Adil18 schreef:Ik heb zelfs wel eens gehad dat een vrouwtje mij heel erg pissig aankeek en toch zei: "Jawel, m,aar zet u de tas maar boven op het rek, ik krijg hem er niet op". Ik stond daar echt van "WAAAAAT?!"...De man die tegenover haar zat heeft de tas gepakt en naarvoren in de coupe gebracht, daar waren zulke grote rekken voor grote koffers e.d., was een internationale trein...Zegt die vrouw tegen die man "Wordt mijn tas gestolen dan klaag ik u aan!"
Nou ja, de conducteur heeft het daarna allemaal geregeld, maar ik strond echt helemaal perplex van die brutaliteit!
Ja echt je, alsof jij dan nog degene bent die iets heel raars vraagt ook