'Sweet 16' asociaal of niet ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:30

Fira schreef:
Zometeen ga ik het gedrag na doen :))
Als ik dat hier doe krijg ik flinke klappen hoor :=

Ik wou net zeggen, stuur ze maar deze kant op, weten m'n ouwelui wel raad mee hoor. :D
Laatst bijgewerkt door Gypsy op 13-01-10 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:31

Cherokee_ schreef:
Er was een keer zo'n kind die kreeg de auto op hara verjaardag, maar ze wilde hem op het feest, en die auto kostte gewoon 250.000 dollar..!!
Ik dacht WOW jij bent verwend. Ze ging ook helemaal janken enzo en ze had 5 jurken en die waren "lelijk" maar ze waren wel op maat gemaakt . Ik vond ze niet lelijk ofzo. en er was ook een keer een meisje en die kreeg 3 scoooters :\ En ze mochten niet schuren op haar feest want haaar ouders waren streng gelovig :))

Hahaha dat was net! Ik dacht mijn hemel.... die is niet wijs :+

Eefsoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:33

Oh vreselijk.. vind het altijd leuk om te zien dat er ook echt zulk soort mensen op de wereld bestaan.
Maar tegelijke tijd denk ik.. waar gaat dat heen met de wereld O:)

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:35

iik vind het eerlijk gezegd wel leuk om naar te kijken :o
maar wat die kinderen allemaal zeggen daar draait mijn maag soms echt van om, inderdaad hoe ongelooflijk duur die feesten zijn en die kinderen hebben er ook absoluut geen erg in dat het zo ongelooflijk veel geld kost!
eerst heel erg bitchen tegen je ouders van ik wil dit en ik wil dat en zal het krijgen ook want ik ben een superster jullie zorgen maar dat het in orde is :roll:
ik denk maar: ze zullen in de toekomst nog flink teleurgesteld worden, (ik vraag me serieus af of zij een normale baan zouden kunnen krijgen in de maatschapppij of zouden ze zich daar te goed voor voelen?? :+ ) denken dat alles ze maar komt aanwaaien.
maar ze moeten maar niet denken dat dit hun hele leven zo zal doorgaan.
er komt een dag waarin ze dat programma terugzien en denken: wat was ik toen een kreng...

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:35

Mijn vader vind het verschrikkelijk, maar ik vind het wel leuk om te kijken.
Hij zegt dat hij voor mijn 'sweet 16' de man die bij de ah accordeon speelt heeft geregeld, het word gehouden in het duivenlokaal en ik een auto van de sloop krijg. :')

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:37

Yunomi schreef:
Mijn vader vind het verschrikkelijk, maar ik vind het wel leuk om te kijken.
Hij zegt dat hij voor mijn 'sweet 16' de man die bij de ah accordeon speelt heeft geregeld, het word gehouden in het duivenlokaal en ik een auto van de sloop krijg. :')

Whahaha.
Mijn pa wil niet geloven dat er zulke kinderen bestaan, en is er heilig van overtuigd dat het hele programma nep is. :(:)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:38

ik moet er niet aan denken dat ik net zo ben als die kinderen van sweeet 16 en mijn ouders al helemaal niet

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:39

hebben jullie de vervolgserie van my super sweet sixteen wel eens gezien := ?

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:40

Ik vind het meest erg, dat diegene die jarig is en een vet dure auto van pa lief heeft gekregen, niet eens blij er mee is. Hij heef de verkeerde kleur of is toch niet het merk die meneer/mevrouw zou willen. Ik ben blij dat mijn 'sweet 16' gewoon normaal is verlopen. Kreeg wat spulletjes voor mijn paard, en mijn certificaat voor de scooter. Hier was ik al heel blij mee! En de scooter? Het is een Quad geworden, die ik van mijn eigen geld, van mijn broer heb mogen overkopen. Wat was mijn verjaardag geweldig!

Cherokee_

Re: 'Sweet 16' asociaal of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:41

Jaa EXILED toch? Omg dat is echt grappig :=

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:42

Cherokee_ schreef:
Jaa EXILED toch? Omg dat is echt grappig :=

volgens mij wel
gaan al die verwende krengetjes vna super sweet sixteen naar achtergelegen stukken van de wereld :)) daar lerenze wel veel vna hoor :))

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:46

Het is belachelijk wat die kinderen (hun ouders) uitgeven aan een verjaardagspartijtje. en hoe ze zich gedragen is nog veel gekker.
En als ik dat zie denk ik niet aan de mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt door de crisis hoor? Ik denk eerder aan alle kinderen die sterven van de honger en de dorst.

