Fira schreef:Zometeen ga ik het gedrag na doen
Als ik dat hier doe krijg ik flinke klappen hoor
Ik wou net zeggen, stuur ze maar deze kant op, weten m'n ouwelui wel raad mee hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cherokee_ schreef:Er was een keer zo'n kind die kreeg de auto op hara verjaardag, maar ze wilde hem op het feest, en die auto kostte gewoon 250.000 dollar..!!
Ik dacht WOW jij bent verwend. Ze ging ook helemaal janken enzo en ze had 5 jurken en die waren "lelijk" maar ze waren wel op maat gemaakt . Ik vond ze niet lelijk ofzo. en er was ook een keer een meisje en die kreeg 3 scoootersEn ze mochten niet schuren op haar feest want haaar ouders waren streng gelovig
Yunomi schreef:Mijn vader vind het verschrikkelijk, maar ik vind het wel leuk om te kijken.
Hij zegt dat hij voor mijn 'sweet 16' de man die bij de ah accordeon speelt heeft geregeld, het word gehouden in het duivenlokaal en ik een auto van de sloop krijg.
Amanda_T schreef:Ik vind het ook een walgelijk programma. Als je ziet dat andere mensen de centjes om moeten keren, en wat hier uit word gegeven. Het erge is nog wel dat het vaak van die kinderen zijn, die alleen de handjes ophouden en verder niks doen. Ze zijn zo stik, en stik verwend, dat vind ik nog wel het meest walgelijke..
@ marrie1996, vaak is het zo dat geld, geld maakt. En wees eerlijk, vaak zouden die kinderen blijer zijn, met een stel ouders die vroeger meer tijd voor ze hadden gehad, en die ze echt hadden gekend. Dan een ouder die 1x per jaar op kom draven, veel geld uitgeeft etc.
En ik snap ook niet zo dat je dat perse aan anderen wil laten zien, als jij er toch blij mee bent, dan is dat toch goed? Wil je dan perse laten zien dat jou (bijvoorbeeld) G-Star broek, veeeel beter is, dan de C&A broek waar ik mee loop? Weleens over na gedacht dat geld overhouden voor anderen niet zo vanzelfsprekend is. Beetje verwend...
Amanda_T schreef:Ik vind het ook een walgelijk programma. Als je ziet dat andere mensen de centjes om moeten keren, en wat hier uit word gegeven. Het erge is nog wel dat het vaak van die kinderen zijn, die alleen de handjes ophouden en verder niks doen. Ze zijn zo stik, en stik verwend, dat vind ik nog wel het meest walgelijke..
@ marrie1996, vaak is het zo dat geld, geld maakt. En wees eerlijk, vaak zouden die kinderen blijer zijn, met een stel ouders die vroeger meer tijd voor ze hadden gehad, en die ze echt hadden gekend. Dan een ouder die 1x per jaar op kom draven, veel geld uitgeeft etc.
En ik snap ook niet zo dat je dat perse aan anderen wil laten zien, als jij er toch blij mee bent, dan is dat toch goed? Wil je dan perse laten zien dat jou (bijvoorbeeld) G-Star broek, veeeel beter is, dan de C&A broek waar ik mee loop? Weleens over na gedacht dat geld overhouden voor anderen niet zo vanzelfsprekend is. Beetje verwend...