Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danitsja88 schreef:Ja klopt vrijwel iedereen stemt op PVV vanwege het probleem met de allochtonen en maar weinigen weten wat de PVV nog meer te bieden heeft. Daarnaast noemt de PVV alleen het probleem op een harde manier, maar ik zie ze nog niet met een oplossing komen en zie de kloof alleen maar groter worden. Het roepen van het probleem is voor iedereen makkelijk en daar win je ook snel mensen mee, dat is gisteren wel gebleken.
De andere partijen mogen van mij juist wel wat directer zijn en juist wat minder in formeel taalgebruik praten maar gewoon zeggen waar het op staat.
Danitsja88 schreef:Ik vond die ene opmerking ook bizar: we maken de politiek gek!!
Toen dacht ik: ja maar de politiek gek maken kan iedereen, maar schieten we daar als land iets mee op? Zitten we daar op te wachten?
Ik ben niet van plan om belastinggeld te betalen zodat het kabinet lekker kan ruzie maken en wij weer opnieuw moeten stemmen. Het is crisis en wij betalen miljarden aan het feit dat het kabinet geen 4 jaar kan regeren...
Yamcha schreef:Danitsja88 schreef:Ja klopt vrijwel iedereen stemt op PVV vanwege het probleem met de allochtonen en maar weinigen weten wat de PVV nog meer te bieden heeft. Daarnaast noemt de PVV alleen het probleem op een harde manier, maar ik zie ze nog niet met een oplossing komen en zie de kloof alleen maar groter worden. Het roepen van het probleem is voor iedereen makkelijk en daar win je ook snel mensen mee, dat is gisteren wel gebleken.
De andere partijen mogen van mij juist wel wat directer zijn en juist wat minder in formeel taalgebruik praten maar gewoon zeggen waar het op staat.
Directer mag wel, maar dat onbeschofte elkaar in de rede vallen van de laatste tijd, mag wel weer ophouden.
En die scheldpartijen van Rita en Geert vind ik echt schandalig.
Romeo2007 schreef:ik denk dat de lage opkomst is doordat er niet veel op de PVV gestemd kon worden.
Het is dan Naarden in een herindeling zit..