Nanne schreef:Wie betaalt de kosten voor het inbouwen in de auto?
Die zijn voor eigen rekening..
Wie garandeert mij dat er in de toekomst niet gedaan word met de informatie van waar ik rij, wanneer ik rij?
Het is natuurlijk voor de toekomst ook makkelijk om meteen de boetes eraan te koppelen. Rij je te hard hup meteen bij je Km afschrift de boetes erin verwerkt.
Geloof mij, de Firma List en Bedrog gaat deze gegevens wel degelijk gebruiken dan wel misbruiken.
Moet ik als gebruiker steeds in de gaten houden of het kastje wat mij door de str*t wordt gedouwd wel goed werkt, aangezien je dan straks strafbaar bent.
Ja, ook dat komt voor eigen verantwoording.
De beveiliging van het huidige Km kastje (NXP) is al gekraakt.
En is al door een beveiliging expert gemarkeerd als verouderde software en slechte beveiliging. Laat het nou net het zelfde bedrijf zijn wat ook de OV-chipkaart heeft gemaakt.
De Km heffing moet de file problemen oplossen, krijg ik geld terug als ik toch in de file kom te staan?
Wat denk jezelf?
Is het systeem eerlijk naar mensen die geen keuze hebben om buiten de spits tijden te rijden?
Nee, absoluut niet.. Wij staan ook niet voor de lol in de file.
Mensen met dure auto's hebben straks voordeel omdat de BPM wegvalt.
Is er een garantie dat in de toekomst het kosten neutraal blijft t.o.v. het huidige systeem.
Ook dat denk ik niet nee..
En dat is dus ook de reden dat ik nee zeg
. Ik heb nog geen reden kunnen vinden waarom ik ja zou moeten zeggen op weer eens een prestige project van de overheid. Het zal zeer waarschijnlijk ook weer 2/3 x meer kosten dan de planning was.
Overheid en (ICT) projecten is geen goede match.