Als je al verliefd bent en hij dan op je school komt werken

Ik zou me geen raad weten...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tjady schreef:Ik werk in het onderwijs en vind het niet kunnen dat een leraar of lerares een relatie aangaat met een leerling of student. De leraar moet professioneel zijn en als die al gevoelens voor een leerling krijgt hier alles aan doen om dat niet te laten blijken en ook niet aan toe te geven.
Mocht er sprake zijn van 'echte liefde' dan wacht die leraar maar tot de de leerling van de school of opleiding af is. Dan kunnen ze doen en laten wat ze willen.
Equidea schreef:Ik had vorig jaar een student-leraar die stage liep achter me aan lopen...
Telt dat ook?
Equidea schreef:Ik had vorig jaar een student-leraar die stage liep achter me aan lopen...
Telt dat ook?
Ik was toen nog 17, hij 25...?
Ik vond het nog leuk toen hij me hielp tijdens de praktijk toets, door letterlijk alles voor me te doen... en dan daarna een krulletje te zetten voor me. (had een 94% gescoort op iets, waar ik de helft van de vragen zelf nooit bij had kunnen invullen.)
Maar ik vond het minder leuk worden toen hij in de klas constant mijn aandacht probeerde te vangen, naast me ging zitten/staan, specifiek naar mij ging vragen als ik er niet was, dingen ging vragen over mij (of ik een vriend had), mij letterlijk aanstaren...
Het begon wel een obsessie voor die gozer te lijken...
Ik reageerde op den duur eigenlijk alleen nog maar, door alles te negeren...
Urielle schreef:tjady schreef:Ik werk in het onderwijs en vind het niet kunnen dat een leraar of lerares een relatie aangaat met een leerling of student. De leraar moet professioneel zijn en als die al gevoelens voor een leerling krijgt hier alles aan doen om dat niet te laten blijken en ook niet aan toe te geven.
Mocht er sprake zijn van 'echte liefde' dan wacht die leraar maar tot de de leerling van de school of opleiding af is. Dan kunnen ze doen en laten wat ze willen.
Hier nog een docent en je hebt eigenlijk alles al gezegd wat bij mij opkwam.
Urielle schreef:tjady schreef:Ik werk in het onderwijs en vind het niet kunnen dat een leraar of lerares een relatie aangaat met een leerling of student. De leraar moet professioneel zijn en als die al gevoelens voor een leerling krijgt hier alles aan doen om dat niet te laten blijken en ook niet aan toe te geven.
Hier nog een docent en je hebt eigenlijk alles al gezegd wat bij mij opkwam.
tjady schreef:Ik werk in het onderwijs en vind het niet kunnen dat een leraar of lerares een relatie aangaat met een leerling of student. De leraar moet professioneel zijn en als die al gevoelens voor een leerling krijgt hier alles aan doen om dat niet te laten blijken en ook niet aan toe te geven.