Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CM_ schreef:Ah gevonden, ik vond m eerder niet met de zoekfunctie.
Ik schaam me dat ik in nederland woon na zulke berichten.
Het dier mag niet in nederland wonen want het is een wild dier.
Vervolgens laten ze het dier wel wegkwijnen ergens in een hokkie.
Bah nederlandse overheid is echt waardeloos..
Sabinee__ schreef:Vind die kat eerlijk gezegt nou niet vallen onder het kopje 'huisdieren', hij ziet er nog zo .. wild uit.
Welshcobfan schreef:Denk dat het grootste probleem ook is dat ze niet wisten wát voor fokproduct het nou precies was. (brave tijgers zijn er ook, maar dat betekend nog niet dat ze geschikt als huisdier zijn)
Dus daarom snap ik de eigenaren ook niet, fijn dat je een aparte kat wil... maar het is toch vrij naief om te denken dat je de kat zo mee mag nemen.
MamboBeach schreef:Hoe bedoel je dat Caira, met wat hebben de mensen hun oordeel dan klaar? Het is toch sneu voor de kat of niet?
Caira schreef:MamboBeach schreef:Hoe bedoel je dat Caira, met wat hebben de mensen hun oordeel dan klaar? Het is toch sneu voor de kat of niet?
Het is enorm sneu voor de kat absoluut, maar er wordt gelijk vanuit gegaan dat de overheid het dier weg heeft laten kwijnen in een klein hokje. Terwijl niemand hier persoonlijk bij de zaak betrokken is.
Caira schreef:MamboBeach schreef:Hoe bedoel je dat Caira, met wat hebben de mensen hun oordeel dan klaar? Het is toch sneu voor de kat of niet?
Het is enorm sneu voor de kat absoluut, maar er wordt gelijk vanuit gegaan dat de overheid het dier weg heeft laten kwijnen in een klein hokje. Terwijl niemand hier persoonlijk bij de zaak betrokken is.
Britty schreef:Ik zal zeker niet zeggen dat het beestje het slechte verzorging heeft gehad. Maar dat ze er 2 jaar over moeten denken of het wel/niet mag is toch gewoon raar!? Ze hadden al lang kunnen vaststellen hoe het karakter van het beestje was en op grond daarvan een beslissing kunnen nemen.