Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Albert schreef:Nu het grote zwarte pieten weer is begonnen moeten we niet vergeten dat ook het CDA aan ons (het Nederlandse volk) heeft belooft dat we uit Afganistan weg zouden gaan.
Iris82 schreef:Albert schreef:Nu het grote zwarte pieten weer is begonnen moeten we niet vergeten dat ook het CDA aan ons (het Nederlandse volk) heeft belooft dat we uit Afganistan weg zouden gaan.
Weet je, mijn mening is een beetje veranderd sinds ik nu met name volg over wat de hoge bazen in het leger en de jongens die in Afganistan zitten zelf er over denken. Zij zien dit wel als een nuttig iets, zij zien wel vooruitgang, zij willen blijven.
Iris82 schreef:Albert schreef:Nu het grote zwarte pieten weer is begonnen moeten we niet vergeten dat ook het CDA aan ons (het Nederlandse volk) heeft belooft dat we uit Afganistan weg zouden gaan.
Weet je, mijn mening is een beetje veranderd sinds ik nu met name volg over wat de hoge bazen in het leger en de jongens die in Afganistan zitten zelf er over denken. Zij zien dit wel als een nuttig iets, zij zien wel vooruitgang, zij willen blijven.
Albert schreef:Nu het grote zwarte pieten weer is begonnen moeten we niet vergeten dat ook het CDA aan ons (het Nederlandse volk) heeft belooft dat we uit Afganistan weg zouden gaan.
Nu komt dat het CDA niet zo best uit en willen de heren en dames op het pluche dat wij (weer het Nederlandse volk) nóg langer onze jongeren laten sterven en verminken voor de prijs (en dat mogen we ook zelf betalen) van €1.000.000,- per dag!
Hoera voor het CDA!
gomir schreef:Ik denk dat je in de kwestie Afghanistan helemaal geen personen/partijen verantwoordelijk moet stellen. Daar spelen zoveel belangen van zowel defensie als internationale partijen dat je daar als klein land al snel in mee moet en weinig te willen hebt...
gomir schreef:Ik vind het een ontzettend bijzondere actie van de PvdA om op een moment als dit hierom de bom onder het kabinet te zetten. Mijns inziens hebben ze gewoon op een aanleiding zitten wachten.
Albert schreef:gomir schreef:Ik denk dat je in de kwestie Afghanistan helemaal geen personen/partijen verantwoordelijk moet stellen. Daar spelen zoveel belangen van zowel defensie als internationale partijen dat je daar als klein land al snel in mee moet en weinig te willen hebt...
Er is wel degelijk een persoon verantwoordelijk: George W. Bush. De Nederlandse regering had nee kunnen zeggen en had dat ook moeten doen.gomir schreef:Ik vind het een ontzettend bijzondere actie van de PvdA om op een moment als dit hierom de bom onder het kabinet te zetten. Mijns inziens hebben ze gewoon op een aanleiding zitten wachten.
Natuurlijk heeft de PvdA dit moment aangegrepen om de stekker er uit te trekken en natuurlijk is eigenbelang daarbij de grootste drijfveer. Maarrr ze houden zich wel aan hun verkiezingsbelofte en dat kan je niet van het CDA zeggen.
Toekie schreef:Waarom smokey17? Ik - als linkse stemmer - ben juist wel heel benieuwd naar PVV in de regering. Als hij nu nog vier jaar in de oppositie zit, blijft hij groeien. Laat 'm nou maar eens zien hoe ''goed'' hij is. Ik denk dat het helemaal fout gaat...