Hoezo opwarming?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Taffje

Re: Hoezo opwarming?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 15:39

Nou, weg is het nog niet maar ik wilde alleen maar aangeven dat dat net zo'n verhaal is, dat is ook een natuurlijk gebeuren wat al duizenden jaren doorgaat, gat wordt geleidelijk aan groter en kleiner, dit is een onderdeel van het hele proces waarvan de opwarming ook een onderdeel is.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 15:43

Tavanta schreef:
Nou, weg is het nog niet maar ik wilde alleen maar aangeven dat dat net zo'n verhaal is, dat is ook een natuurlijk gebeuren wat al duizenden jaren doorgaat, gat wordt geleidelijk aan groter en kleiner, dit is een onderdeel van het hele proces waarvan de opwarming ook een onderdeel is.

Jazeker wel, er is 2 jaar geleden al aangetoond dat het gat in de ozonlaag gesloten is.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 15:58

Het gat komt elk jaar terug, aleen het werd elk jaar groter dat is nu niet meer. In het voorjaar begint het gat weer te groeien tot in september waarna het weer keiner wordt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 18:05

Tavanta schreef:
Tja, dat vraag ik me inderdaad al jaren af.
Klopt inderdaad dat NGC hier ook al jaren docu's over heeft.
Maar ja, de politiek is gek op dit soort zaken om goed te praten waarom ze bepaalde beslissingen nemen. En zolang iedereen (op een kleine minderheid na dan) alles maar voor zoete koek aanneemt en inderdaad braaf alles gaat doen om het millieu te sparen (en de kas te spekken) hebben de politici hun zin weer.

(Doet me denken aan 9/11 maar dat is ff off topic.)

Je bedoelt de complottheorieën? Daar zijn er plenty van, maar ook dit past er heel erg goed in.
Zoals chocobroodje al aangeeft, er wordt zoveel geld verdiend aan deze onzin!

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 09:55

Precies, ik verbaas me er ook vaak over dat iedereen alles maar voor zoete koek aanneemt zodra er bij verteld wordt dat het wetenschappelijk bewezen is.
Wat natuurlijk zo is tot het tegendeel bewezen is :+

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 04:03

Ik vond het al raar nadat die emails gehackt waren van de nieuw-zeelandse 'knmi' dat er niks meer over verteld werd.
Toen was het voor mij wel duidelijk dat ze iets achter houden.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 04:26

Naast het nieuws dat er minder weerstations zijn, zijn er ook nog feiten dat we te maken hebben dat de aarde niet rond om zijn assen heen draait.