Mogen topsporters in hun vrije tijd harddrugs gebruiken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:17

Als topsporter weet je toch hoe belangrijk het is om goed voor je lichaam te zorgen (goede voeding, genoeg slapen etc.), ik snap echt niet dat je er dan voor kiest om harddrugs te gaan gebruiken?

Daarnaast keur ik het gebruik van harddrugs sowieso af, dus of het dan om een topsporter gaat of niet maakt dan niet uit.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:32

Nagini schreef:
Ohzo :) zo had ik 'm even niet gezien.

Tijdens werk ben ik het ook met je eens. Maakt niet uit wát voor werk je doet.
Moet je voorstellen dat ik straks voor de klas sta terwijl ik in de kleine pauze eventjes een 'opkikker' nodig had.

Maar in weekenden, vind ik het wel 'mogen'. (In de morele vorm). En dat zou dan geen sancties mogen hebben op bijv. je sport of wat dan ook. Aangezien je gewoon in je vrije tijd, prive, iets aan't doen was.

Dat hangt ervan af onder wat voor voorwaarden je een arbeidsovereenkomst bent aangegaan. Werkgevers kunnen vooraf dit soort redenen voor ontslag vastleggen.
Dat geldt zelfs voor niet-strafbare zaken. Zo is het bijv. bij veel organisaties verboden om er zonder overleg een baantje bij te nemen bij een andere werkgever.

Machie

Re: Mogen topsporters in hun vrije tijd harddrugs gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:18

Nee,ook een topsporter moet geem drugs gebruiken.
Daarbij gebruikt v gelder al jaaaaaaaren en heeft hij zn vorige coach op straat gezet en belachelijk gemaakt omdat die vertelde dat hij coke gebruikte.

Ik zal het van mijn zusje (topsport, ook turnen) iig nooit accepteren als ze drugs gebruikt!
Maar ook van mn andere zusjes&broertjes accepteer ik het niet :)