Meisje verzint ontvoering en verkrachting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:30

DDW1190 schreef:
woow wat erg zeg dit!
aan de ene kant vind ik het ook wel sneu voor het meisje, want ze moet wel wat mankeren als ze dit zegt!

Zeg je ook: oh wat sneu tegen de dader als het wel gebeurt?

Dit meiske is zeker neit helemaal goed, maar ze heeft wél iemands leven stukgemaakt, want reken er goed op dat een valse beschuldiging meer impact heeft dan je denkt......

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:31

Yamcha schreef:
DDW1190 schreef:
woow wat erg zeg dit!
aan de ene kant vind ik het ook wel sneu voor het meisje, want ze moet wel wat mankeren als ze dit zegt!

Dit meiske is zeker neit helemaal goed, maar ze heeft wél iemands leven stukgemaakt, want reken er goed op dat een valse beschuldiging meer impact heeft dan je denkt......

Volgens mij is er niemand opgepakt..

rowo

Re: Meisje verzint ontvoering en verkrachting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:32

Ook al is de 'dader' niet opgepakt... de naam van de mensen gaat vaak snel rond en hun hebben nu dus mooi een zwart randje om hun naam, terwijl ze niks misdaan hebben.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:33

Yamcha schreef:
DDW1190 schreef:
woow wat erg zeg dit!

nee dat zeker niet, maar ook een dader is ziek in mijn hoofd, maar ik vind dat een veel erger iets dan een verzonnen ontvoering en verkrachting in mijn ogen..
ook al praat ik dat zeker niet goed voor dat meisje, maar ik blijf het sneu vinden....

isverwijderd

Marilyn_C schreef:
Het is te vergelijken met voor niets 112 bellen, dus in dit geval zou bv. een boete niet raar zijn. Maar dit doe je niet zomaar, zeker niet iemand van 17. Ik vind het alleen wel een beetje een vreemde manier om het "op te lossen" Ga dan gewoon met je ouders praten of psychiater bijvoorbeeld ;) Nu was er alleen een hoop tijdverspilling en spanning voor niets...

Alleen dit kost iets meer.... Schade laten vergoeden, door haarzelf en professionele begeleiding voor dat kind, je bent wel helemaal ontspoord zou ik denken als je zoiets doet...

Zeker ook voor de 'verdachten' is dit natuurlijk verschrikkelijk...

blauw00gje

rowo schreef:
Ook al is de 'dader' niet opgepakt... de naam van de mensen gaat vaak snel rond en hun hebben nu dus mooi een zwart randje om hun naam, terwijl ze niks misdaan hebben.

Volgens mij is er ook geen naam gegeven. Ze waren nog op zoek naar de dader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:34

Nee, misschien niet.

Maar er waren wss wel mensen die het geloofden...... en wat doen mensen bij iemand waarvan ze denken dat die een minderjarige verkracht heeft? Juist......

Ja, ze moet hulp hebben, maar ook straf.

rowo schreef:

Dat bedoel ik.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:34

sommige mensen zoeken gewoon aandacht ..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:35

Yamcha schreef:
Nee, misschien niet.

Maar er waren wss wel mensen die het geloofden...... en wat doen mensen bij iemand waarvan ze denken dat die een minderjarige verkracht heeft? Juist......

Ja, ze moet hulp hebben, maar ook straf.

rowo schreef:

Dat bedoel ik.

Ja, raar dat er mensen zijn die dit geloven. Je verzint dit toch niet!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:36

Binky_Zephyr schreef:
sommige mensen zoeken gewoon aandacht ..

Ja of ze had ruzie met de 'daders' of onenigheid etc en wilde ze zo terug pakken. Dat is bij ons in het dorp gebeurd... alleen omdat het 'slachtoffer' spijt had van iets.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:39

Imitador schreef:
Talisa schreef:
Yoooo.
Ik zeg, huppa naar de psychiater. Arm kind :=
Gevalletje borderline?

Ik dacht hetzelfde...

Ik vind het vreselijk dat dit meisje dit allemaal verzonnen heeft....
En ze heeft duidelijk professionele hulp nodig :j

Maar bovenstaande reactie vind ik niet kunnen.., :n
behoorlijk kort door de bocht.

Ik ben goed bekend met mensen met borderline en ook op bokt zijn mensen die dit hebben.

ook met zulke uitspraken kan je iemand kwetsen!

Marilyn_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:51

Citaat:
Citaat:
Yoooo.
Ik zeg, huppa naar de psychiater. Arm kind :=
Gevalletje borderline?

Ik vind het vreselijk dat dit meisje dit allemaal verzonnen heeft....
En ze heeft duidelijk professionele hulp nodig :j

Maar bovenstaande reactie vind ik niet kunnen.., :n
behoorlijk kort door de bocht.

Ik ben goed bekend met mensen met borderline en ook op bokt zijn mensen die dit hebben.

