Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoopersB schreef:Soms denk dat ik de enige ben die er zo overdenk! maar het valt mij reuze mee hoor!!! ben blij dat er meer mensen zo over denken.
Ik hou het de volgende keer wel in gedachten mocht ik een keer aangehouden worden op de snel weg.......en ik wat zeg, neem ik de opname er bij!
Hoe is man tegen zijn vrouw deed, is zoals dit soort mensen altijd doen! voor hun staat een vrouw lager.........BELACHELIJK!!!! hoeft mijn vent niet te proberen......
Lin_sOnaldO schreef:Ik vond het ook nergens over gaan!
Hoorde er vandaag over op het werk, dus dacht het net even terug te kijken..
Komt mijn 'lieve' neefje ook nog even voor aap staan met zijn veel te lelijk uitgebouwde paarse golf haha!![]()
Tsjaa.. dat gaat die natuurlijk nog lang horen in de familie.. mister populair haha!
xx_Horsiex schreef:Lin_sOnaldO schreef:Ik vond het ook nergens over gaan!
Hoorde er vandaag over op het werk, dus dacht het net even terug te kijken..
Komt mijn 'lieve' neefje ook nog even voor aap staan met zijn veel te lelijk uitgebouwde paarse golf haha!![]()
Tsjaa.. dat gaat die natuurlijk nog lang horen in de familie.. mister populair haha!
Was dat jouw neefje? Whahah! Ik vond hem echt grappig, 'Ja had net ook al een bekeuring..'
CoopersB schreef:Hoe is man tegen zijn vrouw deed, is zoals dit soort mensen altijd doen! voor hun staat een vrouw lager.........BELACHELIJK!!!! hoeft mijn vent niet te proberen......
CoopersB schreef:Hoe is man tegen zijn vrouw deed, is zoals dit soort mensen altijd doen! voor hun staat een vrouw lager.........BELACHELIJK!!!! hoeft mijn vent niet te proberen......
voor hun staat een vrouw lager ???? explain please,, want ik begrijp je hierin helemaal niet.[/guote]
uitleg....het is toch duidelijk zoals er op tv tegen die vrouw gedaan werd,hoeft bij mij niet te gebeuren......
mijn man hoeft mij geen duw te geven en mij te commanderen....als die iets wil kan die het normaal vragen en krijgen.
En dat is niet de 1ste keer dat ik dat zie.......
Het komt trouwens in alle culturen voor.......
----Citaat:agja.. dan kan ik concluderen dat dit onze nederlandse cultuur is, zo zijn vrouwen dus bij ons.. helemaal schaamteloos, hysterisch en asociaal.
http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw
(ik bedoel, ahv 1 voorbeeld kan ik zo'n conclussie ook trekken toch. doen jullie ook)
Relaxed schreef:Ongeacht of het een Turk was of niet, vond het echt asociaal en zat me echt af te vragen waaarom deze beste man niet mee moest naar het bureau..Vond dat die agent enorm rustig bleef, te rustig zelfs.. Die man schold m toch echt een paar keer uit voor klo*tzak, maar hij mocht gewoon gaan.. Ik had het iig niet gepikt..