Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leanee schreef:Ik vind dat ie in alle rust naar de begravenis moet kunnen. Wat ie misschien ook gedaan heeft, het blijft een mens met gevoelens.
Laten ze 'm na de begravenis maar oppaken op het vliegveld oid.
Leanee schreef:chocobroodje; Dan kunnen ze hem toch ook meteen na de begrafenis oppakken? Dan zit ie in ieder geval niet met dat ongemakkelijke gevoel met die handboeien om. Misschien wilt ie nog wel wat zeggen over z'n vader en dan heb je zo'n agent in je nek staan hijgen. Nee, laat ze dan desnoods net buiten het terrein gaan staan om als ie naar buiten komt hem dan in de boeien te slaan..
Daantje1981 schreef:Leanee schreef:Ik vind dat ie in alle rust naar de begravenis moet kunnen. Wat ie misschien ook gedaan heeft, het blijft een mens met gevoelens.
Laten ze 'm na de begravenis maar oppaken op het vliegveld oid.
Hier heb ik dus wel een beetje mijn twijfels over. Hoe hij zich heeft gedragen in de hele periode. Ik vind hem namelijk erg kil over komen...
Vraag me ook echt wel af of hij uberhaupt naar de begrafenis zal gaan. Er zijn meerdere mensen die een appeltje met hem te schillen hebben. Denk dat zijn veiligheid daar niet gegarandeerd is.
chocobroodje schreef:Leanee schreef:chocobroodje; Dan kunnen ze hem toch ook meteen na de begrafenis oppakken? Dan zit ie in ieder geval niet met dat ongemakkelijke gevoel met die handboeien om. Misschien wilt ie nog wel wat zeggen over z'n vader en dan heb je zo'n agent in je nek staan hijgen. Nee, laat ze dan desnoods net buiten het terrein gaan staan om als ie naar buiten komt hem dan in de boeien te slaan..
Ik heb echt geen medelijden met hem. Een ongemakkelijk gevoel, nou en. Er zijn wel meer mensen die geboeid naar een begrafenis gaan, dat zijn de consequenties.
AaronYve schreef:Vreemd, het onderzoek is gaande en hier spreken jullie van oppakken. Er valt nog niks op te pakken als het onderzoek nog loopt, er is geen dagvaardig uitgegaan en er loopt ook geen uitlevering of arrestatiebevel.
Hij kan en mag dus gewoon naar de begrafenis.
Daantje1981 schreef:Wat denk je dat nathalee voor ongemakkelijk gevoel heeft gehad??
Leanee schreef:Daantje1981 schreef:Wat denk je dat nathalee voor ongemakkelijk gevoel heeft gehad??
Zij zal het vast ook ongemakkelijk hebben gehad, maar er is nog niet eens zeker of hij haar wel heeft vermoord. Ik ga er zelf vanuit dat ie wel met de verdwijning te maken heeft maar misschien is ze wel bezweken aan de partij alcohol/drugs die zij heeft gehad..
chocobroodje schreef:Normale mensen roepen om hulp, hij heeft haar lijk laten verdwijnen....... Zit wel een subtiel verschil in. Die knul is gestoord en nu zijn vader dood is heeft Joran een groot probleem vermoed ik. Zijn vader was ook geen zuivere koffie hoor.
chocobroodje schreef:Normale mensen roepen om hulp, hij heeft haar lijk laten verdwijnen....... Zit wel een subtiel verschil in. Die knul is gestoord en nu zijn vader dood is heeft Joran een groot probleem vermoed ik. Zijn vader was ook geen zuivere koffie hoor.
Leanee schreef:chocobroodje schreef:Normale mensen roepen om hulp, hij heeft haar lijk laten verdwijnen....... Zit wel een subtiel verschil in. Die knul is gestoord en nu zijn vader dood is heeft Joran een groot probleem vermoed ik. Zijn vader was ook geen zuivere koffie hoor.
Dat ie gestoord is dat ontken ik ook niet en ik denk ook zeker dat ie iets met haar verdwijning te maken heeft (zoals ik al eerder zei) maar ik blijf van mening dat ook hij gevoelens heeft..
Jolliegirl schreef:chocobroodje schreef:Normale mensen roepen om hulp, hij heeft haar lijk laten verdwijnen....... Zit wel een subtiel verschil in. Die knul is gestoord en nu zijn vader dood is heeft Joran een groot probleem vermoed ik. Zijn vader was ook geen zuivere koffie hoor.
Er is nog geen bewijs, er is niets....
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is....
ookal stinkt het zaakje aan ALLE kanten.
chocobroodje schreef:Feit is dat hij de laatste was die haar gezien heeft! Feit is dat hij ZELF op (undercovercamera) heeft gezegd, ja ik heb het gedaan, en wel zo en zo. Dus ja hij is gestoord. Ik betwijfel oprecht of hij uberhaupt gevoel heeft, maar dat doet er niet toe. Er is een "search warent" afgegeven maar hij zit in een land wat geen uitleververdrag heeft...... Hij doet er alles aan om uit de klauwen van de politie te blijven, maar dan zou hij wel gewoon naar de begrafenis moet kunnen? Nee echt niet!!!
Leanee schreef:AaronYve schreef:Vreemd, het onderzoek is gaande en hier spreken jullie van oppakken. Er valt nog niks op te pakken als het onderzoek nog loopt, er is geen dagvaardig uitgegaan en er loopt ook geen uitlevering of arrestatiebevel.
We gaan hier in op de vraag van de ts
Leanee schreef:AaronYve schreef:Vreemd, het onderzoek is gaande en hier spreken jullie van oppakken. Er valt nog niks op te pakken als het onderzoek nog loopt, er is geen dagvaardig uitgegaan en er loopt ook geen uitlevering of arrestatiebevel.
We gaan hier in op de vraag van de ts
Blue_Eyes schreef:Dat doen we ook. Zo lang als niet bewezen is (!) dat hij schuldig is aan het overlijden van Natalee Holloway (wat dus niet zo is, dat is niet bewezen), DAN zou hij opgepakt mogen worden op een begrafenis. Zo lang als er niets bewezen is, geldt 'onschuldig tot het tegendeel is bewezen'. Anders zat hij allang vast.