Ja, niet iedereen met borderline hoeft een stempel te hebben met "ik ben gek" of "ik ben slecht"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 17:52

Lotus83 schreef:

Kan, maar sommige mensen hebben ook uitzonderlijk lange tenen, de uitspraak komt niet helemaal uit de lucht vallen ;)

Niet elke borderliner doet dit, maar als er iemand onterecht wordt beschuldigd van verkrachting is het wel vaak een borderliner.

*hoopt nu van ganser harte dat de woorden "niet elke" en "vaak" niet worden verward met "nooit" en "altijd" *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:04

Vreemd verhaal, je hoort dit steeds vaker...Mensen die een hele zelfmoord poging verzinnen,
verkrachting en mishandeling ik denk dat dit soort typjes zich uitstekend vervelen op bepaalde fora's en
elkaar daar van alles aanpraten.
Zo ben ik ooit op een forum gestuit wat over automutilatie ging, een forum met een template die droop van het bloed, rangen in de vorm van messen en bloeddruppels en waar ze elkaar vrolijk vertelden hoe je jezelf iets aan kon doen....
Zorgelijk, heel zorgelijk.

Ik vind het overigens wel iets te vergaan dat er hier prive communicatie wordt gekopieerd van haar hyve.

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:07

Ben benieuwd wat hieruit gaat komen.... En het is het in nogsteeds goed mogelijk dat het wel gebeurt is maar dat ze bedreigd is. Wat zeker is is dat er iets is, dit verzint ze niet zomaar en wieweet is dat zelfs nog erger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:09

Even nieuwsgierig: waarom denk jij dat ze dit niet zomaar verzint?

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:10

Weet je wat nog zieker is, dat zij nu dus blijkbaar hulp krijgt en andere ECHTE slachtoffers maandenlang (zelfs langer dan een jaar) op een wachtlijst staan. :( :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:11

Toekie schreef:
Weet je wat nog zieker is, dat zij nu dus blijkbaar hulp krijgt en andere ECHTE slachtoffers maandenlang (zelfs langer dan een jaar) op een wachtlijst staan. :( :\

Dat is zeker ziek.

Wat nog zieker is, is dat degene die zij beschuldigd heeft, waarschijnlijk niet eens hulp krijgt.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:14

Idd!! Ik word echt woest van dit soort nieuwsberichten!

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:16

Yamcha schreef:
Lotus83 schreef:

Kan, maar sommige mensen hebben ook uitzonderlijk lange tenen, de uitspraak komt niet helemaal uit de lucht vallen ;)

Niet elke borderliner doet dit, maar als er iemand onterecht wordt beschuldigd van verkrachting is het wel vaak een borderliner.

*hoopt nu van ganser harte dat de woorden "niet elke" en "vaak" niet worden verward met "nooit" en "altijd" *

Is het een borderliner of iemand met de aandoening Borderline :)*

ik kan er heel slecht tegen als mensen dan maar vanuit het niets roepen dat het wel om iemand met Borderline zou gaan......

Het is vaak een borderliner, sorry, maar krommer heb ik het nog niet gehoord......

Daarnaast is borderline een verzamelnaam.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:17

@ Toekie: Hmmm ik ook, en ik heb al eens IRL mogen genieten van de nasleep van zo'n actie...... meisje wilde wraak nemen op leraar omdat ze een slecht cijfer had gehad.....

Lotus83 schreef:
Is het een borderliner of iemand met de aandoening Borderline

Maakt dat wat uit?

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:18

Pff.
Duidelijk een gevalletje van aandacht te kort..

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:18

Paintlinger schreef:
Doet me denken aan het miep-verhaal wat ooit op bokt heeft gestaan.....ook zo'n geflipt figuur...

Ja daar dacht ik dus ook aan := die had toch verzonnen dat ze ziek was oid?

Volgens mij zit je erg in de knoop als je zoiets verzint :n Meisje heeft er weinig aan als de kosten op haar verhaald worden, als het problemen thuis oid zijn worden die zo natuurlijk alleen maar verergerd. Ik hoop voor haar dat ze de juiste hulp krijgt.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:19

Yamcha schreef:
@ Toekie: Hmmm ik ook, en ik heb al eens IRL mogen genieten van de nasleep van zo'n actie...... meisje wilde wraak nemen op leraar omdat ze een slecht cijfer had gehad.....

Lotus83 schreef:
Is het een borderliner of iemand met de aandoening Borderline

Maakt dat wat uit?

Ja zeker...., iemand met diabetes is tenslotte ook meer dan alleen maar een suikerpatiënt

en dan kunnen mensen mij een zeur vinden maar ik ben veel in aanraking geweest met mensen met borderline en andere psychische aandoeningen en het is voor deze mensen vaak al moeilijk genoeg dat ze niet voor "vol" worden aangezien

Maar goed, dit is mijn persoonlijk mening :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:19

Lotus83 schreef:
Is het een borderliner of iemand met de aandoening Borderline :)*

ik kan er heel slecht tegen als mensen dan maar vanuit het niets roepen dat het wel om iemand met Borderline zou gaan......

Het is vaak een borderliner, sorry, maar krommer heb ik het nog niet gehoord......

Daarnaast is borderline een verzamelnaam.....

Is dat van enig belang? :?

Edit tegelijk met Yamcha :D