russel schreef:Maar in Belgie gaat niemand zo te keer tegen politie als dat hier gebeurd hoor en men vind het heel normaal om zich heel erg onbeschoft te gedragen en te gaan schelden. Dat moet je echt niet proberen in Belgie. Zou hier ook zo moeten zijn, dan denk ik dat de broekie agentjes die nog niet veel overwicht hebben aangeleerd, ook minder dominant en op het randje gaan, immers ze hoeven zich niet van te voren al groot te maken tegen de grote bekken die ze heel de dag krijgen.
Vraag me af of dat in andere landen minder gebeurd 
Su_Cr_Cheese schreef:heel veel in mijn ogen
Jij stelt je in dit geval boven een ander
Als jij met zo'n houding op mij af zou stappen zou je van mij absoluut geen respect krijgen
Ik vind iemand van 25 net zo volwaardig als iemand van 60 en zal ze dan ook alletwee in eerste instantie met u aanspreken
Als jij met zo'n houding op mij af zou stappen zou je van mij absoluut geen respect krijgen
De politie spreek ik ook met u aan maar als zij gaan tutoyeren dan doe ik dat ook maar dat zal nooit uit eigen initiatief zijn
Ik heb het over het geval van TS. De politie komt in dit geval ZELF op de moeder afgestormd en roept naar haar. Dan zou ik niet beginnen met U. 1 omdat ze jonger is en 2 omdat ze zich asociaal gedraagd.
Voor de rest vind ik het ook fatsoenlijk om mensen met U aan te spreken. Probeer me hier altijd ook aan te houden, daar niet van.