Ze juichen het aan de ene kant heel hard toe dat er meer groen en leven moet komen, maar dan krijg je dit op je bord geschoven.
Nederland word toch met de minuut raarder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jowien schreef:Dus je wilt die beesten eerst vetmesten, naar de weg lokken, daar laten verongelukken (stel dat jouw man/ vriend/ kind/ moeder in die auto zit?)? Of wil je ze zelf afschieten?
jowien schreef:Dus je wilt die beesten eerst vetmesten, naar de weg lokken, daar laten verongelukken (stel dat jouw man/ vriend/ kind/ moeder in die auto zit?)? Of wil je ze zelf afschieten?
jowien schreef:@Yamcha: ja, lezen is lastig, geschreven/ getypte woorden zijn vaan voor meerdere interpretaties vatbaar. Ik lees uit jouw toon en woorden dat jij het goed vind dat die man de herten naar de weg lokt. Misschien heb jij dat niet zo bedoeld. Maar zo komt het wel over op mij.
Citaat:Het hek bij zijn huis in de buurt is laag, daar springen ze makkelijk over heen en weer. Dat hek met punten in het artikel is een eind verderop, bij een hotel en particulieren. Natuurmonumenten heeft haar hekken (veerasters) al jaren geleden aangepast om dit soort leed te voorkomen
nickyu schreef:maar het is niet verboden om in je eigentuin penen en bieten te storten
dat er dan heeel toevallig hertjes konijntjes en haasjes komen om dit te eten
dat is een ander verhaal![]()
zijn wilde dieren , dus tja .. daar kan je niks aan doen ..
hyppolyte schreef:Ik zou dit ook wel een petitie waard vinden, iedereen in protest tegen de boete! En als ie 'm toch moet betalen wil ik ook best een (zij het kleine) bijdrage leveren, als we dat met z'n allen doen, vele handen maken licht werk zullen we maar zeggen.