Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chrisje92 schreef:Nee de rechtszaak ging idd niet over de godsdienst, maar het niet willen staan heeft wel te maken met godsdienst (volgens hem).
Ik vind Enait echt helemaal geen sympathieke man, maar in principe is de uitspraak van het Hof imo wel de juiste.
lakshmi schreef:Narya, klopt, hier in Tunesie staan de advocaten ook op voor de rechter...
Teddy321 schreef:Het wordt steeds gekker in dit land!!
Wat denk je wat er gebeurd als wij als nederlander de wetten en gebruiken van bijv. SaoudiArabie niet respecteren?
Wat ik ook te dol vind, iedereen van buitenlandse komaf mag alles maar dragen wat bij zijn/haar geloof hoort en een NL treinconducteur mag zijn katholieke kruisje niet dragen!!?
Volgens mij beginnen we door te draven.
pluisje88 schreef:Er staat trouwens nergens in de koran dat dit niet mag. De genen die dat toch doen die vinden dat dat erbij hoort. Maar de tekst in de koran is vergelijkbaar met die van de bijbel. Alleen interpreteren wij hem anders.
Als er iets staat in de trand van zij zult niet aan andersmans vrouw komen, wil dit toch ook niet zeggen dat je een vriend geen hand mag geven of dat je geen mannelijke dokter mag hebben?
bollebeer schreef:Dit is als je meneer Enait naïef geloven niet waar. Hij handeld vanuit zijn geloof. Dat zijn acties provocerend werken kan zijn, maar dat is niet de insteek.
sarabande schreef:bollebeer schreef:Dit is als je meneer Enait naïef geloven niet waar. Hij handeld vanuit zijn geloof. Dat zijn acties provocerend werken kan zijn, maar dat is niet de insteek.
Als je dat gelooft, en je bent bekend met alle opruiende acties die hij al gevoerd hebt ben jij erg naïef.
Enait is allesbehalve naïef.