Wegmisbruikers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:25

Dat die agent niet gevraagd heeft of hij even mee moest om te helpen koffers te pakken , was mijn eerste reactie..
Mijn volgende was dat die man best een nachtje de cel in had gemogen met zulk taalgebruik..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:32

celticpony schreef:
erger vond ik het hoe deze man op zijn vrouw reageerde :(

Dat viel mij ook op.. Maar volgens mij is het wel ooit erger..

Monchou

Re: Wegmisbruikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:34

Wat een softie die agent zeg := Vond het knap dat hij zo rustig bleef maar had dit toch echt niet gepikt hoor, dan zou ik hem maar meenemen naar het bureau ofzo.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:18

Ongeacht of het een Turk was of niet, vond het echt asociaal en zat me echt af te vragen waaarom deze beste man niet mee moest naar het bureau.. :n Vond dat die agent enorm rustig bleef, te rustig zelfs.. Die man schold m toch echt een paar keer uit voor klo*tzak, maar hij mocht gewoon gaan.. Ik had het iig niet gepikt..

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 20:28

Soms denk dat ik de enige ben die er zo overdenk! maar het valt mij reuze mee hoor!!! ben blij dat er meer mensen zo over denken.

Ik hou het de volgende keer wel in gedachten mocht ik een keer aangehouden worden op de snel weg.......en ik wat zeg, neem ik de opname er bij!

Hoe is man tegen zijn vrouw deed, is zoals dit soort mensen altijd doen! voor hun staat een vrouw lager.........BELACHELIJK!!!! hoeft mijn vent niet te proberen......

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:31

Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wat die man tegen zijn vrouw zei dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:31

Muisbal schreef:
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wat die man tegen zijn vrouw zei dan?

Hij wou drinken en volgens mij zei die letterlijk: 'Geef mij water!' Hij commandeerde iig nogal..

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 20:42

commandeerde,praatte turks(wonen beide al 30 jaar in NL maar houden die vrouwen lekker dom)duwde haar.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:25

CoopersB schreef:
Soms denk dat ik de enige ben die er zo overdenk! maar het valt mij reuze mee hoor!!! ben blij dat er meer mensen zo over denken.

Ik hou het de volgende keer wel in gedachten mocht ik een keer aangehouden worden op de snel weg.......en ik wat zeg, neem ik de opname er bij!

Hoe is man tegen zijn vrouw deed, is zoals dit soort mensen altijd doen! voor hun staat een vrouw lager.........BELACHELIJK!!!! hoeft mijn vent niet te proberen......

Ik wil het niet goedpraten, maar dat is nou eenmaal hun cultuur.

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 22:34

ja idd, dat is hun cultuur! ik ben blij dat ik er niet mee hoef te leven, maar het bevestigd wel weer een hoop

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:40

Dat hoor je mij ook niet zeggen. Ik zou het ook niet willen.
Maar ik denk niet dat dat hier in dit topic belangrijk is :P

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:42

Ik vond het ook nergens over gaan!

Hoorde er vandaag over op het werk, dus dacht het net even terug te kijken..
Komt mijn 'lieve' neefje ook nog even voor aap staan met zijn veel te lelijk uitgebouwde paarse golf haha! _O-
Tsjaa.. dat gaat die natuurlijk nog lang horen in de familie.. mister populair haha!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 08:20

Lin_sOnaldO schreef:

Komt mijn 'lieve' neefje ook nog even voor aap staan met zijn veel te lelijk uitgebouwde paarse golf haha! _O-
Tsjaa.. dat gaat die natuurlijk nog lang horen in de familie.. mister populair haha!

Was dat jouw neefje? Whahah! Ik vond hem echt grappig, 'Ja had net ook al een bekeuring..'

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 09:37

xx_Horsiex schreef:
Lin_sOnaldO schreef:

Was dat jouw neefje? Whahah! Ik vond hem echt grappig, 'Ja had net ook al een bekeuring..'

Maar hij doet zich altijd een stuk stoerder voor dan die is :9
Ja haha daar staan ze heel vaak te flitsen.. had er zelf ook al 1 binnnen, zucht!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 10:49

Hmm, die heb ik niet gezien :P
Heb het denk ik dan toch niet zo goed gevolgd O:)

maureen_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 10:54

Ja het was echt te belachelijk voor woorden

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 10:58

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 10:59

Ik heb deze uitzending ook gezien, inderdaad laat die man dan terug gaan als hij het hier niet naar zijn zin heeft......
En inderdaad hoe hij op zijn vrouw ook reageerde...

