Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Koenders heeft al aangegeven dat het ontwikkelingswerk, waar de Nederlanders een groot inzicht in hebben daar en veel hebben opgebouwd, blijft doorgaan.
Alleen dan niet beschermd door Nederlandse militairen, maar door andere navo militairen.
Hetzelfde geldt (en ik denk dat dat een soort alternatief gaat worden) voor het trainen van politiemensen.
Dat wil Nederland wel blijven doen, maar de PVDA wil niet dat dat onder Nederlands militair gezag en bescherming gebeurt.
Dus de slot oplossing zal wel worden dat deze beide diensten blijven en de militaire missie beëindigd wordt.
Niemand gezichtverlies
Zesiram schreef:dan was Geert Wilders toch beter in vorm vanmiddag. Ik moet niks van die man hebben politiek, maar zijn commentaar was zowaar erg scherp ( en aanstekelijk).
sarabande schreef:Zesiram schreef:dan was Geert Wilders toch beter in vorm vanmiddag. Ik moet niks van die man hebben politiek, maar zijn commentaar was zowaar erg scherp ( en aanstekelijk).
Nu.nl:
"Ik ben een rasoptiminst, maar ik moet reëel zijn. Het wordt morgen een zware klus om te klaren." Dat zei Wouter Bos donderdagavond na afloop van het debat over de crisissfeer. Hij wil er niettemin nog "'alles aan doen om eruit te komen."
Bos werd donderdagavond door Rita Verdonk en Geert Wilders voor leugenaar uitgemaakt. "Het gebeurde op een niveau dat ik niet gewend ben in het parlement. Maar het moet je van je af kunnen laten glijden."
Samurai schreef:Hoorde laatst dat JP zelfs maatregelen heeft geïmplementeerd, die lang na zijn Minister President schap uitgevoerd gaan worden.
Karl66 schreef:Eigenlijk is het om te huilen, deze zogenaamde rechte rug, terwijl het werkelijk alleen maar politiek gekonkel en gedraai is.
sarabande schreef:Nadat de politiek angstig is voor de schreeuwers, nu de media ook, ik vind dat beangstigend.
Ik vind ook dat de media veel te veel invloed in de politiek hebben, men komt niet aan regeren toe, omdat ze voortdurend van alles uit moeten leggen en de camera en altijd bovenop staat
SusanH schreef:Zesiram: er zijn wel politici die door willen vragen op inhoud, maar daar gaat Balkenende gewoon niet op in. Ik vond het ronduit onbeschoft zoals Femke Halsema werd afgeserveerd door Balkenende en de voorzitter.
sarabande schreef:Samurai schreef:Update: het gevaar van een vallend kabinet is vooralsnog van de baan....volgens de NOS
Sja ik had niet anders verwacht.
Coby schreef:Ik ook niet. Pappen en nathouden, daar zijn ze goed in. Ze gaan nu hoogstwaarschijnlijk samen praten, komen tot een middenweg (in de hoop nog een deel van de kiezers te behouden) en zijn weer 'vriendjes'.