Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MARILYN_ schreef:Ik ben het er absoluut niet mee eens, er zijn ook slechte Nederlanders en goede buitenlanders. Ik kan er echt niet tegen als mensen alle allochtonen over 1 kam scheren, ben zelf namelijk ook allochtoon. Maar voel me gewoon een Nederlander
gohya schreef:"upendo" dat weet ik,maar zo zeggen ze dat dan.
Ze noemen ze dan buitenlanders i.p.v. allochtonen.
Snoevie schreef:ja dat is mooi zeg,er zijn ook zat autochtonen die geen baan kunnen vinden!dat een allochtoon iemand geen baan vind hoeft niet perse aan de afkomst te liggen hoor :S
snissje schreef:Ik heb laatst ergens gelezen dat allochtonen de meeste kleinere dingen doen dus stelen enz maar dat de nederlanders dat die meestal de gene zijn de voor verkrachting en aanranding zorgen enz allochtonen doen dat ook wel. Maar het porcenten aantal van de nederlander was toch hoger.
Equidea schreef:Mijn vriend heeft een lichtgetint huidje, en word nagestaard in 'hollandse' winkels, zoals de kleinere slager, bakker of bloemenwinkel.
En dit is dan in een 'zwarte' buurt waar je zou verwachten dat de mensen wel eens aan elkaar gewend zouden zijn.
Hij gebruikt mijn achternaam, omdat hij het idee heeft dat hij dan beter beoordeeld wordt. Ik moet zeggen dat ik hem hier na een tijd gelijk in ben gaan geven...
Hij is dan 3e generatie, is dat nog allochtoon?
Bon_Bon schreef:Nah zal ik dan maar op staan??
Ik ben iemand die dat inderdaad zegt. En als ik het niet zeg denk ik het waarschijnlijk wel.
Ik wil niet zeggen dat ik ze haat, maar ik hou in elk geval niet van criminele allochtonen, ik ben inderdaad ook iemand die zegt 'van mij mogen ze alle criminele allochtonen NL uitgooien'
*zoekt alvast dekking
MysticTinker schreef:superwoman, dierenverkrachtingen vooral nederlanders?? Waar denk je dat de term geitenn*kers vandaan komt?![]()
Mishandelingen zal ongeveer gelijk oplopen volgens mij..