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:47

Ik vind het ook asociaal. Prima als je zoveel geld heb, geniet er lekker van, maar ga niet zo zeuren als die meeste mensen daar doen. Ik vind ze er vaak ook veel ouder uitzien dan dat ze zijn, meer een jaar of 20 dan 16.

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:47

Ik vind het geen asociaal programma eerlijk gezegd. Die ouders? werken er vaak kei en keihard voor, tja en als je moeder/vader zo heeft doorgezet dat 'ie veel verdiend dan vind ik ook dat je daar best een beetje mee pronken toch?
Mijn ouders werken ook keihard voor hun geld en als ik dan een keer een wat duurder nieuw iets heb gekregen dan ga ik dat natuurlijk niet voor mezelf houden en laat ik het ook aan iedereen zien.
Daarbij is 1/5 van het hele gebeuren nep en moet overnieuw omdat kind lief niet hard genoeg gilde ofzo.

:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:48

Ach, moeten ze toch lekker zelf weten. Als mijn ouders zoveel geld hadden zou ik precies hetzelfde doen hoor. :')

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:50

Ik vind het ook wel grappig om te zien. Ik vind vooral de ouders heel schattig echt van die papa's en mama's die bang zijn van hun eigen kind :+ . Hoezo niet opvoeden.

Ik heb trouwens niet tegen uitspattingen, Als je het geld eerlijk hebt verkregen mag je lekker zelf weten wat je ermee doet. Ik bedoel sommige dingen zijn gewoon dom, zoals je hard verdiende geld uitgeven aan een koeienknuffel cursus. Maar ja een andere jan modaal heeft dan ook weer een baan he :Y)

Als ik trost ben op iets nieuws show ik het ook een beetje. bijv mijn Iphone maar ja dat heb ik dan natuurlijk wel zelf verdient.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:51

Vind het super om te zien.
Vind het te grappig dat die meisjes zo levenloos zijn dat ze om alles gaan huilen ;)
En als er dan een heel klein dingetje niet goed gaat gaan ze al roepen "je hebt mijn feest verpest!!"' en beginnen ze
natuurlijk ook weer te huilen :+ Maar zit altijd met open mond te kijken als ik hoor hoveel geld die ouders uitgeven aan hun kids.
Ik moet als ik n feestje wil het gewoon zelf gaan regelen. :D

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:51

Ik vind het ook een walgelijk programma. Als je ziet dat andere mensen de centjes om moeten keren, en wat hier uit word gegeven. Het erge is nog wel dat het vaak van die kinderen zijn, die alleen de handjes ophouden en verder niks doen. Ze zijn zo stik, en stik verwend, dat vind ik nog wel het meest walgelijke..

@ marrie1996, vaak is het zo dat geld, geld maakt. En wees eerlijk, vaak zouden die kinderen blijer zijn, met een stel ouders die vroeger meer tijd voor ze hadden gehad, en die ze echt hadden gekend. Dan een ouder die 1x per jaar op kom draven, veel geld uitgeeft etc.
En ik snap ook niet zo dat je dat perse aan anderen wil laten zien, als jij er toch blij mee bent, dan is dat toch goed? Wil je dan perse laten zien dat jou (bijvoorbeeld) G-Star broek, veeeel beter is, dan de C&A broek waar ik mee loop? Weleens over na gedacht dat geld overhouden voor anderen niet zo vanzelfsprekend is. Beetje verwend...

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:52

Celiien schreef:
hebben jullie de vervolgserie van my super sweet sixteen wel eens gezien := ?

Jaaaa, hehehehe.
Mis moet ik me opgegeven, ik zou me doodlachen.
Als je mijn pa zo behandelt krijg je wel meer dan alleen een knal voor je smoel. :=

simone_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:52

Walgelijke programma's, maar wel erg leuk om naar te kijken := Ik denk dat er ook een heleboel gesponserd wordt door MTV hoor, laat BMW vallen en BMW wil best een autootje schenken.. Maar die kinders komen zichzelf later nog wel tegen als ze "het echte leven" instappen vrees ik...

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:55

Amanda_T schreef:
Ik vind het ook een walgelijk programma. Als je ziet dat andere mensen de centjes om moeten keren, en wat hier uit word gegeven. Het erge is nog wel dat het vaak van die kinderen zijn, die alleen de handjes ophouden en verder niks doen. Ze zijn zo stik, en stik verwend, dat vind ik nog wel het meest walgelijke..