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:14

haha ik kon er alleem smakelijk om lachen.

de 1 is wat temperamentvoller dan de ander. zag pas ook zo'n gelikte (zogenaaamd beschaafde) nederlandsse zakenman helemaal flippen bij een parkeerboete. misschien minder schreeuwerig en zonder handgebaren, maar zijn woorden waren heftig!! onderschat niemand.

dat Gwoord was ronduit beschamend!

verder: 'het is niet waar het is niet waar, jullie zijn leugenaars; laat mij gewoon even rustig kwaad worden; eerst wil je mijn rijbewijs en nu ook mijn adres? zijn jullie gek ofzo?? jullie zijn gewoon jaloers' hahahah kom op nou, toch ronduit grappig. dat jullie je serieus druk maken zeg. dit is gewoon goede tv, dus word lekker uitgelicht *D

en geloof me, ze willen wel terug naar turkije hoor, vele gaan ook, maar het is niet zo makkelijk als jullie denken ;)

CoopersB schreef:

voor hun staat een vrouw lager ???? explain please,, want ik begrijp je hierin helemaal niet.

----

agja.. dan kan ik concluderen dat dit onze nederlandse cultuur is, zo zijn vrouwen dus bij ons.. helemaal schaamteloos, hysterisch en asociaal.

http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw

(ik bedoel, ahv 1 voorbeeld kan ik zo'n conclussie ook trekken toch. doen jullie ook)

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 21:50

blauw00gje schreef:
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Ik zou het ook niet willen.
Maar ik denk niet dat dat hier in dit topic belangrijk is :P

Ik zeg toch ook niet dat je dat zegt >;)
Het is ook niet belangrijk,daar gaat het ook niet om maar er werd kort over gesproken....daarom

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 21:54

CoopersB schreef:

voor hun staat een vrouw lager ???? explain please,, want ik begrijp je hierin helemaal niet.[/guote]

uitleg....het is toch duidelijk zoals er op tv tegen die vrouw gedaan werd,hoeft bij mij niet te gebeuren......
mijn man hoeft mij geen duw te geven en mij te commanderen....als die iets wil kan die het normaal vragen en krijgen.
En dat is niet de 1ste keer dat ik dat zie.......
Het komt trouwens in alle culturen voor.......

----

Citaat:
agja.. dan kan ik concluderen dat dit onze nederlandse cultuur is, zo zijn vrouwen dus bij ons.. helemaal schaamteloos, hysterisch en asociaal.

http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw

(ik bedoel, ahv 1 voorbeeld kan ik zo'n conclussie ook trekken toch. doen jullie ook)

Tuurlijk, dat heeft alle culturen,komt overal voor!
MAar daar gaat dit topic niet over!

Het gaat er hier over dat een man zo verschrikkelijk uit zijn stekker gaat,en zonder enig respect bezig is!....
Niet hoe de NL vrouwen zijn.....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:12

die agent is goed bezig

daarom ben ik dus geen agent , ik had hem persoonlijk een schop richting schiphol gegeven :o

CoopersB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 21:21

ikdoemaarwat schreef:
die agent is goed bezig

daarom ben ik dus geen agent , ik had hem persoonlijk een schop richting schiphol gegeven :o

liefst nog wat verder....

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:27

Vond het wonderbaarlijk dat die meneer niet mee moest richting het bureau..
Hadden ze paar maanden geleden niet een moeder in de cel gestopt omdat ze SUFFERD tegen een agent had gezegd??
Lijkt me dat deze opvliegerige meneer dan meer recht heeft op cel bezet houden.

Overigens wil ik die meneer van harte bedanken voor de amusements waarde die hij op deze avond aan het programma heeft toegevoegd, hilarisch!!!!!

Overigens inderdaad het de Vries programma was ook wel grappig, maar na agent 2, die te hard reed geloofde ik het ook wel weer. Was lang niet zo grappig..

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 20:17

Relaxed schreef:
Ongeacht of het een Turk was of niet, vond het echt asociaal en zat me echt af te vragen waaarom deze beste man niet mee moest naar het bureau.. :n Vond dat die agent enorm rustig bleef, te rustig zelfs.. Die man schold m toch echt een paar keer uit voor klo*tzak, maar hij mocht gewoon gaan.. Ik had het iig niet gepikt..

Helemaal mee eens. Het valt me sowieso op dat het regelmatig in het programma voorkomt dat bestuurders (ook autochtoon!!) agressief en brutaal zijn naar de agenten toe. Ik vind het een slechte zaak dat de agenten zo "rustig" blijven en er niets op uit doen. Zo geef je toch het signaal af dat de politie met zich laat sollen en dat je alles tegen ze kunt zeggen en doen zonder straf? Als je zelf dan een keer wordt aangehouden omdat je bijv. met een slakkegangetje op een leeg troittoir fietst dan neem je die agenten toch niet meer serieus?