Oh jee toch...t arme kind.. wat moet er in hem zijn omgegaan
goeroe
Geplaatst: 23-01-10 03:17
Wat verschrikkelijk. Zou het geen ongeluk kunnen zijn geweest? Jonge kinderen doen vaak na wat ze op tv gezien hebben en met zoiets kan dat natuurlijk helemaal fout gaan. Niet dat het uitmaakt natuurlijk, het is hoe dan ook een drama.
Zo dat is echt erg! 9 jaar... Ik weet wel zeker dat een 9 jarige het verschil tussen leven en dood betekend en wat het gevolg van zelfmoord is. Er moet iets heel erg mis zijn geweest. Inderdaad pesten of misschien thuisproblemen, wat bij mij de reden was dat ik op die leeftijd ook daarover dacht. Alleen ik durfde niet. Echt heel erg dat iemand op die leeftijd gewoon echt zoiets doet. Ik hoop dat ze alles goed gaan onderzoeken.
Jeetje....dit ventje moet of gekke ideeen gekregen hebben door films, of inderdaad heel ongelukkig geweest zijn.
Een 9 jarige kan dat heel goed weten....ik heb met mijn 10 jaar ook gedachtes gehad i.v.m extreem veel pesten. Dan weet je zulke dingen wel, alleen besef je dan vaak de gevolgen nog niet.
Nadisha
Geplaatst: 23-01-10 15:38
9 jaar.. Vond destijds m'n stalgenootje van 13 al vreselijk jong maar 9 jaar.. Wat ontzettend sneu zeg, arm kind, wat moet er wel niet in dat koppie zijn omgegaan..
Getver, wat jong zeg... Het is toch niet voor te stellen dat zulke jonge kinderen aan zelfmoord kunnen denken. Die horen lekker te spelen met vriendjes, zich niet bewust te zijn van wat er écht allemaal in deze wereld gebeurt. Verschrikkelijk dat dit zover heeft moeten komen.
Inney
Geplaatst: 23-01-10 16:59
Bah, wat moet er in dat ventje zijn omgegaan? Verschrikkelijk..
Arm jochie Ik vraag me af wat er gebeurd is in z'n leven, dat hij op z'n 9e besluit zelfmoord te plegen..
Drrrassic
Geplaatst: 24-01-10 18:54
Afschuwelijk.. Die moet dan wel heel erg ongelukkig zijn geweest..
Fenrir
Geplaatst: 24-01-10 18:55
Wat bizar, wat zou hem ertoe gedreven hebben? Arm kind, en natuurlijk de ouders en de mensen die hem gevonden hebben... een heel naar gebeuren. En zo jong, dat hoor je bijna nooit (gelukkig). Maakt je toch wel benieuwd naar wat er in zo iemand omging...
MerelxG_R
Geplaatst: 24-01-10 18:55
zo zeg, verschrikkelijk!
Anoniem
Geplaatst: 24-01-10 19:00
Wat vreselijk, en bizar tegelijk.
Maar je gaat je toch afvragen hoe zo'n kind het voor elkaar krijgt... Ik bedoel; hij moet het klas lokaal uit. Ergens touw ofzo vinden... Berekenen waar dat touw moet hangen, op welke lengte en met welke knopen. Ergens iets vandaan halen om hoog genoeg te staan om dat touw ergens aan te knopen...
Je zou toch gaan twijfelen of dat zo'n jong knulletje zelf al zou lukken op die leeftijd.
Vreselijk. Een ventje van die leeftijd hoort ongestoord heerlijk kind te kunnen zijn, zonder problemen in z'n leventje.
Geen enkel mens hoort aan zelfmoord te denken. Ik vind 4 op de half miljoen nog meevallen (al klinkt dat misschien wat cru).
_Caitje__
Geplaatst: 24-01-10 19:14
Fiffill schreef:
Geen enkel mens hoort aan zelfmoord te denken. Ik vind 4 op de half miljoen nog meevallen (al klinkt dat misschien wat cru).
Nee, maar een kind al helemaal niet.
Liezel1
Geplaatst: 24-01-10 19:14
Ik vind zoiezo die "4 op de half miljoen" wat ongelukkig geformuleerd... Dat is gewoon 1 op de 125.000. Waarom moeilijk doen door de getallen te verhogen?
Ik heb een poosje terug op tv iets gezien dat over dit onderwerp gaat. Een heel jong kind (dacht 3 of 4) wilde niet meer leven. Vond het leven helemaal niks, wou dat hij niet geboren was. Was echt erg, zeker voor die ouders.