Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Ik weet van mijn moeder die in de jeugdzorg werkt dat ze ook meisjes zoeken met een wat lager iq die makkelijker te beinvloeden te zijn. Hun werkveld is heel groot.
saar0203 schreef:maar vaak wel meisjes die zich afhankelijk van een jongen opstellen en snel te verleiden zijn met dure kadootjes.
maar als je er idd in geinteresseerd bent is: echte mannen eten geen kaas van maria mosterd een aanrader. zij vertelt haar verhaal over hoe zij in dit cirquit terecht is gekomen en hoe moeilijk het is om er weer uit te komen.
Angel___ schreef:Wij werden er laatst op school ook voor gewaarschuwd dat er genoeg rondlopen rond de school, en dat we ons altijd mogen melden als we denken dat er iemand mee in aanraking is gekomen.
Het boek echte mannen eten geen kaas wil ik zeker nog eens gaan lezen!![]()
Ik denk het zelfde als de ts hoor. Ik denk ook; hoe kan je daar in trappen. Maar ze kunnen het hoor, die boys zijn slim, en weten precies wie ze hebben moeten.
Chans schreef:Ik heb het boek van Maria Mosterd ook gelezen en het heeft echt indruk gemaakt, maar ik zou het boek van Maria's moeder (Ik stond laatst voor een poppenkraam) ook zeker aanraden om te lezen. Het is het verhaal van Maria alleen dan hoe haar moeder het heeft meegemaakt, en dan zie je maar weer hoe ver die gasten gaan, zelfs haar moeder had niet door wat hij deed terwijl hij bij haar thuis op de bank zat!