Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxx schreef:shadowflower schreef:ik weet het niet.... ik zal het vragen als ik weer moet werken (bij die snackbar dus )
Mijn bazen en collega's vinden het dus ook niet kunnen. Die mensen kunnen elk ogenblik worden opgeroepen om een leven te redden en je gaat als stadswachter een beetje een bon uitdelen.
Ik ga er vanuit dat hij in dienst was. anders nemen ze niet die gele auto mee. (oproepbaar )
Ehm........ gewoon geen patat gaan eten onder diensttijd? Iemand die op kantoor werkt gaat toch ook niet in de baas z'n tijd een frietje halen?
Michael1104 schreef:iedereen moet dan een bekeuring krijgen, ook al rij je in een ambulance. Dat jij levens redt van anderen, wil niet zeggen dat je meer rechten hebt dan een andere.
smokey17 schreef:Michael1104 schreef:iedereen moet dan een bekeuring krijgen, ook al rij je in een ambulance. Dat jij levens redt van anderen, wil niet zeggen dat je meer rechten hebt dan een andere.
Nou die mening deel ik absoluut niet.
JUIST omdat ze mensenlevens redden vind ik dat ze meer rechten hebben tijdens hun dienst dan een gewone burger.
En dit geldt voor mij ook voor politie en brandweer.
smokey17 schreef:Michael1104 schreef:iedereen moet dan een bekeuring krijgen, ook al rij je in een ambulance. Dat jij levens redt van anderen, wil niet zeggen dat je meer rechten hebt dan een andere.
Nou die mening deel ik absoluut niet.
JUIST omdat ze mensenlevens redden vind ik dat ze meer rechten hebben tijdens hun dienst dan een gewone burger.
En dit geldt voor mij ook voor politie en brandweer.
WillemYntJee schreef:Toevallig gebeurt dat bij ons ook wel is. Ik werk in een ijssalon met weinig tot geen parkeergelegenheid in de buurt. Wel een klein soort van pleintje waar de ambu dan dus gewoon parkeert.
Tuurlijk moeten die mensen levens redden, maar ijs eten onder werktijd nee sorry dan maar gewoon op de bon hoor.
Nagini schreef:Was ie 'in dienst'? Ik vind dat eigenlijk niet kunnen.. je kunt op z'n minst een beetje tolerant zijn naar je collega's toch? Schep je denk ik geen lekkere samenwerking mee denk ik.
Is die bon ook gegeven?
*edit; aan de andere kant.. wat wij niet mogen mogen hun ook niet uiteraard...
Maar dan mag de politie zichzelf ook bonnen gaan geven.. keren op de weg waar niet mag, fiesten door de stad waar niet mag...
kamsel schreef:Ik snap nu waarom die mensen zovaak bedreigd worden. Mensen hebben daadwerkelijk geen flauw benul van hun werk.
Dat er mensen zijn die denken dat ze, net als bij een gewone baan, vaste pauzetijden hebben, daar heb ik echt nooit bij stilgestaan.
Helemaal mee eens Odetteke
luffwinny schreef:Maar als je weet dat je er niet mag parkeren dat doe je dat toch ook niet?en als je dan een bon krijgt jaa dan moet je niet zeuren maar dat is mijn mening. En dat andere geen bon krijgen is jammer.
Roxx schreef:shadowflower schreef:ik weet het niet.... ik zal het vragen als ik weer moet werken (bij die snackbar dus )
Mijn bazen en collega's vinden het dus ook niet kunnen. Die mensen kunnen elk ogenblik worden opgeroepen om een leven te redden en je gaat als stadswachter een beetje een bon uitdelen.
Ik ga er vanuit dat hij in dienst was. anders nemen ze niet die gele auto mee. (oproepbaar )
Ehm........ gewoon geen patat gaan eten onder diensttijd? Iemand die op kantoor werkt gaat toch ook niet in de baas z'n tijd een frietje halen?
luffwinny schreef:En mensen van de taxi die worden opgeroepen om iemand op te halen? En een dierenarts ? Het gaat dan niet op mensen levens maar een dierenleven is ook belangrijk.