FastFruit: vers fruit uit de muur op het station.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:05

Als het betaalbaar is en ver, dan lijkt het me wel de moeite om eens te proberen.
Hoewel ik nooit zo'n fan ben van eten 'uit de muur', ik heb vaak geen gepast geld en ik word toch liever geholpen door iemand achter een balie :D

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 10:49

Super! Ik haat snacks zoals een Mars (zo slecht! :oo ) en je hebt ook niet altijd zin in een heel bakje patat. Ik vergeet vaak fruit van thuis mee te nemen, dus ik ga hier heeeeel blij van worden! *\o/*

pniekepnak

Re: FastFruit: vers fruit uit de muur op het station.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 22:48

Top idee! Ik heb een tijd bij de Kiosk en de Shakie's op het centraal station in Amsterdam gewerkt en ik ergerde me er altijd aan dat je nergens iets echt gezonds kan krijgen, op een enkel sapje bij de Shakie's na... Dus dit zou super zijn!

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 22:50

Als het betaalbaar is vind ik het zeker een goede optie!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 22:53

Als ze het waar kunnen maken om de prijs laag te houden, zie ik hier zeker een goed concept :j
Ik zou het zelf ook kopen, maar ik ben wel van het "nette" fruit O:)
Hoef geen bruine vlekken etc, dus ben ik wel benieuwd wat de kwaliteit dan is van het fruit.

En wat dan wel heel handig zou zijn.. de mogelijkheid om te kunnen chippen.. :P
Ik heb namelijk niet vaak los geld mee.
Maar dit is later van toepassing denk ik. Als de mogelijkheid er is om vers fruit uit de muur te halen op het station, moet ik zelf maar zorgen dat ik kleingeld mee heb.

VonDutchJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:22

Ik zeg ja! Goed idee.
Mits het betaalbaar is, en niet 4 euro voor een bakje druiven of iets dergelijks..

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 13:50

Het zal fastfood echt niet verdringen, mensen eten veel te graag vettigheid om het te willen afzweren.
Maar het maakt wel je keuze een stuk ruimer, en daar ben ik erg blij om. De keuze hebben om gezond te eten wanneer je trek hebt tijdens je reis.
Nu heeft de albert heijn to go nog een beetje een monopoly positie wat dat betreft, = duur fruit. Maar dan valt het hopelijk ook daadwerkelijk te betalen. (hoe willen ze anders break even spelen?).

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:02

Het lijkt mij een heel prima plan, ik denk ook echt wel dat het aanslaat. Heb het zelf ook vaak, heb dan zin in iets lekkers en eigenlijk ook gezonds, maar heb dan geen tijd of zin om ergens weer in de rij te gaan staan. Hoop alleen wel dat er inderdaad iets meer komt dan enkel een appel of banaan. Lekker een bakje bramen of gemengd fruit :)). Hoop dat ze het ook gauw op amsterdam CS gaan introduceren :j.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 18:55

Ik zou zeker interesse hebben in zoiets.

Klinkt wel leuk, 'ik ga even een appel uit de muur trekken'.

Ben heel benieuwd! :)

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 13:17

Ik vind het een goed idee. Er is zo weinig keuze naar gezond eten op stations. Vaak kies je dan toch voor een frietje oid, ipv lang te gaan staan wachten bij de AH to go en er een hoop geld neerleggen voor een klein appeltje.
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen!

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 00:13

Als ze kunnen garanderen dat het fruit vers is, en schoon is, en voor een goede prijs, dan is het echt een groot succes denk ik!!
Ik zou in ieder geval sneller de keuze maken voor een LEKKER stuk fruit, dan voor fastfood.. .

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 15:49

ik vind het ook een goede! bij station waar ze een AHtoGo hebben haar ik ook vaak fruit :j