Er staat trouwens een spelfout in het verslag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:jelledaantje schreef:hoe kan je dan doen zeg hoe ziek moet je in je kop zijn om je bloedeigen dochter te laten je weet wel door vieze ouwe mannen die moeder moeten ze iets aan doen ik zweer het je zo iemand verdiend geen kind nooit meer
In aziatische landen gebeurd zo vaak dat kinderen verkocht worden door de ouders en op zeer jeugdige leeftijd in de prostitutie belanden...puur door de armoede, mensen zijn dan tot alles in staat
knollentuin schreef:Ik wordt toch zo enorm beroerd van dit soort berichten,dat het gebeurd is toch niet te geloven?
Hoe enorm ziek en verrot zijn sommigen in deze maatschappij?
hoorde net ook van 2 ouders,papa ne mama die lekker met hun eigen kind-9 jr gesext hebben en het op film hebben gezet en aan anderen laten zienik weet niet op welke planeet dit allemaal gebeurd hoor
listiglistje schreef:jelledaantje schreef:hoe kan je dan doen zeg hoe ziek moet je in je kop zijn om je bloedeigen dochter te laten je weet wel door vieze ouwe mannen die moeder moeten ze iets aan doen ik zweer het je zo iemand verdiend geen kind nooit meer
In aziatische landen gebeurd zo vaak dat kinderen verkocht worden door de ouders en op zeer jeugdige leeftijd in de prostitutie belanden...puur door de armoede, mensen zijn dan tot alles in staat