@ marrie1996, vaak is het zo dat geld, geld maakt. En wees eerlijk, vaak zouden die kinderen blijer zijn, met een stel ouders die vroeger meer tijd voor ze hadden gehad, en die ze echt hadden gekend. Dan een ouder die 1x per jaar op kom draven, veel geld uitgeeft etc.
En ik snap ook niet zo dat je dat perse aan anderen wil laten zien, als jij er toch blij mee bent, dan is dat toch goed? Wil je dan perse laten zien dat jou (bijvoorbeeld) G-Star broek, veeeel beter is, dan de C&A broek waar ik mee loop? Weleens over na gedacht dat geld overhouden voor anderen niet zo vanzelfsprekend is. Beetje verwend...

Als ik zelf heel hard voor die g-star broek gewerkt heb dan wil ik natuurlijk ook wel dat niet iedereen denkt nou ja zeg e had net zo goed een broek bij de C&A kunnen kopen. Dan heb ik helemaal voor niks zo hard gewerkt :P . Snap ook wel dat als je erg hard werkt en toch nog steeds alleen geld overhoud voor de C&A broek dat 'gepoch' een beetje vervelend is.

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:55

Amanda_T schreef:

Als ik bijv. een nieuwe telefoon zou krijgen dan ga ik die natuurlijk wel gelijk aan m'n vriendinnen laten zien. Ik ga dan niet wachten totdat ze er naar vragen.
Ik ben absoluut niet verwend, daarom vind ik het extra leuk als ik iets nieuws heb. Ik loop btw. alleen maar in broeken van de H&M.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:00

Asociaal? Nee..

Kwestie van een fout in de opvoeding? Ja..

Wij hebben het thuis een aantal jaar echt goed gehad en die periode heb ik ook best veel gekregen van mijn ouders..

Toch ben ik opgevoed dat je overal tevreden mee moet zijn en niks voor lief moet nemen. Het gaat nu financieel wat minder dan toen, maar nog niet slecht.

Ik krijg minder, maar ook dat maakt mij niet uit. Materiaal maakt niet gelukkig, materiaal maakt het leven aangenamer.

Deze kinderen zijn geboren in geld en hun ouders zijn te veel op gegaan in het mijn kind moet kunnen krijgen wat ik vroeger niet had syndroom.

Deze kinderen worden hier door gevormd en kunnen hier uiteindelijk zelf niks aan doen.

Als jij constant je zin krijgt, raak je daar ook aan gewend. Als je ouders dan een keer nee verkopen snap je het niet en word je boos. Is een menselijke reactie.

Toch merk ik dat het niet alleen aan de ouders ligt. Klein voorbeeldje.

Mijn broertje is verzot op merkkleding, mede door zijn vriendin, en ik kan mezelf daar absoluut niet druk om maken.
Een aantal jaar terug, in de "goede" periode, waren broertje, moeder en ik aan het winkelen. We waren op een gegeven moment in een dure merkzaak waar mijn broertje naar hartelust aan het shoppen was. Mijn moeder zei tegen mij dat ik ook gerust het eea uit mocht gaan zoeken waarop ik antwoorde dat het niet nodig was omdat ik de prijzen absurd hoog vind in die winkel. Broertje zijn ogen lagen bijna op de grond, hoe kon ik nee zeggen tegen kleding van *merk*?

Simpel, het is te duur voor kleding.. Doe mij maar een HMtje.. Hoef geen shirt voor een prijs waar ik een mp3 speler van kan kopen.. :n

Ik kijk zelden naar Sweet 16 want ik irriteer mezelf dood aan de manier waarop die tieners in het leven staan..

Wat zouden hun het moeilijk krijgen in de "echte" wereld zeg..

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:02

Je ziet ook vaak dat er niet super bekende bandje en artiesten optreden op die sweet sixteens. Als jij al vrij onbekend bandje zo'n kans krijgt, dan zeg je zeker geen nee! Wat een publiciteit krijg je daarmee. Waarschijnlijk worden veel artiesten enz. niet betaald omdat ze er zelf dus ook een hoop publiciteit mee verkrijgen.
Net als dat meisje dat haar feest in het Hard Rock café ging houden. Mooie reclame voor 't Hard Rock café. Daardoor denk ik dus ook dat er veel merken en bedrijven zijn die meewerken aan dit programma en hun prijzen iets soepeler maken.

Wat Nanne zegt vind ik ook zo. Die ouders willen hun kinderen geven wat ze zelf nooit hebben gehad. Maar slaan dus ongelovelijk door. Die ouders worden bijna opgevoed door hun kinderen.

Maar dat legt niet weg dat ik 't nog steeds leuk vindt om naar 't programma te kijken :D

Cherokee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 21:03

:( :( :( :(