Citaat:Moest wel even lachen om je onderschrift marco28
ja vond m zelf ook wel geslaagd het onderschrift,jammer dat ik die niet zelf bedacht heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:KiWiKo schreef:tuurlijkik betaal toch belasting? Stoep is van de BV Nederland, als hun willen dat bewoners de stoep voor hun huis schoonhouden, dan moet de BV Nederland dat stukje grond maar schenken aan de bewoners van dat pand
We hebben hier een reepje gras van 2 meter voor het huis en dat is van de gemeente en die moet dat ook maaien, ze willen er af. En nu mogen de bewoners die reep gras voor een gereduceerde prijs kopen, schenken, omdat ze er dan af zijn, ho maar.
Mindim schreef:Jammer voor rollatorgangers.
Fleurtje100 schreef:Hele woonwijken worden niet gestrooid en dan moet iedereen wel zijn eigen stoep gaan vegen?
Folderbezorgers hebben nu wel even pech ja, maar dat heeft kantoorpersoneel weer als het 25 graden en zonnig is.
Waar ik wel van stond te kijken is dat de winkel waar ik boven woon niet even de stoep schoonmaakt, zoveel sneeuw ligt hier niet en het is als winkel toch wel handig als de stoep naar je ingang begaanbaar is.
_rosita_ schreef:Wat vinden mensen kleine dingen toch weer een hoop moeite.
Je wilt graag dat de post bezorgd wordt, dan is het voor die beste man of vrouw toch ook wel zo fijn als er enigszins te lopen valt?
De hele stoep tot daaraantoe, maar in ieder geval een pad maken zodat de bezorgers van post en folders en iig met goed fatsoen doorheen kunnen, lijkt me toch niet al teveel moeite.
Dwarsliggen van de overheid vooruit, maar hier heb je de overheid niet mee, maar de bezorgers die nauwelijks vooruit kunnen...
_rosita_ schreef:Wat vinden mensen kleine dingen toch weer een hoop moeite.
Je wilt graag dat de post bezorgd wordt, dan is het voor die beste man of vrouw toch ook wel zo fijn als er enigszins te lopen valt?
De hele stoep tot daaraantoe, maar in ieder geval een pad maken zodat de bezorgers van post en folders en iig met goed fatsoen doorheen kunnen, lijkt me toch niet al teveel moeite.
Dwarsliggen van de overheid vooruit, maar hier heb je de overheid niet mee, maar de bezorgers die nauwelijks vooruit kunnen...